Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
? 10.0 0.0 1
Oczekuje na przynajmniej 3 oceny krytyków
?
Oczekuje na przynajmniej 3 oceny użytkowników

W represyjnym trójklasowym społeczeństwie, Paula, zwyczajna Drugoplanowa Bohaterka, ma stawić czoła najważniejszemu wyzwaniu swojego życia: musi udowodnić, że zasługuje na Główną Rolę. Jest najlepsza w klasie w swojej Szkole Głównych Bohaterów - jednak jak dotąd nie udało jej się stworzyć wielkiej emocjonalnej muzyki. W poszukiwaniu rozwiązania trafia w otchłań świata filmu, na peryferie fabuły i gubi się wśród Odrzutów.

  • Element deziluzji przenosi uwagę widza z bohaterów na sposób, w jaki wtłoczono ich w odgórnie narzucone role i zwrócono przeciwko sobie. Pomysł niemieckiej debiutantki dościga pogmatwane fabuły Charliego Kaufmana w rozsadzaniu wszelkiej potencjalnej konwencji, nawet jeśli krytyczne zakusy reżyserki zatrzymują się na marksizmie dla początkujących.

    Więcej