Dokument przedstawia kampanie reklamową tytułowego supermarketu. Wszystko jednak jest ukartowane, gdyż sklep tak naprawdę nie istnieje.
- Aktorzy: Vít Klusák, Filip Remunda, Varhan Orchestrovič Bauer, Jaromír Kalina, Martin Prikryl i 1 więcej
- Reżyserzy: Vít Klusák, Filip Remunda
- Scenarzyści: Vít Klusák, Filip Remunda
- Premiera światowa: 30 marca 2004
- Ostatnia aktywność: 17 listopada 2023
- Dodany: 26 lutego 2018
-
Oceny krytyków
-
Oceny użytkowników
-
Recenzje krytyków
-
Autorami filmu są dwaj studenci praskiej szkoły FAMU Filip Remunda i Vit Klusák. Potwierdzili oni, że film czeski potrafi w prostej, lekkiej formie poruszać istotne problemy.
-
Jest to film o tym, jak dwójka debiutujących realizatorów, Vít Klusák i Filip Remunda, wywiodła setki prażan w pole, obiecując im raj na ziemi: hipermarket z rewelacyjnie niskimi cenami.
-
Pokazuje konsumpcjonizm trawiący nas, mieszkańców pierwszego świata. Dziecinną prostotę wciskania ludziom ściemy.
-
Zgodnie z klasycznym postulatem: ucząc, bawi, i nadal pomaga wniknąć w kapitalistyczną rzeczywistość, która stała się i czeską, i polską codziennością.
-