Bernadetta Trusewicz

  • Średnia ocena: 6.3
  • Pozytywnych recenzji: 71%
  • Liczba recenzji: 117
  • Liczba recenzji pozytywnych: 83
  • Liczba recenzji negatywnych: 34

Szczegóły

Recenzje

  • 9.0
    Ogłuszająca salwa dramatyczna, której hałas (a w filmie jest przecież tak cicho i rozsądnie) będzie nam dudnił długo po zakończeniu filmu.
  • 9.0
    Dzieło spełnione, które wie, kiedy może wybiec i wystawić język na zewnątrz, a kiedy rozsądnie usiąść i pomyśleć.
  • 9.0
    Głośno oddychająca obrazem i treścią szczera historia o zatopieniu zębów w swojej tożsamości i nie puszczaniu jej. Mustang to niesamowicie czuły i przejmujący hymn o sile kobiety.
  • 9.0
    Przypomina o pięknie humanizmu w kinie.
  • 9.0
    Kino ważne, bo przede wszystkim odważne, w każdym znaczeniu tego słowa. Jest reportażowe, artystyczne, kreatywne na poziomie ekspresji twórczej oraz nieunikające psychologii. Przede wszystkim jednak nieegoistyczne - a cholernie zatroskane o człowieka.
  • 6.9

    Subtelność (2015)

    Dramat, Komedia
    9.0
    Jest rasową i dojrzałą historią miłosną bez wyparcia wiarygodności i podporządkowania uczuciu wszystkiego. Ten realizm i tak zyskuje rumieńce, a romantyzm nic nie traci z siebie przez relacje z powszedniością.
  • 7.1

    Mr. Gaga (2015)

    Biograficzny, Dokumentalny
    8.5
    Obrzuca komplementami nie choreografa, a całkowite oddanie sztuce, podkreślając jej terapeutyczny i leczniczy wymiar, proponując to w energetycznej formie, gdzie nasz wewnętrzny gorset się rozsznuruje, a inspiracja płynąca z tego dzieła zacznie być podpalana na rozgrzanej blasze.
  • 8.5
    Jest zbudowany niczym poemat i stanowi odę do zwykłego życia oraz odtruwa organizm z toksyn.
  • 8.5
    Terapia zbiorowa o tym jak leczyć, spełnionym intelektualnie i rozebranym do nerwów, kinem.
  • 8.3
    Lekcja filmowej rebelii, ale z konkretnymi postulatami.
  • 8.3
    Obsesyjnie, kompulsywnie, ale znowu udanie.
  • 8.0
    Doskonały horror psychologiczny i emocjonalna wspinaczka, gdzie nie o szczyt chodzi, a o to co się dzieje w trakcie drogi.
  • 8.0
    Dzieło odpowiedzialne i ważne oraz spełnione na poziomie treści i sposobu jej referowania - recytowania bardziej.
  • 7.4

    Ikona (2016)

    Dokumentalny
    8.0
    Tak działa doskonały dokument - wwierca się w głowę, nie pozwala nam oglądać opowiadanej historii jako ciekawostki ze świata, a angażujemy się w to "szambo" po kostki, robiąc na dodatek w nim przysiady.
  • 7.8

    Komunia (2016)

    Dokumentalny
    8.0
    Poprzez swój szacunek do opowiadanej historii dostaje więcej, niż zakładała, a i my przechodzimy z odczuwania do współodczuwania. To wielka sztuka nie stosować sztuczek.
  • 7.0

    Janis (2015)

    Biograficzny, Dokumentalny, Muzyczny
    8.0
    Jeden z najbardziej temperamentnych dokumentów ostatnich lat.
  • 8.1

    Aż do piekła (2016)

    Dramat, Kryminał
    8.0
    Jest szalenie temperamentną historią, która nie pokazuje rewolwerowców w samo południe, lecz gorzką refleksję o walce klas przez całą dobę.
  • 8.0
    Wygodny i bezpieczny, ale nie rozleniwiający traktat o codzienności.
  • 7.5

    Serce psa (2015)

    Dokumentalny
    8.0
    To nie zbiór aforyzmów, złotych myśli, a liryka najbardziej bezpośrednia.
  • 7.0

    Mów mi Marianna (2015)

    Fabularyzowany dok.
    8.0
    Czerpie ze wszystkiego co najdoskonalsze i najinteligentniejsze w szkole polskiego dokumentu.
  • 7.5

    Wojna (2015)

