Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Marcin Stasiowski

  • Średnia ocena: 5.2
  • Pozytywnych recenzji: 45%
  • Liczba recenzji: 340 w tym 340 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 154
  • Liczba recenzji negatywnych: 186
  • Średnio ocenia: 0.5 niżej niż inni krytycy
  • Poziom ocen: 35% wyżej, 37% niżej, 28% tak samo jak inni krytycy
  • Najwyższa ocena: 10.0 dla Ukryte działania
  • Najniższa ocena: 1.0 dla Gun Shy
  • Najbardziej odrębna ocena: 8.0 dla Botoks

Recenzje

  • 4.3
    4.0

    Nieoswojeni 2016

    To co wyróżniało jednak twórczość Borowczyka i innych mu podobnych twórców była lekkość przy opowiadaniu fantazyjnych, erotycznych bajek dla dorosłych. U Escalante widać zaś grubą ścianę oddzielającą to co rzeczywiste od swojskiego surrealizmu.
  • 4.6
    3.0

    Slumber 2017

    Ciekawe rozpoczęcie, które dławi się w ścisku tych samych "strasznych" scen i podobnych postaci, które później przestają interesować. Środek i koniec to już parodia horroru i zbyt sztywny dramat, który na poziomie emocjonalnym jest niczym wydmuszka.
  • ?
    6.0

    Basmati Blues 2017

    Czasami potrafi chwycić za serce, czasami potrafi rozśmieszyć, a czasami potrafi rozczulić scenami tanecznymi, choć też i ocierającymi się o przysłowiowy kicz vide te z Donaldem Sutherlandem. Jednakże wszystko jest tu z umiarem, więc nawet Ci, którzy nie tolerują zbytnio filmów bollywoodzkich nie zanudzą się przy nim na śmierć.
  • 7.0
    7.0

    Dżungla 2017

    Film jak najbardziej do polecenia. Prawdziwa historia, czasami tylko przechodząca w kiczowate wstawki, gdy rzeczywistość głównego bohatera miesza się z jego fantazją, co w filmie kłuje trochę, ale na szczęście nie ma ich tak wiele.
  • 4.5
    6.0

    24 godziny po śmierci 2017

    W swoim gatunku niczym się nie wyróżnia. Po obejrzeniu nie ma się jednak wrażenia zmarnowanych tych dziewięćdziesięciu minut.
  • ?
    4.0

    100 ulic 2016

    Sto ulic, kilka postaci i jedna nuda, która sprawia, że po filmie można zobojętnieć na większość rzeczy, które dzieją się wokół. Film od totalnego pikowania w dół ratują tylko ładne kadry Londynu, w którym dzieje się akcja, a którego kolorowy konglomerat staje się jego kolejnym bohaterem.
  • ?
    5.0

    Thumper 2017

    Niczym niewyróżniający się film, który większych dłużyzn unika, ale też samą swoją strukturą nie powala.
  • 4.7
    4.0

    Volta 2017

    "Volta" miała większość cech "Vinciego", ale zabrakło w niej najważniejszego, czyli klimatu. Intryga bawi, ale nie tak mocno angażuje jak powinna.
  • 4.7
    2.0

    Paryż może poczekać 2016

    Papierowe postacie wzięte z katalogu nie interesują bardziej od turystycznych wojaży, a przy kolejnej scenie w restauracji samemu ma się ochotę upić z nudów. Ani Diane Lane ani Alec Baldwin nie zaskakują, a granie przez nich, na dwie w sumie miny, sztywnych i nieszczęśliwych sobą Amerykanów nie wzbudza żadnych emocji.
  • 7.5
    6.0

    Zabicie świętego jelenia 2017

    Kolejny film Greka obok którego nie powinno się przejść obojętnie.
  • 5.3
    3.0

    Na karuzeli życia 2017

    Film, który można określić jako "produkcję w międzyczasie" między kolejnymi odcinkami pierwszego allenowskiego serialu jest też niestety pierwszym, a przynajmniej jednym z nielicznych, na którym trudno wysiedzieć bez patrzenia na zegarek.
  • ?
    5.0

    Zawrotna prędkość 2017

    "Zawrotną prędkość" w oczekiwaniu na kolejnych "Szybkich i wściekłych" można potraktować jak kolejną lekką sensacyjkę. Pozwiedza się trochę Francji, poogląda ładne aktorki i zapomni się, co się właściwie oglądało.
  • 5.6
    5.0

