Jesteś Patryk Sławicki? Możesz przesłać nam swoje zdjęcie na kontakt.

Patryk Sławicki

  • Średnia ocena: 6.1
  • Pozytywnych recenzji: 61%
  • Liczba recenzji: 18 w tym 18 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 11
  • Liczba recenzji negatywnych: 7

Recenzje

  • 8.2
    8.0

    Blade Runner 2049 2017

    Ogólnie mówiąc, cała ta neonoir historia, wspomagana solidnym ambientem, jest naprawdę solidnie zrobionym dziełem. Widać, że Villeneuve dostał sporo wolności przy tym projekcie, ponieważ nie jest to strukturalnie typowy blockbuster.
  • 7.8
    8.0

    Baby Driver 2017

    Z Baby Driverem utożsamić się może właściwie każdy. Ile to razy słuchając muzyki w czasie przechadzki po mieście jakaś losowa synchronizacja bass dropu z zielonym światłem przy przejściu dla pieszych wywołała u nas uśmiech na twarzy.
  • 4.8
    6.0

    Notatnik śmierci 2017

    Jeśli stworzenie remake'u kiedykolwiek miałoby sens, to byłoby to właśnie podjęcie materiału źródłowego od innej strony lub przekładając go na inną kulturą. I wydaje mi się, że to właśnie chcieli zrobić twórcy z Death Note i pomimo wad, wyszło to całkiem zgrabnie.
  • 5.4
    5.0

    Obcy: Przymierze 2017

    Naprawdę chciałem polubić ten film. Jest gatunkowo dobrze zrealizowanym sci-fi, z klimatyczną, smętną kolorystyką i obcy wyglądają po prostu rewelacyjnie. Co z tego, skoro ten film pogrzebał największą zaletę całej serii - tajemniczość xenomorphów.
  • 5.7
    6.5

    The Bad Batch 2016

    Ten film jest na tyle trippy w formie i narracji, że nawet nie jest jednym z tych, które albo ktoś kocha, albo nienawidzi. Tutaj może być pełen wachlarz opinii i na dobrą sprawę każda z nich będzie poprawna. To kompletny pastisz wszystkiego.
  • 3.7
    2.0

    Transformers: Ostatni Rycerz 2017

    Tak naprawdę jedynym powodem, aby nie ocenić tej produkcji na 1 czy też na 0, jest fakt, że roboty wyglądają dobrze. Zrobiły na mnie wrażenie w pierwszej części i dalej robią.
  • 6.8
    7.0

    Szybcy i wściekli 8 2017

    Kluczowym elementem odróżniającym głupkowatość recenzowanego tytułu od innych tego typu tępych akcyjniaków jest to, że Diesel i jego ekipa nawet się ze swoją durnotą nie kryją. I o to chodzi.
  • 6.9
    8.0

    American Honey 2016

    Niesamowicie klimatyczne kino, które nie celuje w to, aby spodobać się każdemu.
  • 6.3
    5.0

    Ghost in the Shell 2017

    Nazwanie tej produkcji stylistyczną wydmuszką byłoby przesadą. Historia, niezależnie od moich subiektywnych odczuć, ma ręce i nogi, co kiedyś można było uznać za oczywisty standard, dzisiaj jednak należy o tym wspomnieć w kategorii zalet.
  • 7.6
    9.0

    Lobster 2015

    Jeden z tych filmów, które szanują intelekt widza i nie starają się wytłumaczyć każdej poszczególnej sceny mówiąc wprost co i jak.
  • 7.4
    7.8

    Captain Fantastic 2016

    Idealne połączenie swojskiego kina niezależnego z bardziej mainstreamową, linearną strukturą.
  • 3.9
    5.0

    PolandJa 2017

    To mógł być udany powrót do starych, dobrych, polskich komedii, które wszyscy cenimy. Produkcja niestety minęła się z tym, co chciała przedstawić, z humorem i przede wszystkim z zaangażowaniem widzów w to, co dzieje się na ekranie.
  • 3.2
    2.6

    Ostatni smok świata 2016

    Ta produkcja uszłaby co najwyżej jako specjalne wydanie wieczorynki w 2003 roku, aniżeli jako pełnometrażowa produkcja kinowa dzisiaj.
  • 6.9
    7.3

    Kłamstwo 2016

    Praktycznie cały film jest zbudowany na dialogach, więc większość czasu po prostu słuchamy, aczkolwiek robimy to z chęcią.
  • 6.1
    6.8

    Konwój 2017

    Śmiało może konkurować z zachodem, brakuje jednak scenariuszowego szlifu, który wzniósłby ją na wyżyny doskonałości.
  • 5.9
    5.3

    Dusigrosz 2016

    Sporo niedociągnięć w scenariuszu i wszechogólna, bagatelizująca lekkość sprawiają, że szybko o Dusigroszu zapomnimy. Jest to seans, do którego warto podejść z mentalnością głównego bohatera i zaoszczędzić pieniądze na coś innego.
  • 6.4
    7.0

    Tancerka 2016

    Intrygując i przyciągając audiowizualnie, ostatecznie, całość ukazana jest dość powierzchownie. Płytkość nie przeszkadza jednak w odbiorze, to wciąż strukturalnie przemyślana produkcja.
  • 3.5
    3.4

    Kontrola absolutna 2016

    Problemem jest przewidywalna, pozbawiona jakichkolwiek emocji realizacja, która zwyczajnie traci kontrolę nad zainteresowaniem widza już we wczesnych etapach filmu.

Aktywne