    Dramat, Wojenny
    8.0
    Nie unikając frontu opowiada bez bohaterskiej maniery lub batalistycznego podniecenia o czymś więcej. Proponuje widzowi wspólne napisanie traktatu o moralności w warunkach ekstremalnych i zadaje pytane, czy jest to w ogóle możliwe.
  • 8.0
    Mimo tak ogromnej odległości kulturowej i fizycznej, chce się z tym filmem usiąść i słuchać, bo dodaje otuchy i opowiada o emocjach bez potrzeby ich nazywania.
  • 8.0
    Perełka wśród współczesnego dokumentu.
  • 7.5
    Wprowadzający w trans, wyświęcający cierpliwość i poszukujący. Snuje hipnotyzującym głosem pieśń o nieszczęściu, a raczej po cichu nuci - z wielkim taktem, ale na szczęście nie z tłumieniem emocji.
  • 7.5
    Jest współczesnym thrillerem, jednak bez histerii pokazuje nam obraz stania na krawędzi i nawet jeżeli pojawia się u niektórych świadomość niebezpieczeństwa i wysokości, to jednak nikt się nie wycofuje.
  • 7.5
    Wyciszona i słodko-gorzka kronika z pożycia małżeńskiego, które jednak od czasów zamierzchłych jest rodzaju męskiego.
  • 7.5
    Mały film o dużych rzeczach to największy sukces.
  • 7.5
    Rumuńska szkoła filmowa odwołuje się do prawdziwych wartości pokazując jak kapitalizm zredukował i ubezwłasnowolnił człowieka, obiecując coś zupełnie odwrotnego.
  • 7.5
    Żaden hipis się w grobie nie przewraca, my ze śmiechu kilka razy będziemy mieli okazję.
  • 7.5
    Nie jest zrobiona nad wyraz skomplikowanie, ale uwaga jaką poświęca reżyser i konsekwencja wobec pewnych pijących nas tematów, jest rozegrana brawurowo. Prosta historia, to żadna histeria, a gula w gardle każdego z nas.
  • 7.5
    Jako estetka, ku własnemu zaskoczeniu, uważam ten film za estetyczny - reżyser zrobił spektakl przemocy.
  • 7.5
    Herzogowi udaje się zaszczepić egzystencjalne pytania, niemalże romantyczno - oniryczną refleksje i dekoracje humanistyczną rozprawą, w temacie technicznym, przepytując na dodatek specjalistów w tej dziedzinie, a nie poetów czy artystów.
  • 7.1

    Boska Florence (2016)

    Biograficzny, Komedia
    7.5
    Filmowe wzięcie w ramiona, podczas którego zupełnie niespodziewane dostajesz na ucho kilka mądrych życiowych prawd, które się nie rymują ani nie nadają na tablicę na twoim facebooku, bo są naprawdę poważne.
  • 6.8

    Chevalier (2015)

    Dramat, Komedia
    7.5
    Ciepło i błyskotliwie sprzeciwia się podbijaniu legitymacji męskiej dominacji, a raczej z umiejętnym sarkazmem i świetnie rozłożoną ironią, bez ośmieszania, wciąga nas za kulisy człowieczeństwa.
  • 7.0
    W sposób emocjonujący, ale nie do przegrzania, konstruuje kino tak nieobojętne wobec anomalii ludzkich. Nie pozostawia też człowieka obojętnego wobec kolejnych scen, nie robiąc dramy - a konsekwentnie, bez drżącej ręki, pokazuje prawdziwy burdel i próby jego posprzątania oraz siłę współpracy.
  • 7.0
    Bardziej filmowa próba uporania się państwa niemieckiego ze swoją przeszłością. Tylko by było oczyszczenie z grzechów musi być przyznanie się do winy, a ukrywanie odpowiedzialnych za zbrodnie nazistowskie, to zdecydowanie odwrotnie działanie. Film raz lepiej, raz gorzej, podejmuje się polemiki z potrzebą odcięcia od przeszłości.
  • 7.0
    Dobre się kręci kino w takim aktorskim towarzystwie.
  • 6.5

    Tancerka (2016)

