Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Marcin Prymas

  • Średnia ocena: 6.2
  • Pozytywnych recenzji: 67%
  • Liczba recenzji: 27 w tym 27 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 18
  • Liczba recenzji negatywnych: 9
  • Średnio ocenia: 0.8 niżej niż inni krytycy
  • Poziom ocen: 38% wyżej, 38% niżej, 25% tak samo jak inni krytycy
  • Najwyższa ocena: 9.0 dla Ikar
  • Najniższa ocena: 2.0 dla Podwójny kochanek
  • Najbardziej odrębna ocena: 2.0 dla Podwójny kochanek

Recenzje

  • ?
    6.0

    Marlina: Zbrodnia w czterech aktach 2017

    Dla fanów westernu pozycja obowiązkowa, dla wszystkich pozostałych film, który warto obejrzeć, choćby z powodu tego, jak bardzo się różni od wszystkiego innego co dostępne w naszych kinach.
  • ?
    6.0

    Podróżnicy i magowie 2003

    Mimo intrygującego, niecodziennego klimatu i możliwości poznania całkiem innej kultury, ten jeden z najważniejszych filmów w historii bhutańskiej kinematografii ma bardzo sztampową treść.
  • ?
    7.0

    Dhaka na żywo 2016

    Bardzo łatwo mógłby stać się karykaturalnie smutny, zostać kolejnym obrazem z cyklu "czy zauważyłeś już, że bohater ma źle? Na wszelki wypadek dołożymy mu jeszcze AIDS". Ratuje się od tego losu potężnym autentyzmem, nic nie sprawia tu wrażenia dodanego z wyrachowania, w celu osiągnięcia konkretnej emocji u widza.
  • ?
    7.0

    Xiang Gang zhi zao 1997

    Kunszt reżysera wychodzi w tym, że praktycznie nie widać amatorskości przedsięwzięcia. Ciasne, klaustrofobiczne kadry podkreślają jedynie samotność i wyobcowanie bohaterów, a także niczym w "Mamie" Dolana pozwalają by ulga i poczucie wolności w jednej z niewielu sekwencji na otwartej przestrzeni wybrzmiały w pełni.
  • ?
    8.0

    Obłąkany świat 2016

    Nie umiem mu odmówić szczerości i potężnego ładunku emocjonalnego, seans hongkońskiego kandydata do Oscara to prawdziwa bomba emocjonalna, bardzo umiejętnie i "po amerykańsku" zrobiona, ale świetnie działająca.
  • 6.7
    8.0

    Gra cieni 2016

    Historia od początku do samego końca trzyma w napięciu, aczkolwiek wymaga dużego skupienia od widza, to zdecydowanie nie jest film, który można oglądać "z doskoku".
  • 5.3
    5.0

    Suburbicon 2017

    Clooney znów zawiódł, a Coenowie udowodnili, jak wielki postęp twórczy poczynili przez ostatnie trzy dekady. Jeśli ich celem było sprawienie, byśmy bardziej docenili "Ave, Cezar!", to udało się to w całej rozciągłości.
  • 4.4
    5.0

    Prawdziwe zbrodnie 2016

    Zdecydowanie "True Crimes" nie jest produkcją wybitną, ale w porównaniu do takich orłów polskiego kryminału jak "Konwój" czy "Sługi Boże", a także "Amok" wypada przynajmniej nieźle.
  • 6.1
    5.0

    Wszystkie pieniądze świata 2017

    Estetyczna uczta, aktorska rewia, scenariuszowe piekło i reżyserska sztampa. "Wszystkie pieniądze świata" to zachowawczy i nudny film, który ma jednak swoje zalety i dostarczy odpowiednio nastawionemu widzowi trochę rozrywki.
  • 7.9
    7.0

    Tamte dni, tamte noce 2017

    Niestety produkcja mimo świetnego poziomu wykonania i wspaniałych kreacji aktorskich nie jest wolna od wad. Scenariusz autorstwa, wspomnianego już, najbardziej brytyjskiego z amerykańskich twórców, 89-letniego weterana bywa dość zachowawczy.
  • 6.7
    7.0

    Gra o wszystko 2017

    Jest filmem stworzonym dla fanów scenarzysty "Moneyballa", to niezaskakująca produkcja serwująca więcej tego samego, co zwykle.
  • 7.0
    5.0

    Król rozrywki 2017

    Zdecydowanie nie jest filmem dobrym, jednak pomimo bardzo licznych wad, z których część wymieniłem w tym tekście, wciąż dość przyjemnie się go ogląda.
  • 6.9
    8.0

    Party 2017

    Scenariusz bardzo umiejętnie miesza komizm z komentarzem społecznym i gorzkimi refleksjami.
  • ?
    7.0