    Morderstwo w Orient Expressie 2017

    Zamiast dusznej atmosfery jest kolorowo i przyjaźnie, a zamiast ciężkiej i amoralnej sprawy do rozwikłania jest groteska i zbytnia przesadność. Stąd nawet końcówka rozczarowuje, bo reżyser już kłuje żelazo, póki gorące niż pokazuje dwuznaczną moralność pasażerów feralnego pociągu.
  • 8.0
    6.0

    Cicha noc 2017

    Aktorsko jest dobrze, widać, że aktorzy "wyczuli" grane przez siebie postacie. Razi jednak, że emocji między postaciami, a szczególnie między Ogrodnikiem a Ziętkiem jest ciut mało, nawet jak na braci i do tego mających własne sekrety i skrywane żale.
  • 7.4
    7.0

    Najlepszy 2017

    Kolejna udana biografia znanego Polaka nakręcona przez Łukasza Palkowskiego. Niejednorodna, ale tam gdzie powinna wzrusza i pozostawia, może nie aż tak jak w produkcjach amerykańskich duże pole do przemyśleń.
  • 6.2
    4.0

    Śmierć nadejdzie dziś 2017

    "Śmierć nadejdzie dziś" miks "Dnia świstaka" i "Krzyku" przy oryginałach wypada blado.
  • 5.4
    6.0

    Liga Sprawiedliwości 2017

    Budowane w pocie czoła Uniwersum DC jest co najwyżej niezłe, tak jak i ostatni film z jego stajni.
  • ?
    1.0

    Gun Shy 2017

    Produkcja, która jest kolejną kroplą drążącą niegdyś sporą gwiazdę hiszpańskiego aktora.
  • 5.9
    4.0

    Ares 2016

    Jak na film sci-fi jest niestety jak lunch przed głównym daniem. Można zjeść, ale się tym nie naje.
  • 5.6
    6.0

    Kryptonim HHhH 2017

    Najwięcej traci przez rozerwanie filmu na dwie części. Byłoby dużo lepiej, gdyby film Jimeneza miał zwartą konstrukcję, a tak ruch oporu i "człowiek o żelaznym sercu" łączą się w jednej scenie, która większy potencjał miałaby w teatrze telewizji niż w biograficzno-wojennym filmie.
  • 5.3
    5.0

    Suburbicon 2017

    Fabularny miks choć trzyma się kupy to niespecjalnie wpływa na przyjemność z oglądania. Jak na twórczy potencjał braci Coen to chyba został on złożony na ołtarzu poglądów Clooneya, które razem stwarzają podstawy oglądania dwóch różnych filmów.
  • 3.4
    3.0

    Geostorm 2017

    Wiele obiecuje i nic ponadto. Niestety jak na film, który miałby stanowić konkurencję dla "2012" czy nawet "San Andreas", to jakby porównywać płotkę do rekina.
  • 6.5
    8.0

    Mother! 2017

    "Mother!" Aronofsky'ego można odczytać na wiele sposobów.
  • 5.7
    3.0

    mamy2mamy 2017

    Kilka gagów podczas kolacji, przy domowych porządkach czy obowiązkowej imprezie i wyłazi cała sztuczność i przeciętność, która ani nie wzrusza, ani nie bawi.
  • 2.6
    2.0

    Emotki. Film 2017

    W "Emotkach: Film" reklama zastąpiła fabułę, a wtórność oryginalność pierwotnego konceptu. Innymi słowy wyszedł kit.
  • 3.3
    5.0

    Krucyfiks 2017

    Oparty, według producenta, na prawdziwych wydarzeniach stara się połączyć to, co widzialne z tym co niewidzialne. Skutek nie wykracza jednak ponad percepcję przeciętnego fana horroru.
  • ?
    4.0

    Cult of Chucky 2017

    Ani "Cult of Chucky" nie jest straszny, pomimo "rozpączkowania" morderczej laleczki na jej kilka odpowiedników, ani zabawny, bo humor, którym Chucky operuje w ostatniej odsłonie nadawałby się tylko do kina klasy Z.
  • 4.0
    4.0