    Biograficzny, Dramat, Muzyczny
    7.0
    Piękne i imponujące ciało filmowe, a wnętrze dosyć powszednie - hipnotyzuje tylko widzialnym.
  • 7.0
    Nie jest to rewolucyjne i nie broi przy definicjach dokumentu, ale jest szczere, nie cenzuruje i nie manipuluje.
  • 7.0
    Maskarada gatunkowa, taki danse macabre, ale idealnie rozgrywający groteskę, oraz tworzący malownicze konstrukcje, pełne katastrofizmu i niedoskonałości ludzkiej, przerysowanej jak u Boscha.
  • 7.0
    Jest zrobiony inteligentnie, estetycznie, ale bez przesadnego rozsądku.
  • 7.0
    Kino odświeżające, bezczeszczące nasz komfort i nie pozwalające nam być suflerem w tej historii.
  • 7.5

    Zagubieni (2015)

    Dramat, Komedia
    7.0
    Lekcja pokory, a mądrości wygłaszane w komicznej formie, nie są infantylne czy dygresyjne. Zelenka gubi tropy, mruga okiem, ale nie przymyka go na kondycję Czech i mentalność ich społeczeństwa.
  • 6.2

    Paryż 05:59 (2016)

    Dramat, Erotyczny
    7.0
    W sposób nad wyraz inteligentny, czarujący i niehisteryczny proponuje nam historyjkę, która może zamienić się w wielką historię miłosną.
  • 7.0
    Nie ma potrzeby się martwić podczas filmu o los swojego IQ, tylko o brzuch. W swojej kategorii wagowej to dzielny stuff.
  • 6.5

    Pycha (2015)

    Dramat, Komedia
    7.0
    Urocza i inteligentna komedia omyłek.
  • 7.0
    Małe kino, które mówi o wielkich sprawach.
  • 7.2

    Bone Tomahawk (2015)

    Horror, Western
    7.0
    Bezczelny, niebezpieczny i naprawdę kwalifikujący się do obserwacji na oddziale psychiatrycznym, film o najdzikszym zachodzie - fantastycznie sowizdrzalski.
  • 6.3

    High-Rise (2015)

    Dramat, Akcja, Sci-Fi
    7.0
    Karykaturalny i piekielne celny portret współczesnych elit.
  • 7.0
    Mądre kino, które ma podzielność uwagi, cierpliwość, a za najciekawsze na świecie uważa kontakt człowieka z człowiekiem. Ta ciekawość się udziela.
  • 7.0
    Udana próba flirtu, a może poważniej - rozpalonej komunikacji - literatury z filmem oraz prezentacja rzeczywistości metafizycznej.
  • 6.1

    Argentyna, Argentyna (2015)

    Dokumentalny, Muzyczny
    7.0
    Jest doskonałym przykładem skutecznej hybrydy gatunkowej, bez elementów "obcości" mimo że poznajemy coś dla nas mocno odległego. Autor wierzy, że muzyka naprawdę łagodzi obyczaje i może być świetnym oraz jedynym narratorem w filmie.
  • 7.0
    Impresja autorki opiera się na słuchaniu. Zbiera luźne fragmenty, bez potrzeby tworzenia jakiejkolwiek tezy i zwartego portretu pamięciowego. To kolaż luźnych i szczerych wspomnień animowanych.
  • 7.0
    Mimo kilku zgubionych wątków, niedokończonych zdań i rozprężenia fabularnego, to namiętna i zmysłowa odyseja po poznawaniu pojęcia męskości, szukająca również odpowiedzi w jej cielesności.
  • 6.6

    THX GOD (2016)

    Dokumentalny
    7.0
    Rzadko w kinie zdarza się zobaczyć tak przejmujący dokument o bohaterze, który jest nieobecny.
  • 7.0
    Reżyserka czarując enigmatyczną, magiczną, ale bez brokatu, a różnymi odcieniami mroku, eksplorując kamerą dzikie rośliny i pnącza, idealnie symbolizuje wcale nie rajskie ogrody okresu dojrzewania.
  • 7.0
    Szczerze, bezkompromisowo, bez nazywania swojego stylu pływackiego nurkuje w świecie, w którym niby nic się nie dzieje - a widz wpatruje się z większą ciekawością niż w fantasy.
  • 7.0
    Zakamuflowany w niesamowity humor i spójną konstrukcję, dis na człowieka współczesnego, który kontroluje coraz nowsze technologie, ale coraz mniej samego siebie.
  • 7.0
    To historia, która sama się opowiada. Reżyser w przeciwieństwie do swoich bohaterów nie jest taki bezpardonowy i nie wysuwa ataków, ale wygrywa i trafia szpadą w same serce.
  • 7.0
    Zdaje egzamin na poziomie podstawowym, co nie znaczy że na tym najniższym i najłatwiejszym, a z pewnością spełnia warunki koniecznie istnienia animacji, które niektórzy już pomijają.
  • 7.0
    Z wielką ciekawością, na przykładzie kilku świetnie zbudowanych życiorysów, pokazuje przewrotność wolności.
  • 5.4

