Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.

Krew na betonie

2018 Film
8.6 10.0 0.0 10
Bardzo pozytywnie oceniony przez krytyków
7.0
Pozytywnie oceniony przez użytkowników

Dwaj policjanci zostają zawieszeni w obowiązkach, gdy film z ich ostatniej akcji wycieka do mediów, ukazując brutalność i rasizm. Sfrustrowani postanawiają wykorzystać kontakty kryminalne, by zarobić trochę pieniędzy.

  • Recenzje krytyków

  • Recenzje użytkowników

    • Zahler z filmu na film coraz lepszy. Niespieszna pierwsza polowa wynagradza mega finalem. Tylko dla doroslych!

    • Muszę powiedzieć, że ten film robi dobre wrażenie, jest wspaniały, zrozumiany, dobrze nakręcony, i dobrze reżyser podszedł do tego filmu, brak uwag jak dla mnie. Mel Gibson zagrał trochę jak w Westernie.

    • Dawno nie widziałem tak dziwnego filmu. Zaczyna się jak kryminał, kończy jak głupia komedia. Widać styl Craig Zahlera mi nie pasuje

    • Wszystkie 3 z 3 filmow pana S. Craig Zahlera obejrzane... i po raz trzeci ocena 9/10 :D fucking love this guy, more please!

    • Rozkręcało się bardzo powoli, ale jak już się rozkręciło, to czułem się, jakby mi buciorem mordę do betonu przyciśnięto. Zahler to jednak facet z łbem na karku.

    • Kolejny film Zahlera, który dostarcza mi niezłej rozrywki, ale który jest jednocześnie spotęgowany jego charakterystycznym stylem. Niestety ten styl w opozycji do większości mi nie leży, bo przydługawa ekspozycja i obfite dialogi jest w mniejszej cenie niż jego wspaniałe olewanie bohaterów i wydarzeń. Dlatego jego filmy są tak szalenie nieprzewidywalne i to jest punkt, który w nim uwielbiam. Ale szanuję i na pewno czekam na kolejne produkcje. Więcej brutalności, mniej dialogów i taniej fabuły.

    • Nie wiem czemu spodziewałem się czegoś innego po filmie alt-rightowego reżysera z antysemitą w roli głównej - ten skrajnie noirowy dramat kryminalny opiera się przede wszystkim na naiwnym narzekaniu na poprawność polityczną. Ciekawa jest natomiast decyzja estetyczna o tym, by w zdecydowanej większości ujęć NIC nie było widać.