Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
7.4 10.0 0.0 18
Pozytywnie oceniony przez krytyków
6.4
Pozytywnie oceniony przez użytkowników

Alexia morduje bez mrugnięcia okiem. Gdy w ślad za nią rusza kordon policji, decyduje się na desperacki krok.

  • Recenzje krytyków

  • Recenzje użytkowników

    • Żongluje elementami z gatunkowych stajen,poczynając od twórczości lat 80 po body horror,technothriller czy też klasyczny melodramat.I ta żonglerka wychodzi jej bardzo dobrze,bo Titane to ogromna uczta wizualna.Niestety ale nie potrafiłem odpiąć wrotek i jechać razem z Nią na tę jazdę bez trzymanki.Mimo iż akcja pędzi jak szalona i z minuty na minutę scenariuszowy abstrakt rozbrzmiewa wręcz sakralnie film pozostawił ten mało pożądany niesmak.Ale fakt-dawno tak outsaiderskiego filmu nie widziałem.

    • NH21. To jak wiele zajebiście dziwnych rzeczy Ducournau pcha do swojego filmu i jak jej to wychodzi, aby przekazać solidną opowieść, jest obłędnie "wow". Nie wiem czego tu się trzymać, bo na początku ten obraz pędzi na zabicie, by potem ostro wyhamować i skręcić w jeszcze bardziej zaskakujące drogi. Trzeba w pewnym momencie świadomie wyłączyć logiczne pojmowanie i oddać się tej podróży. I to – cholera – działa.

    • (5.5) A tam, dlaczego nie urodził się samochód? Zwiastun oczywiście promuje tylko kolorową część filmu. Nie wiedziałem, że ot tak można sobie zostać strażakiem.

    • Będzie długo siedział w głowie, bo przechodzi się przez niego ciężko, ale zdecydowanie warto pozostać do końca. Dawno nie miałem poczucia, że pomimo obrania tylu tematów, całość jest spójna. Ci co będą gotowi na ten film, powinni bez problemu znaleźć w historii jakiś motyw, który najbardziej ich zainteresuje.

    • Sensualne, osadzone w stanie -między kino, które pod ekstrawagancką powłoką przemyca duże pokłady czułości, by opowiedzieć o głodzie uczuć i pragnieniu oparcia w drugim człowieku.

    • Chyba się nie udało jednak.

    • Związki międzyludzkie, między tożsamościowe, maszynowo-cielesne. Pod tym wszystkim dość przejmująca historia przepracowania straty i konkurent dla małej Annette.