    Hel (2015)

    Thriller
    7.0
    Rozpalony eksperyment, żywo zafascynowany twórczością Refna, robiący dyskotekę na miejscu zbrodni. To kryminał nafaszerowany amfetaminą i kompulsywnym światłem.
  • 6.7
    W duchu i temperaturze "Pride", z tragikomicznym nastrojem, wgapia się przede wszystkim w imponującą siłę współpracy ludzi ponad podziałami, która nie jest mitem. Krzepi i robi świetną robotą biograficzną, a pojawiający się przy tym chichot to jakby jedna emocje więcej - podarowana widzom z zaskoczenia.
  • 6.5
    Tom Ford dalej operuje jednym z najciekawszych, najzgrabniejszych i najbardziej światłoczułych języków w kinie współczesnym, jednak znowu o kobietach jest wtórnie i tak naprawdę marginalnie.
  • 4.4

    Dziewczyna, która została królem (2015)

    Biograficzny, Dramat historyczny
    6.5
    Połowicznie odrobiona lekcja filmowa, ale udana próba ogniowa dla poprawności. Siła ma rodzaj żeński.
  • 6.5
    Mądre, niespieszne i rozsądnie zbudowane kino łapiące moment cmoknięcia w życiu - niekrzyczące, czy awanturujące się.
  • 6.5
    W ponury i gorzki sposób, ale bez pośpiechu, czy furii bierze się za mit męskości oraz niedocenianą rolę kobiecą od czasów biblijnych.
  • 6.5
    Gorzka historia o wpisanym popełnianiu pomyłek w DNA człowieka szybko chce być jednocześnie pamfletem na artyzm, historią o ekstremum wszelakim i aktualizowaniu wartości życia poprzez tragedie najbliższych oraz przesuwa się niebezpiecznie w strefę ckliwego dramatu walki o kontakt matki i syna.
  • 6.0
    Kolski jest realniejszy, trudniej mu się podnieść z ziemi i nie potrafi się uśmiechnąć tak szybko i szczerze jak w swoich poprzednich produkcjach, ale jest w tym nieprzerwana lekcja przeżycia żałoby metodą ekstremalną i ekscentryczną.
  • 6.0
    Dramat, rozrzedzany komedią tak bardzo, że traci szanse na pozostanie nim. Co niestety w przypadku mało pomysłowego na prowadzenie kina, dociera do mało ważnej opowieści, ale ciekawej.
  • 6.0
    Nie jest na szczęście jedynie wyzyskiem legendy (ale też!), a kinem skierowanym do konkretnego widza, na szczęście nie tylko fanatyka sagi.
  • 6.0
    Brakuje czasami pomysłu i fabularnej osi, ale nigdy entuzjazmu i wiary w sens obmacywania się z życiem - tylko szkoda że czasami robi to w rękawiczkach.
  • 6.0
    Spójna i dosyć świadoma, ale nieregularna zaduma, takie ostatki człowieczeństwa i zaklęcie rzucane na przeszłość.
  • 6.0
    Jest w tym filmie pewna szczerość i bezradność wobec życia, a żart ma siłę utrzymania na powierzchni.
  • 6.0
    Zamysł doskonały, wykonanie dosyć mierne i pełne chwiejności.
  • 6.0
    Autonomiczna, z pewnością zakochana w Greckiej Nowej Fali, hipnotyzująca produkcja stawiająca wyzwanie dla widza, nawet jeżeli chwilami jest zbyt natchniona własnym pomysłem.
  • 6.0
    Nie podnosi żadnej dyskusji, a z historii tak wyjątkowej postaci jaką jest Malony robi historię jedną z wielu. Bohater podąża z podniesionym czołem, ale film ma już o wiele mniej odwagi.
  • 6.0
    Codzienność i humanizm tego obrazu działa na rzeczywisty kontakt z widzem, jednak traktuje się to wszystko zbyt niezobowiązująco.
  • 6.0
    Wielka przyjemność - igrzyska śmiechu.
  • 4.8

    Złoty koń (2014)