    2 noce do rana 2015

    Niestety i Marie-Josée Croze i Mikko Nousiainen są równie nieciekawi jak historia w której biorą udział. Ich papierowe gesty, wyolbrzymione dialogi składają się na nierówną fabułę, która widza zostawia trochę z boku.
  • 4.4
    5.0

    Mroczna wieża 2017

    Jest odpowiedzią na to jak wyglądałby "Władca Pierścieni" Petera Jacksona, gdyby głównymi producentami byliby bracia Weinstein, a film trwałby zaledwie dwie godziny. Byłby on tylko pozbawionym emocji widowiskiem, które zniknęłoby pod warstwą coraz to nowszych tytułów.
  • 7.6
    7.0

    Thor: Ragnarok 2017

    Jeśli poprzednie wydawały się zbyt ponure i poważne to trzecia część łamie ten schemat wprowadzając i wzbogacając film o potrzebny czasem luz. W tym luzackim tonie nie popada jednak w tak nachalny humor, a przy genialnych dialogach i trzymającej w napięciu fabule nie można się nudzić.
  • 7.2
    6.0

    Photon 2017

    Jako projekt okołofilmowy imponuje rozmachem.
  • 6.3
    4.0

    Batman i Harley Quinn 2017

    Kadrowanie, ujęcia z bliska i fetyszystkie elementy "Batmana i Harley Quinn" sprawiają, że ten odcinek Batmana coraz bliżej zmierza w stronę "Yatamana" i innych "majtkowych" animacji rodem z Kraju Kwitnącej Wiśni. Gdyby jeszcze fabuła była tak zabawna jak z tamtych produkcji, a nie toczyła się jak worek kamieni.
  • ?
    5.0

    Below Her Mouth 2016

    Cierpi na podobną chorobę co niedawny "Love". Scenami seksu chce się zastąpić fabułę.
  • 5.0
    7.0

    Ach śpij kochanie 2017

    Intrygująca rozgrywka między śledczymi a mordercą i samą władzą ma tą samą duszną atmosferę co w najlepszych światowych kryminałach.
  • 4.7
    7.0

    Gwiazdy 2017

    Kino z wysokiej pułki. Film, który swoim poziomem realizacyjnym i oddaniem ducha piłki i czasów, gdy polska piłka była znana w świecie powinienem zostać obejrzanym nie tylko przez fanów tej dyscypliny.
  • ?
    1.0

    Krwawy striptiz 2016

    Podobnie jak zombiaki w nim występujące film martwy.
  • 4.4
    5.0

    Pierwszy śnieg 2017

    Całkiem nieźle się go ogląda. Brak jest w nim aż tak widocznych przestojów, jak na kryminał, a oto właśnie chodzi, i do ostatniej chwili trudno ocenić, kto jest zabójcą.
  • ?
    1.0

    Andròn - The Black Labyrinth 2016

    Zyska pewnie jakaś popularność, z powodu sławnych aktorów w nim występujących, ale też głównie przez nich zostanie szybko zapomniany.
  • 7.8
    6.0

    Wojna o planetę małp 2017

    Jak na wielkie widowisko w porównaniu do części drugiej trochę rozczarowuje.
  • 8.2
    7.0

    Blade Runner 2049 2017

    Uproszczenia, brak tajemnic i wszystko wyłożone na tacy mieszczą się w granicach, ale nie arcydzieła. I filmu, którego można by interpretować po wielokroć.
  • 4.1
    3.0

    Dom wygranych 2017

    Dobry przykład, że nawet para sprawdzonych komików nie zastąpi scenariusza i zabawnych gagów, bo gdy z filmu wieje nudą nawet najbardziej wyłupiaste oczy Ferrella i śnieżnobiały uśmiech Poehler to za mało, by seans uznać za udany.
  • 7.5
    5.0

    A Ghost Story 2017

    Przedziwny film. Ani z niego horror, choć tytuł jest bardzo jednoznaczny, ani dramatyczny, chyba, że uznać objadanie się za przejaw skrajnego cierpienia, ale to i tak by było za mało.
  • ?
    5.0

    Wish Upon 2017

    Mimo, że zbytnio nie zaskakuje, a kolejne elementy fabuły pojawiają się całkiem spodziewanie, to oglądając film nie ma się chęci ciągłego sprawdzania zegarka. Niezły punkt wyjścia i elementy grozy, które w "Oszukać przeznaczeniu" spajały się efektownie z fabułą tutaj nieco zawodzą, ale na deszczowe popołudnie jak znalazł.
  • 5.7
    3.0

