Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
  • Dodany: 5 kwietnia 2018
  • Tylko jedno ujęcie, w którym zbliżenie oka Madeinusy zaglądającej przez szparę w ścianie obory "przebito" zbliżeniem oka pasącego się w niej wołu, mówi nam więcej niż gruntowna "sucha" znajomość akademickiej antropologii.

    Więcej
  • Jeśli jednak film, zrealizowany "ręką" Kieślowskiego, przy niewolniczym wręcz naśladowaniu jego metod twórczych, może stawiać tak aktualne, ważne pytania i zmagać się z tak istotnymi problemami, które na dodatek Tanovic wręcz "wypisuje" z fabuł "Trzech kolorów" - to znaczy, że formuła kina, jaką stworzył późny Kieślowski, może być produktywna i jest nam potrzebna.

    Więcej