-
Wzięcie na tapet historii ewolucji naszego gatunku poskutkowało zupełnie nowymi rozwiązaniami mechanicznymi, co odświeżyło gatunek.
-
Udowadnia, że kontrowersyjne gry wcale nie muszą być źle wykonane.
-
Niezależna przygodówka point-and-click autorstwa Mateusza Sokalszczuka to świetny dowód na to, że gry niezależne mają nieskończony potencjał i potrafią wciągnąć gracza tak mocno, jak gry AAA tworzone przez gigantów. [...] Don't Escape to tytuł obowiązkowy, nie tylko dla fanów gier przygodowych, ale również dla tych, którzy poszukują nowego formatu postapokalipsy.
-
Gra świetnie ukazuje działanie totalitarnego systemu władzy, zamykając go w ryzach warstwy fabularnej. Jest to jednak jej jedyny aspekt godny podziwu - monotonny gameplay jest tak nudny, że aż dziw!
-
To banalna zręcznościowa platformówka, która nie wnosi absolutnie nic do gatunku. Rolę protagonisty obejmuje tytułowa świeczka, a główną mechaniką produkcji jest wykorzystywanie światła w spowitej mrokiem krainie. Narracyjnie tytuł nie niesie ze sobą niczego istotnego, a dobrze zrealizowany mroczny klimat, który wiąże się z samą fabułą, nie wypełnia pustki scenariuszowej.
-
Jest obiecującą produkcją, która stara się zmienić ogólny obraz dzisiejszych, "niepoważnych" symulatorów. Przez realistyczne oddanie życia pszczelej społeczności, gra niesie ze sobą wartości edukacyjne, odpowiednie dla początkowo obranej grupy docelowej - czyli dzieci.
-
W przeciwieństwie do podstawki, nie wyróżnia się niczym.
-
Podczas gdy rozbudowa własnego parku jurajskiego napawa gracza niemałą satysfakcją, hodowla i opieka nad dinozaurami w dużej mierze nie wnosi do świata gier wideo niczego, co mogłoby okazać się dla graczy dużą nowością.
-
Ciekawa wariacja na temat symulatorów stworzona przez studio Weather Factory, mimo że udana, niekoniecznie będzie przekonująca dla dużej grupy odbiorców.
-
Z początku ciekawa rozgrywka na dłuższą metę okazuje się niesamowicie nudna, co wynika ze specyfiki pracy kierowcy autobusu.
-
Jest całkiem udanym połączeniem slashera i gry przygodowej.
-
Satysfakcjonująca rozgrywka potęgowana jest dzięki świetnemu wykorzystaniu grafiki wektorowej, która nie jest jedynie zbitką kilku brył. Niestety aspekt narracyjny leży bardzo nisko względem gameplayu, co sprawia, że gra zostaje pozbawiona jakiegokolwiek sensu i poczucia celu. Mimo to, gra stoi na podium jakościowym wśród gier niezależnych i stanowi przykład dla wielu innych twórców.
-
Mocno czerpie z dawnych produkcji, jednak praktycznie nie wychodzi ponad to! Sprawia to, że grę można bardziej potraktować jako odświeżoną wersję np. Baldur's Gate'a, niż nową i innowacyjną produkcję.
-
Cały produkt ma bardzo duże szanse na zaistnienie i przedstawienie bardzo rzetelnie wykonanego contentu, jednak na chwilę obecną pozostaje produkcją-ciekawostką, którą zakupiliby nieliczni.
-
Jest grą z bardzo dużym potencjałem, oferującą graczowi pomysłową i oryginalną konwencję.
-
Lokacje są małe i pełnią funkcję ambitnego menu, a system walki jest toporny i frustrujący. Szczęśliwie, gra ratuje się bardzo dobrą oprawą graficzną oraz klimatycznym tłem muzycznym, charakterystycznym dla innych jRPG-ów. Cała gra odznacza się nietuzinkowym humorem oraz nawiązaniami do popkultury.
-
To typowa gra indie, a co za tym idzie, boryka się z typowymi dla nich problemami.
-
Gra jest świetna, oczarowuje gracza piękną oprawą graficzną oraz bardzo realistycznym przedstawieniem XV wiecznej Europy. Jedynym aspektem, poniekąd mogącym zniszczyć wrażenia z rozgrywki, są często pojawiające się, dotkliwe błędy.
-
Na ten moment Rise of Industry jest produkcją praktycznie niegrywalną, zawierającą mnóstwo niedociągnięć i bezsensownych mechanik.
-
Przygoda w Dżungli na tle innych dodatków prezentuje się dobrze, oferując ciekawą przygodę.
-
Rozszerzenie nie oferuje graczowi żadnej konkretnej zawartości, a jedynie ogołoconą wersję tego, co już znają.
-
Po ponad roku od premiery, No Man's Sky pozostaje tą samą grą.