    Planetarium 2016

    "Planetarium" nie przekonuje do siebie. Ma się wrażenie, że cała "intryga" powstała tylko po to, by Portman mogła założyć na siebie kilka strojów z epoki i zrobić sobie kilka fajnych fotek. Film za to nudzi doszczętnie.
  • ?
    7.0

    Maigret: Noc na rozdrożu 2017

    Wielkie uznanie należą się Rowanowi Atkinsonowi, którego Maigret w niczym nie przypomina Fasoli, Johnny'ego Englisha i innych komediowych postaci w które przez lata się wcielał.
  • 6.1
    5.0

    Annabelle: Narodziny zła 2017

    Jest na pewno dużą niespodzianką po dużo słabszej "Annabelle". Mimo, że w granicach horroru nie wnosi nic nowego, to dzięki nieśpiesznemu prowadzeniu, które w tym wypadku pomaga, a nie razi, i jeszcze lepiej buduje klimat osaczenia w zniszczonym przez czas budynku, którego dosięgła straszliwa tragedia daje nadzieję, że kolejne spin-offy będą dużo lepsze.
  • 2.6
    8.0

    Botoks 2017

    Nie jest filmem dla ludzi o słabych nerwach. To, co bowiem się tam wyprawia może zwalić z nóg, a służba zdrowia pokazana jest w równie brutalny sposób jak policja w "Pitbullu".
  • 6.3
    3.0

    Baby Bump 2015

    Jak aranżacje artystyczne w sztuce nowoczesnej jest równie pogmatwany. Jednak mimo nagromadzenia różnych stylów tło na tle którego dzieje się cała historia jest równie niewyraźne jak to, co chce przekazać reżyser w kwestii dorastania.
  • 6.2
    4.0

    Małżeńskie porachunki 2017

    "Małżeńskie porachunki" w rękach Bornedala tylko połowicznie odnoszą sukces. Między groteską a makabreską, satyrą a uciążliwymi stereotypami ginie też główny konflikt, który choć wiadomo jak się skończy, to w żaden sposób nie jest przez reżysera ciekawie przedstawiony.
  • 5.6
    6.0

    Cienie 2016

    Ogląda się całkiem sprawnie ale to głównie dzięki grze aktorskiej Françoisa Cluzeta, który jako poniewierany przez los człowiek wiarygodnie odgrywa swoją postać męczennika, który chce zdobyć jakąkolwiek pracę.
  • 6.2
    7.0

    Kingsman: Złoty krąg 2017

    Jeśli jedynka się podobała to dwójka napędzana tym samym silniczkiem również spełni pokładane w niej nadzieje.
  • 3.4
    2.0

    Szatan kazał tańczyć 2017

    Po "Kac Wawa", "Wiedźminie", "Hakerze" i innych polskich, co należy podkreślić komediach romantycznych zasilił grono filmów, które należy omijać z daleka.
  • 7.9
    7.0

    Baby Driver 2017

    Nie zanudzi, ale też pozostawia pewien niedosyt, by tej pędzącej rozróby było jeszcze więcej. By muzyka nie dawała wytchnienia, tak film pozostanie tylko kolejną "piosenką" na długiej liście utworów do której nie wiadomo kiedy i czy wrócimy.
  • 3.7
    2.0

    Transformers: Ostatni Rycerz 2017

    To jednak tylko ładna wydmuszka. Reżyser napakował w nim tyle wątków i nawiązań, że mógłby z tego zrobić nawet i ze trzy filmy. Jednak razem tylko multiplikują zmęczenie i trudność w wysiedzeniu do końca seansu.
  • 5.1
    4.0

    Gra pozorów 2016

    Nie zaskakuje. Oglądając wie się się dokładnie jak to się skończy. Intryga pozostaje więc jak sam tytuł tylko pozorem dobrego kina.
  • 6.0
    8.0

    Aftermath 2017

    To, że Arnold Schwarzenegger jest świetnym aktorem udowodnił w wielu swoich wcześniejszych produkcjach, ale to w "Aftermath" pokazał, że tak dobrze jak się czuje w komediach i filmach, czuje się również i w dramatach.
  • 3.9
    5.0

