
Na Tintina i jego wiernego towarzysza Milusia czekają niesamowite przygody... Po spotkaniu profesora Cyklonika w czasie rejsu po Morzu Śródziemnym słynny reporter wyrusza na poszukiwanie legendarnego grobowca faraona Kish-Kosha. Jakie mroczne sekrety kryją się w zapieczętowanym grobowcu? Od Egiptu po Indie, zahaczając o Arabię, Tintin i Miluś przeprowadzą śledztwo w sprawie ogromnej siatki przemytniczej kartelu narkotykowego na Bliskim Wschodzie.
-
Oceny krytyków
-
Oceny użytkowników
-
Recenzje użytkowników
-
60-stronicowy komiks sztucznie rozciągnięty do około 10 godzin gry. Historia ciekawa, bo przeniesiona z komiksu, ale gejmplej bardzo niedopracowany. Klawisze po kilka razy trzeba wciskać, żeby gra załapała, zagadki nudne, akcja i skradanie miały potencjał, ciekawy pomysł ze sterowaniem Milusiem. Trzeba wszystko robić dokładnie tak, jak zaplanowali twórcy. Można zagrać, ale lepiej przeczytać komiks.
-