    Animacja, Familijny, Fantasy
    6.0
    W uroczym formacie animacji klasycznej, oglądamy to jak ruchome książki z czasów dzieciństwa. Tylko ktoś przesuwa elementy za nas.
  • 6.0
    Jest wiele luk w tym filmie, pustostanów w fabule, pożegnanych za wcześnie wątków i uproszczeń. Jednak jest w tym też metoda - "Sprawiedliwy" to film o ideałach w świecie nieidealnym.
  • 6.0
    Sokurow ma kompetencje by pewnym głosem prezentować status artystyczny epoki, mówić o jej kondycji i sugerować najgorszą z możliwych apokalips - sztuka się skończyła, teraz są tylko sztuczki.
  • 6.0
    Mimo że ten film nie odrobił lekcji humanistyki, filozofii, to zajęcia terenowe i eksplorację absurdów współczesnego społeczeństwa i popkultury zdaje na celujący.
  • 5.0
    Mógł być historią o naprawdę trudnym środowisku i konsekwencjach podejmowanych decyzji, ale zabrakło jakiegokolwiek wymiaru i filmu robionego w głąb. To film porządny, ale klasy bardzo średniej.
  • 5.0
    Seria dziwnych zdarzeń niespecjalnie zaspokaja potrzeby intelektualne widza, a staje się niespójną jazdą udającą wysoką prędkość, a tak naprawdę jednak jedziemy rozklekotanym autem, gdzie części w trakcie odpadają.
  • 5.0
    Dosyć konwencjonalne to kino, które nie główkuje za wiele, jednak temperamentu, pewnej bezczelności i punkowości odmówić mu nie sposób.
  • 5.0
    Nie tworzy specjalnie ciekawego świata.
  • 5.0
    Raz jest mało śmiesznie, raz jeszcze mniej, ale zdarzają się perełki. Mimo dosyć topornej i mało zgrabnie skonstruowanej fabuły film wypełnia obietnicę z tytułu - opowiada o hiszpańskim temperamencie w wysokiej temperaturze, ale narracyjne wychładza.
  • 5.0
    Film o rzeczach ważnych, ale opowiedziany trochę zbyt nieważnie, poprawnie i jednowymiarowo, tłumacząc się że to wszystko pod orężem rzeczywistości w imię autentyzmu w kinie.
  • 5.0
    Taka nowa, mniej witalna i dosyć linearnie poprowadzona, bez kreatywnych wyskoków, samotność długodystansowca. Ale nie tylko w wyścigu po bieżni, a w drodze o szczerość.
  • 5.0

    Pasolini (2014)

    Biograficzny, Dramat
    5.0
    Za dużo na poprawną laurkę, a za mało, za dziewiczo, niezbyt precyzyjnie, na nowe tchnienie.
  • 5.0
    Na skrzyżowaniu wichrów można potraktować jako trans, kino medytacyjne, jednak nie różni się to wiele od audiobooka skomentowanego piękną, artystyczną, sensualną i mocno natchnioną wizualizacją.
  • 5.0
    Niedotknięty większą myślą, ale obecnością wielu cudownych cameo, których warto wypatrywać uważniej niż jakiejkolwiek logiki w tym filmie. To rozluźniająca podróż za niejeden uśmiech, głupawy, ale jednak.
  • 5.0
    W swojej powszedniej poetyce niespecjalnie potrzebny, filmowo bez pulsu, anemiczny, czasami wizualne apetyczny.
  • 7.1

    Carol (2015)

    Melodramat
    5.0
    Rozgotowane kino, któremu się niby coś chce, ale woli postawić na ograne triki wyniosłej i posągowej Cate Blanchett i wycofanej, zaczarowanej Rooney Mary.
  • 5.0
    Gomes może nie do końca ujarzmia swój własny pomysł, nie zawsze potrafi rozłożyć akcenty i proporcje baśni oraz dokumentu. Ma za dużo znaków przystankowych oraz pauz. Jednak wspina się i na złapanie balansu ma jeszcze dwie części.
  • 5.0
    Trochę nieporadny, pełen widocznych szwów i gubiący sens kulis, making offu, próby generalnej, a gotowego filmu, ale bezkompromisowy i totalnie szczery w swojej bezradności.
  • 5.0
    Nie robi spustoszenia w życiu - a wręcz powinien. Fuocoammare. Ogień na morzu po prostu nie ma zdania, a zadanie nakręcenia.
  • 5.7

    Warcraft: Początek (2016)

