Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Rafał Christ

  • Średnia ocena: 4.3
  • Pozytywnych recenzji: 33%
  • Liczba recenzji: 14 w tym 3 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 1
  • Liczba recenzji negatywnych: 2
  • Średnio ocenia: 0.1 wyżej niż inni krytycy
  • Poziom ocen: 33% wyżej, 33% niżej, 33% tak samo jak inni krytycy
  • Najwyższa ocena: 7.0 dla Na krawędzi
  • Najniższa ocena: 2.0 dla M jak morderca
  • Najbardziej odrębna ocena: 7.0 dla Na krawędzi

Recenzje

  • 2.6
    2.0

    M jak morderca 2017

    Nieudolna podróbka thrillerów z seryjnymi mordercami. Johnny Martin próbował zmieścić w jednej produkcji całą ikonografię gatunku, korzystając z wyświechtanych klisz i odwracając je na lewą stronę.
  • 4.6
    7.0

    Na krawędzi 2017

    Poprzez nagromadzenie różnorakich elementów wiele rozpoczętych wątków nie zostaje dobrze rozwiniętych, a inne na siłę są przyśpieszane i nie niosą ze sobą odpowiedniego bagażu emocjonalnego. Podczas próby zmieszczenia tego wszystkiego w nieco ponad dwugodzinnej produkcji twórcy złapali zadyszkę i zaprzepaścili wiele potencjału.
  • 6.7
    ?

    Na pokuszenie 2017

    Jest wyrazem kobiecej siły i ostrzeżeniem dla mężczyzn chcących wpływać na ich życie. Kobiety zaznały już równości i nie oddadzą swoich należytych przywilejów za żadną cenę.
  • 7.2
    ?

    Borg/McEnroe. Między odwagą a szaleństwem 2017

    Janus Metz nie wykorzystał całego potencjału swojej historii i pozwolił, aby gatunkowa sztampa grała u niego pierwsze skrzypce. W efekcie Borg/McEnroe. Między odwagą a szaleństwem jest filmem niezłym, który nie na długo pozostanie w pamięci.
  • 5.6
    4.0

    Leatherface 2017

    Alexandre Bustillo i Julien Maury w pierwszych scenach Leatherface'a nawiązują do grindhousowego rodowodu serii zapoczątkowanej przez Tobe'a Hoopera. Szybko jednak zdają się zapominać o spuściźnie pierwowzoru, serwując widzom thriller psychologiczny, w którym brakuje napięcia i okrucieństwa znanych z oryginału.
  • 4.0
    ?

    Baywatch. Słoneczny patrol 2017

    Słoneczny Patrol jako popkulturowy portret swoich czasów, wyciągnął z nich najgorsze aspekty. Mimo to Sethowi Gordonowi udaje się rozbawić współczesną widownię, więc powinniśmy zastanowić się nad naszym poczuciem humoru, póki nie jest jeszcze za późno.
  • 6.9
    ?

    Wonder Woman 2017

    Chociaż chwilami ociera się o przeciętność, jest całkiem niezłym filmem. Patty Jenkins stworzyła najlepszą adaptację komiksu DC, odkąd wydawnictwo wraz z Warner Bros. postanowiło budować spójne kinowe uniwersum na wzór swojego głównego konkurenta.
  • 4.8
    ?

    Asy bez kasy 2016

    Ze względu na fabułę i niedociągnięcia reżyser robi z widzów półgłówków, sprawiając, że po seansie każdy, kto chociażby ukończył przedszkole, poczuje się jak idiota.
  • 6.1
    ?

    Konwój 2017

    Wywołuje zbyt lekką zgagę, jeśli chodzi o podejmowany temat. Nie angażuje tak bardzo, jak powinien. Przede wszystkim przeszkadzają braki warsztatowe twórcy, mającego problem z odpowiednim wykorzystaniem języka filmowego.
  • 6.7
    ?

    Sully 2016

    Jest jak Airbus podczas tragicznego kursu 1549. Startuje bez problemów, wznosi się, ale zanim osiągnie właściwą wysokość padają mu oba silniki i kończy na dnie przeciętności.
  • 6.1
    ?

    Plac zabaw 2016

    Mimo ascetycznej narracji porusza wiele tematów, jednocześnie będąc bardzo konsekwentnym w prowadzeniu swojej opowieści. Wbrew temu, co sugeruje tytuł, nie można oczekiwać niczego łatwego i dającego wytchnienie, a należy się przygotować na rosnącą ilość interpretacji i skojarzeń.
  • ?
    ?

    Boss 2016

    Tymczasem nie ma ani tej "nudy", ani efektownych akcji. Otrzymujemy zjadliwą papkę, której seans nie sprawi bólu i szybko minie, ale też nie wniesie do tematu niczego nowego.
  • ?
    ?

    Matka jest tylko jedna 2016

    To zadziwiające, że Paulowi Duddridge'owi udało się w zaledwie osiemdziesięciu ośmiu minutach zmieścić tyle złotych myśli, będących zwykłymi frazesami i komunałami. Jedyną zaletę stanowi stosunkowo krótki metraż. Mimo tego seans trwa w nieskończoność.
  • 6.4
    ?

    Tancerka 2016

    Niestety w ogólnym rozrachunku z artystycznych ambicji wychodzą jedynie artystyczne pretensje. Filmowy potencjał występów Loïe nie zostaje wykorzystany. Są one potraktowane po macoszemu.

Aktywne