    Syreny 2017

    Wypowiadające się postaci wypadają przed kamerą bardzo autentycznie, a to wszystko podlane jest bardzo ładnymi zdjęciami, zarówno współczesnymi, jak i archiwalnymi z życia bohaterów.
  • ?
    6.0

    Urodziny 2017

    Seans tego filmu nie jest czasem zmarnowanym, ale nic do życia widza specjalnie nie wniesie, nie pozostaje również specjalnie w pamięci.
  • ?
    7.0

    Górnik 2017

    Obraz nie jest pozbawiony wad, rozwój fabuły można bez większego problemu przewidzieć, poruszana tematyka i pomysły nie są zbyt oryginalne, a scenariusz lubi nam pewne rzeczy powiedzieć o ten raz za dużo. Mimo to "Górnik" pozostawia w widzu bardzo dobre wrażenie, nawet jednoznacznie negatywne postaci nie stają się komiczne, ciągłe mieszanie wątków współczesnych i historycznych stanowi ciekawą formę podkreślenia pewnej stałości mentalności.
  • ?
    5.0

    Medea 2017

    Przedstawiona opowieść jest bardzo przewidywalna, brakuje tu również zrozumienia dla postaci, świetnie zagranej przez Lilianę Biamonte.
  • ?
    6.0

    Przedświt 2017

    Seans "Przedświtu" niewątpliwie nie będzie czasem zmarnowanym, ale jednocześnie bez bólu można się obyć bez tego filmu.
  • ?
    5.0

    Szachowa zagrywka 2017

    Chodzą, rozmawiają, grają w szachy i przeżywają niezbyt porywające i słabo poprowadzone perturbacje życiowe. Po seansie największą zagadką filmu pozostaje pytanie: czemu wszystkie kobiety chcą się przespać z wyglądającym jak Metyl z pierwszego "PitBulla", głównym bohaterem.
  • 7.3
    8.0

    I tak cię kocham 2017

    Gutek Film po serii filmowych eksperymentów tym razem dostarcza nam najwyższej próby kino rozrywkowe.
  • 7.7
    5.0

    Atak paniki 2017

    Szkoda, że tak zaangażowana w projekt obsada nie dostała lepszego scenariusza, a sam Paweł Maślona nie przemyślał trochę dłużej swojego filmu. Dobre segmenty niestety zostają tu oszpecone tymi beznadziejnymi, a nad wszystkim unosi się smród pustki i zasłona dymna montażowego efekciarstwa.
  • 7.9
    5.0

    Cicha noc 2017

    W efekcie dostaliśmy swoistego potwora Frankensteina. Z jednej strony pokazującego nam rodzinny komediodramat z mrugnięciami do widza, nachalnym krzyczeniem: "To tak jak w twoim domu, widzu!" i plejadą postaci wyjętych z "Poradnika małego scenarzysty". A z drugiej błąkanie się po błocie, wiszące na ścianach strzelby i leżące w kątach pokoi siekiery i zakrzykiwanie wszelkich subtelności próbą budowania całkowicie niepasującego tu thrillerowego napięcia.
  • 6.8
    6.0

    Miód dla dakini 2016

    Historia wzajemnego poznawania się oficera policji Kinleya, z ludową szamanką Choden przeplatana przypowieściami opowiadanymi przez kobietę jest bardzo intrygująca i pozwala choć trochę zrozumieć tak inny od naszego świat. Niestety intryga kryminalna jest jednocześnie bardzo dziurawa, film często ucieka się do mechanizmu deus ex machiny, gdy reżyserka zapędza się w fabularny kozi róg.
  • 7.9
    7.0

    Po tamtej stronie 2017

    Gutkowa nowość rozbawi, być może zmusi do paru przemyśleń, ale poczucie zawodu wydaje się niestety nieuniknioną częścią tego seansu.
  • 8.3
    9.0

    Ikar 2017

    Polecam ten dokument wszystkim, także tym, których zupełnie nie obchodzi sport, bo to po prostu bardzo dobra historia, tak dobra i filmowa, że aż trudno uwierzyć, że to prawdziwe życie, a nie hollywoodzka fabuła.
  • 6.6
    2.0

    Podwójny kochanek 2017

    Ambitny projekt i skrojony teoretycznie pod widzów takich jak ja. Niestety dziwne wybory realizacyjne i błędy produkcyjne pogrzebały tę obiecującą produkcję. Zamiast cudownego postmodernistycznego, eklektycznego dzieła dostaliśmy jeden z najgorszych filmów roku.
  • 7.1
    6.0

    Sława 2016

    Trudno mi mówić, aby "Sława" była filmem złym, jest to jednak produkcja, który niczego nie wymaga, ale też nic w zamian nie daje, nie wzbudza żadnych emocji, nie prowokuje żadnych przemyśleń, pozwala całkowicie wyłączyć mózg. Takie profesjonalnie zrealizowane Trudne Sprawy.