    Fantasy, Przygodowy
    5.0
    Miał nie brać jeńców, a finalnie nie zabiera widza nigdzie dalej. Te czary-mary są naprawdę wizualnie na poziomie początków technologii najnowszych. Nie da się nie odnieść wrażenia, że film średnio się gimnastykuje intelektem i efektem, ale może to dopiero rozgrzewka i mimo wszystko niech początek nie będzie końcem.
  • 5.0
    Za dużo konwencjonalności, za mało reżyserskiej brawury.
  • 5.8

    Ja, Olga Hepnarova (2016)

    Biograficzny, Dramat
    4.0
    Wyrachowany, ale nie wyrafinowany.
  • 5.3

    Zaćma (2016)

    Biograficzny, Historyczny
    4.0
    Za dużo w tej historii chropowatości, niezaskakującej demaskacji i budowania politycznych fortów, na czym obiecująca historia o odkupieniu win i duchowej przemianie w mrokach klasztornych, traci na wiarygodności i jest niczym innym jak niezdecydowaną przebieranką.
  • 6.8

    Sully (2016)

    Biograficzny, Dramat
    4.0
    Spięty od początku do końca, salutujący poprawności politycznej, ale co najbardziej szkodliwe dla kina - przeciętności i prostolinijnej narracji.
  • 4.0
    Zbigniew Libera dalej walczy, humanitarnie podważa wszystko, niezmiennie bałagani w burdelu cywilizacyjnym. W filmie jednak artykułuje to wszystko niewyraźnie, a jego narzędzie w Walserze jest poważne i dotkliwe, jak tekturowa szabelka.
  • 6.8

    Zabójczyni (2015)

    Dramat, Sztuki walki
    4.0
    To jest coś więcej, niż solidne, orientalne kino kopane, tutaj trzeba się zgodzić. Jednak brak temperatury, mocnego kręgosłupa fabularnego i naśladowanie azjatyckich klasyków jest nieznośne.
  • 5.5

    Grimsby (2016)

    Komedia, Akcja
    4.0
    Ma pełne kompetencje żeby stać się kiedyś kultową głupotą.
  • 4.0
    Dywaguje nad kobiecą naturą, ale zamiast druzgoczącego i szarpiącego przemówienia, dociera do takiego small talku przy słabo zaparzonej herbacie, która za szybko stygnie.
  • 5.8

    Iluzja 2 (2016)

    Kryminał, Thriller
    4.0
    Niestety przepych filmu staje się nieznośny i nieuzasadniony, a fabuła jest tylko generatorem wielkiej machiny, gdzie na scenie pojawiają się ogromne nazwiska i imponujące wyczyny.
  • 4.0
    Jest odpychający i nie z inteligentnej przekory, a nowoczesnej metody konstruowania świata terapią szokową i nadużyciami emocjonalnymi.
  • 5.8

    Wszystkie nieprzespane noce (2016)

    Dramat, Dokumentalizowany
    3.3
    Film pustostanów, nie postulatów.
  • 3.0
    Kino niekradnące punktów IQ widzom, czy wymierzające ciosy myślącym, ale też nie stawiające przed nim żadnych wyzwań i nie tworzące więzi emocjonalnej.
  • 3.0
    Kino solidne, ale składające się wyłącznie z barw podstawowych. To jest twórczość poprawna, ale tylko dla koneserów kopaniny, bo nawet niespecjalnie dostaniemy zastrzyku adrenaliny.
  • 3.0
    Fabuła ma tyle wolności, może biec w każdą stronę, więc w amoku też i tak robi, a sens zostaje w środku, stojąc w miejscu, będąc bardzo zdezorientowanym... jak i widz.
  • 4.6

    Jak zostać kotem (2016)

    Familijny, Komedia
    3.0
    Wygląda jak chaotyczna, ale bogata robota, gdzie było więcej sponsorów niż wizjonerów.
  • 2.3

    Gejsza (2016)

    Dramat, Sensacyjny
    2.0
    Po prostu wszystko tutaj fałszuje. Sensacyjny romans łamany na gangsterskie kino jest pełen defektów i błędów u podstaw.
  • 2.0
    Nierówności i wtórności zaczynają się już na poziomie budowania naszych postaci. Znowu mamy horror, w którym audycje przemocy i bólu rozpoczyna bezmyślność i po prostu zaawansowana głupota postaci.
  • 2.0
    Jest filmem niedobrym, bo chybionym - nie straszy wtedy kiedy ma straszyć, nie bawi wtedy kiedy ma bawić, za to denerwuje cały czas... a pewnie nie miał w ogóle.