    American Assassin 2017

    Mimo, że dzieje się w wielu krajach, w tym Polsce to wielu ciekawych akcji się w nim nie doszukamy. Owszem niektóre robią dobre wrażenie, ale przy takiej ich ilości sama ich powtarzalność może spokojnie uśpić.
  • ?
    1.0

    Super Story 2016

    Powalające kino. Tak powalające, że można się turlać ze śmiechu je oglądając. Jedyna ciekawa rzecz związana z filmem jest taka, że ogólnopolska stacja jaką jest Ale kino+ postanowiła puszczać ten film.
  • 6.2
    7.0

    Alibi.com 2017

    Kino przyjemne i lekkie. Z porządną dawką śmiechu. W sam raz na odtrutkę po amerykańskich komediach.
  • 6.0
    5.0

    Bodyguard Zawodowiec 2017

    Nie stanie się hitem lata i nie zgarnie deszczu nagród. Rozczarowuje nawet na poziomie kina kumpelskiego.
  • 7.6
    9.0

    Ja, Daniel Blake 2016

    Odtrutka na wszelkie blockbustery. Film, który nie pozostawia obojętnym i jednocześnie przypomina, że jesteśmy tylko małymi trybikami w wielkiej państwowej machinie.
  • 5.1
    5.0

    Renegaci 2017

    Nawet, gdy wspaniali amerykańscy żołnierze zejdą pod wodę, to akcji w tych scenach jest tyle, co fal na tafli jeziora. Można tylko rozłożyć nogi i dać się ponieść smacznej drzemce.
  • ?
    2.0

    The Weekend 2016

    Wydaje się jak sen nastolatka marzącego o grubej kasie, biuściastych blondynkach i szybkich samochodach. W wydaniu twórców filmu senne mary "nastolatka" okazały się tylko półamatorskim półproduktem.
  • 4.4
    5.0

    Ostatnia klątwa 2016

    Na kanwie prawdziwym wydarzeń zaciekawia tylko na początku. Dobrotliwymi, konserwatywnymi mieszkańcami, uczciwym prokuratorem, którzy swoją prawdziwą twarz odkrywają w dalszej części. Jednak klimat i groza ucieka wraz z ostatnim tchnieniem osadzonego.
  • 6.8
    5.0

    Barry Seal: Król przemytu 2017

    Przez błędy obsadowe, nawet z Cruisem, trudno ocenić ten film pozytywnie.
  • 4.0
    6.0

    Baywatch. Słoneczny patrol 2017

    Jak na wakacyjny odmóżdżacz wypada całkiem nieźle. Nie dostanie pewnie tytułu komedii roku, ale czas przeznaczony na jego obejrzenie, nie będzie na pewno czasem odmierzanym wskazówkami zegarka na który będzie się cały czas spoglądało.
  • 3.5
    4.0

    Baba Jaga 2016

    Fanów niczym nie zaskoczy, zaś elementów grozy trudno w nim nawet wyłapać. Takie strachy na Lachy.
  • ?
    1.0

    Latynoski ogier 2017

    Twór, który niczym Frankenstein złożony jest z elementów, które niby do siebie pasują, ale są martwe w środku. To film, który potrafi zanudzić bezbarwną historyjką z bezbarwnymi postaciami o powierzchowności muła.
  • 4.0
    6.0

    Nago 2017

    Jak na leniwe letnie popołudnie będzie jak znalazł. Lekka komedyjka z przesłaniem. Z brakiem większych przestojów i dziur w fabule.
  • ?
    5.0

    Między nami kosmos 2017

    Coś między "Marsjaninem" a "Wyspą", tyle, że ani główny bohater nie jest na tyle interesujący, ani konflikt któremu musi stawić czoła tak angażujący, by włączyć ten film jeszcze raz. Średni.
  • 5.3
    3.0

    Ponad wszystko 2017

    Mimo poruszającego aspektu choroby Maddy sam poruszający już nie jest. Rozbudowane rysy psychologiczne tak widoczne w "Gwiazd naszych wina" czy "Restlessie" tutaj ograniczają się do płaskiego melodramatu, którego nawet wątła fabuła nie jest w stanie udźwignąć. Zaś skrótowość i schematyczność właściwie dobijają prawie do dna tę mało atrakcyjną produkcję.
  • ?
    5.0

