MBetnerski
Użytkownik-
Gatunki
-
Kraje
-
Dekady
Najlepsze recenzje
-
Film niewątpliwie kunsztownie zrealizowany, ze wspaniałymi czarno-białymi zdjęciami, odwołaniami do kina modernistycznego (radzę rzucić okiem na neon „L'Eclisse”) oraz świetną rolą Kulig... Ale ma się wrażenie, że cała miłosna gmatwanina głównych bohaterów pomiędzy Wschodem a Zachodem jest bezsensowna. Film oddziałuje bardziej emocjonalnie aniżeli pod względem logiki wydarzeń, co można traktować jako zaletę albo wadę.
-
Doskonały scenariusz (nieustannie powracające motywy oka, samolotu, domknięta rama narracyjna) oczywiście może rodzić wątpliwości – czy transcendentalizm Weira nie jest naiwny? – ale rozdzierające zakończenie tym bardziej upewnia widza w tym, że życie jest jedynym, co mamy, a reszta to tylko cząstki wspomnień – naszych, czyichś wspomnień. Przejmująca rola Rosie Perez oraz zniuansowana gra Jeffa Bridgesa dają pole do namysłu.
-
Film niewątpliwie kunsztownie zrealizowany, ze wspaniałymi czarno-białymi zdjęciami, odwołaniami do kina modernistycznego (radzę rzucić okiem na neon „L'Eclisse”) oraz świetną rolą Kulig... Ale ma się wrażenie, że cała miłosna gmatwanina głównych bohaterów pomiędzy Wschodem a Zachodem jest bezsensowna. Film oddziałuje bardziej emocjonalnie aniżeli pod względem logiki wydarzeń, co można traktować jako zaletę albo wadę.
-
Doskonały scenariusz (nieustannie powracające motywy oka, samolotu, domknięta rama narracyjna) oczywiście może rodzić wątpliwości – czy transcendentalizm Weira nie jest naiwny? – ale rozdzierające zakończenie tym bardziej upewnia widza w tym, że życie jest jedynym, co mamy, a reszta to tylko cząstki wspomnień – naszych, czyichś wspomnień. Przejmująca rola Rosie Perez oraz zniuansowana gra Jeffa Bridgesa dają pole do namysłu.
Średnio ocenia o 0.1 niżej niż inni użytkownicy
-
Wyżej45% 335
-
Tak samo29.6% 220
-
Niżej25.4% 189
- Aktywność
- Dziennik
- Komentarze
- Odznaczenia
- Tagi
- Blog
- Sugestie
- Pomoc
- Współpraca
- Integracja
- Patronaty
- Polityka prywatności
- Regulamin
- Kontakt
- © 2024 Mediakrytyk