Emilia Szara
Krytyk-
Manifest inności, to hymn dla tolerancji, dla oswajania się z tym co nieoczywiste, czasem niewygodne, spychane na margines, wstydliwe. Do tego dziwnego świata mogą być zaproszeni tylko wyjątkowi goście, którzy nie oczekują prostych odpowiedzi i utartych ścieżek.
-
Podobało mi się w tym filmie dawkowanie emocji, zmienianie tropów, pokazanie słabości bohaterów, które zmieniły ich jestestwo i przerodziły się w ich siłę. Jak dla mnie to film porównywalnie dobry jak poprzednik, choć zakończenie mocno mną wstrząsnęło.
-
Stanowi niesamowitą odskocznię od produkcji rodem z Bollywood. To wyśniona, idealnie ukazana opowieść o tęsknocie za miłością, za światem pełnym dobrych ludzi zaczytanych w książkach.
-
Scenariusz na szczęście nie emanuje zbytnią ckliwością jak w niektórych filmach poruszających taką tematykę. Ujmujące dialogi, bardzo dobra gra aktorska pierwszoplanowej postaci, kruchość małego stworzenia - właśnie to rozbudza obszary emocjonalnej wrażliwości, ukryte gdzieś głęboko w nas samych.
-
Reżyser stworzył tu dzieło, które jest hołdem wobec spaghetti westernów Sergia Leone, jednak jak zawsze dodaje tu także coś od siebie. Jeśli komuś nie bardzo pasuje ten gatunek filmowy, to powinien wiedzieć, że tu mamy do czynienia z jego nową formą, przerobioną po Quentinowsku.
-
Naprawdę chciałabym więcej widzieć filmów tak pięknie zrealizowanych i przedstawiających takie właśnie historie. Warto obejrzeć, warto się przenieść w ten obraz oczami duszy i zrozumieć parę spraw.
-
Chavela - kobieta różnych skrajności, próbująca odnaleźć siebie w męskim świecie, wciąż poszukująca nowych doznań zmysłowych i odkryć muzycznych. Kobieta, która miała odwagę w pełni być sobą, mówić głośno to co myśli i ponosić konsekwencje swoich działań.
-
Ciekawy, interesujący dokument opowiadający w prosty sposób o tym jak rodziła się legenda tej artystki i jej upadek.
-
Oddziałuje na naszą psychikę, stopniowo podając nam na tacy nasze przerażające wizje czające się w odmętach podświadomości.
-
Typowy sensacyjniak, bez polotu i ikry. Sztuczne dialogi, fabuła i historia, którą w kinie znamy już prawie na pamięć, kiepski montaż i nieporywający scenariusz - to wszystko pokazuje jak nie kręcić tego typu filmów.
-
Typowa familijna komedia, z dobrymi kreacjami aktorskimi, niewymuszonym, błyskotliwym humorem, ciekawą akcją i ważnym społecznie problemem w tle. Nie jest to film wybitny, ale zdecydowanie nadaje się do obejrzenia w deszczowe popołudnie na poprawę nastroju.
-
Widowisko i czysta rozrywka na wysokim poziomie, które spodoba się zarówno fanom magii i fantasy oraz tym, którzy lubią rycerskie potyczki.
-
Dzieło to jest do obejrzenia na raz, nie jest to obiektywna biografia tejże postaci, momentami nawet nie przypisałabym tego filmu do takiego gatunku, bo była to bardziej wizja reżyserki - nie mająca czasem za wiele wspólnego ze stanem faktycznym.
-
Przyzwoity, całkiem sprawnie nakręcony film o kobiecie półbogu. Ja się na nim po prostu dobrze bawiłam, a głównie tego oczekiwałam - dobrej zabawy.
-
Kusząca rozrywka na najwyższym poziomie, z kreacjami godnymi zapamiętania, to magia poprzez którą czujemy jakbyśmy to my sterowali ogromnym statkiem.
-
Nie dorównuje jeszcze poziomem Obcy - 8 pasażer Nostromo, aczkolwiek to film bardzo dobry, który większość fanów kina science fiction będzie oglądała z wypiekami na twarzy. Mamy tu bowiem podobny klimat z elementem dreszczyku, silnie zarysowane zapadające w pamięci główne postaci i fabułę stawiającą przed nami kolejne frapujące pytania i refleksje.
-
Pouczająca, mądra bajka, która rozśmieszy każdego. Andrey Galat, Maxim Volkov stworzyli animację świeżą, pełną zaskakującego humoru oraz bohaterów, których od razu można polubić.
-
Coś co jest ładnie opakowane, ale w środku jest pozbawione inspirującej, ciekawej treści.
-
Hołd względem wersji animowanej. Reżyser Bill Condon zabrał nas we wspaniałą filmową podróż do krainy dzieciństwa i wspomnień związanych z jedną z najbardziej znanych bajek Disneya.
-
Interesująca propozycja dla ludzi ceniących ambitne kino przedstawiające losy zwykłych osób z wielką historią w tle.
-
Sprawnie nakręcone, ze świetnymi efektami kino rozrywkowe dla całej rodziny. Znajdziemy tu garstkę przyjaźni i miłości, szczyptę smutku oraz dużą dawkę błyskotliwego humoru.
-
Spójny, dopieszczony w najmniejszym calu, który zafascynuje niejednego kinomaniaka.
-
Refleksyjny, kino ambitne nad którym trzeba się zastanowić.
-
Dostarcza nam wszystkie te detale, za które cenimy i lubimy tego nieszablonowego twórcę.
-
Typowe kino drogi, w które chcemy się udać wraz z młodymi kochankami by podziwiać piękno przemierzanych terenów i jednocześnie zachwycić się naturalnością i urokiem niegasnącego uczucia Holly i Kita. To kino beztroskiej wolności i ucieczki w nieznane.