    Opening Night 2016

    Ani ziębi, ani grzeje. Poprawny, choć czasami nadmiar atrakcji nudzi, a postacie nie są tak interesujące jakby się na początku zdawało. Raz się obejrzy i zapomni.
  • 5.8
    8.0

    Valerian i Miasto Tysiąca Planet 2017

    Mimo, że w wakacyjnym okresie mało kiedy można trafić na wartościowy tytuł to Besson i spółka pozwalają zanurzyć się, może czasami w zbyt wyidealizowanym świecie, ale od którego trudno się oderwać. Film, który oprócz pochwały odrębności, wielkości maluczkich trafia w punkt, który powinien być ważny dla każdego.
  • 6.1
    3.0

    Bodom 2016

    Film z aspiracjami, ale zupełnie nie wykorzystanymi. Film, który balansując między schematycznym slasherem, a kiełkującym wątkiem psychologicznym rozmywa się w banalnych, schematycznych ujęciach, które niczym nie są w stanie zainteresować.
  • 6.6
    5.0

    Atomic Blonde 2017

    Rozczarowuje. Świetne sceny akcji nie są w stanie przykryć słabości scenariusza i mało angażującej intrygi, która staje się jasna w parę minut po napisach początkowych.
  • 4.9
    4.0

    Bodo 2017

    Film powstały na fali sukcesu serialu to mniej więcej tak, jak ścinka drzew w Puszczy Białowieskiej. Po której sama puszcza traci na jakości drzewostanów, jak i tym bardziej na znaczeniu. Podobnie jak sam film.
  • 6.3
    6.0

    W starym, dobrym stylu 2017

    Ogląda się całkiem nieźle, ale tylko ze względu na obsadę. Gdyby nie ta trójka aktorów z filmu ostałby się jedynie koncept zblazowanych staruszków, który niejedną komedię położył do piachu.
  • 8.2
    7.0

    Dunkierka 2017

    Monumentalizm to jeszcze nie epickość, a monotonia nigdy nie zastąpi wciskającej w fotel fabuły, które były dotychczas znakiem rozpoznawczym reżysera. W filmie razem z retrospekcjami zlewają się w jedno, nie przynosząc jednak oczekiwanego efektu.
  • ?
    7.0

    Nasza piątka 2016

    Nie zdobędzie pewnie tytułu najlepszej komedii roku, ale czas spędzony przy niej nie będzie na pewno stracony. Przy której można się pośmiać, zreflektować się i miło spędzić czas.
  • ?
    7.0

    Najdłuższy marsz Billy'ego Lynna 2016

    Produkcja spójna, trzymająca w napięciu, która przez dwie godziny nie zwalnia tempa i która nie ubiera wojny w szlachetne piórka.
  • 7.2
    5.0

    Spider-Man: Homecoming 2017

    Rozczarowuje. Wygląda na to, że swoje przysłowiowe pięć minut Holland jako Peter Parker wykorzystał w "Kapitanie Ameryka 3: Civil War".
  • 3.2
    5.0

    Wszystko albo nic 2017

    Na tle innych komedii romantycznych nie wypada źle. Jednakże też nie przebije szklanego sufitu, który oddziela polskie i czesko-słowackie filmy o miłości od tych produkowanych w Wielkiej Brytanii i Francji. Jeszcze nie ta liga.
  • 3.9
    4.0

    Porady na zdrady 2017

    Niestety kontynuują tradycję mało zabawnych komedii romantycznych przez które trudno przebrnąć, a tym bardziej przywiązywać się do ich bohaterów.
  • 4.6
    5.0

    Ostra noc 2017

    Film nie niepozbawiony wad, a imprezowe przyjaciółki dość często wpadają w ograne schematy. Jednak przy tym pozostawiono sporo miejsca na dobrą zabawę, choć nie tak częstą jakby się chciało.
  • ?
    4.0

    The Deep End 2017

    Można obejrzeć, ale raczej szału wśród oglądających on nie zrobi. Jak na film, który miał gwarantować dreszczyk emocji to wyszła raczej burza w szklance wody.
  • 5.8
    6.0

    Neon Demon 2016

    Kolejny przykład przerostu formy nad treścią. Filmu, który pod płaszczem efektownych wizualizacji nic ciekawego nie potrafi przekazać. Relacje, konflikty są ukazane tak, jakby stanowiły tylko przeszkodę, by prezentować coraz to bardziej wysmakowane kadry.
  • 6.8
    4.0

    Mięso 2016

    Próbuje szokować, ale wygląda jakby miał stanowić próbkę przed czymś dużo mocniejszym. Na razie to wygląda tylko jak mała wprawka przed obiadem.
  • ?
    1.0

    Blue Mountain State: The Rise of Thadland 2016

    Oglądanie "Blue Mountain State: The Movie" to poza stratą czasu również możność zobaczenia na własne oczy, że czasami nie powinno się reanimować czegoś, co swój najlepszy czas już miało, ale w serialu.
  • 3.4
    5.0

    Wrota Bohaterów 2016

    "Wrota bohaterów" na tle innych filmów kung fu mogą co prawda wypełnić pustkę, ale nie sprawią, że na filmie będzie się można dobrze bawić. Charakteryzacja, kostiumy, nie dodadzą charyzmy, a fabule ognia.
  • ?
    7.0

    Królowa Katwe 2016

    Film potrafiący wzruszyć i zainspirować.
  • 5.4
    6.0

    Power Rangers 2017

    Jak na powtórkę z lat dziecięcych wypada całkiem nieźle. Mało jest większych przestojów, a nowi kolorowi wojownicy dają radę. Jednak serial przy całej swej dzisiejszej kiczowatości pozwalał niczym "Beverly Hills 90210" "wejść" do świata nieznanego i na te półgodziny naprawdę przeżywać wydarzenia serialowych postaci. Kinowa wersja jest tylko kolejnym elementem do kożucha, który dawno został zawieszony głęboko w szafie.
  • 6.3
    6.0

    Król Artur: Legenda miecza 2017

    Paradoksalnie jak w większości produkcji sprzed ostatniej dekady zabrakło więcej magii. W poprzednich filmach jej brak tak bardzo jednak nie przeszkadzał, ale u Ritchiego całość stoi w rozkroku, a od tego zawsze można sobie co nieco nadwyrężyć.
  • 3.7
    5.0

    Mumia 2017

    Jak na film grozy rozczarowuje. Jak na film pokroju "Mumii" z 1999 rozczarowuje nadętą konstrukcją, z zaznaczonymi nowymi postaciami, jak to było w "Batmanie v Supermanie: Świt sprawiedliwości", ale bez ich dalszego "wtłaczania" w uniwersum.
  • 6.0
    6.0

    Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara 2017

    Bez większych niespodzianek, co dla fanów powinno być najlepszą wiadomością. Nowa obsada daje radę na czele z Bardemem, a stara czuje się na disnejowskiej łajbie jak ryba w wodzie. Jak na zwieńczenie serii całkiem niezły produkt.
  • ?
    2.0

    Bałkańska vendetta 2017

    Debiut fabularny Petera Malota jest jak suplement diety. Jednak po co łykać pastylkę z witaminą, jeśli można zamiast tego zjeść jabłko czy jakiś inny owoc.
  • 6.9
    6.0

    Wonder Woman 2017

    Na tle poprzedników ogląda się całkiem nieźle.
  • 8.0
    6.0

    Służąca 2016

    Wizualnie potrafi zatracić mniej interesującą fabułę, a odczuwalne napięcie potrafi okiełznać rozczarowującą intrygę.
  • 7.2
    9.0

    Zwyczajna dziewczyna 2016

    Pełne spectrum emocji w trakcie oglądania zmusza i do refleksji i do wzruszeń, co nie udaje się każdemu filmowi. A gdy zaczną się napisy końcowe nie chce się wychodzić z sali.
  • 6.5
    8.0

    Był sobie pies 2017

    Nie tylko skierowany do miłośników psów. Wartości takie jak wspólne spędzanie czasu, nauka i zabawa może dotyczyć prawie każdego zwierzęcia, któremu poświęca się swój czas.
  • 4.8
    5.0

    Szofer do usług 2016

    Idealny film dla komediowych desperatów szukających czegoś nieabsorbującego zbytnio uwagi, a co można idealnie połączyć ze spotkaniem towarzyskim.