• Ostatnia aktywność: Wczoraj
  • Dołączył(a): 16 listopada 2019

Ostatnio obejrzane

Najwyżej ocenione

Najniżej ocenione

  • 0

    Temat jest ciekawy, więc film mógłby być interesujący, gdyby był rzetelnie zrobiony. Ale niestety film jest jednostronny, pełen półprawd i przekłamań. Plus te techniczne sztuczki i zabiegi rodem z klasyków propagandy. Szkoda czasu.

  • 1

    Razi sztucznością i spektakularnym położeniem praktycznie każdego elementu. Może zainteresować fanów złych filmów, bo ma mnóstwo niezamierzonych momentów komediowych. Ale generalnie, to nawet Teatry Telewizji mają o niebo wyższy poziom.

  • 1

    Pretensjonalny, słaby scenariusz, efekty specjalne na poziomie gier z lat 90., budzące uśmiech politowania sceny "masowe". Koszmarek, a przy okazji jeden z największych zawodów w historii polskiego kina.

  • 2

    Jedyne co zagrało w tym filmie to świat i budująca go scenografia (takie retro z lat 80). Reszta to tragedia: wygląda jakby połowa historii była wycięta (często w bardzo nielogiczny sposób), bohaterowie i narrator, którzy bez przerwy tłumaczą widzom fabułę, tandetne efekty specjalne, które były przestarzałe już w czasie powstawania tego filmu. W przypadku tego filmu nowa wersja jest wielce pożądana.

  • 2

    Mieszanina kilku gatunków, która skutkuje filmem dla nikogo. Słabo napisana, nielogiczna historia. Pomijam już historię z kłamliwym zwiastunem wypuszczonym przez dystrybutora. Szkoda, bo sam pomysł miał potencjał, a Marta Mazurek i Michalina Olszańska wypadły dobrze i wycisnęły ze swoich papierowych postaci więcej niż się dało.

Odrębnie ocenione

  • 0

    Temat jest ciekawy, więc film mógłby być interesujący, gdyby był rzetelnie zrobiony. Ale niestety film jest jednostronny, pełen półprawd i przekłamań. Plus te techniczne sztuczki i zabiegi rodem z klasyków propagandy. Szkoda czasu.

  • 2

    Mieszanina kilku gatunków, która skutkuje filmem dla nikogo. Słabo napisana, nielogiczna historia. Pomijam już historię z kłamliwym zwiastunem wypuszczonym przez dystrybutora. Szkoda, bo sam pomysł miał potencjał, a Marta Mazurek i Michalina Olszańska wypadły dobrze i wycisnęły ze swoich papierowych postaci więcej niż się dało.

  • 3

    Udało się w tym filmie zbudować klimat lat 50. - przede wszystkim muzyką, ale też zdjęciami, scenografią i kostiumami. Szkoda, że w tym ładnym opakowaniu nie ma nic ciekawego. Brak sensownej fabuły, brak godnych zapamiętania kreacji aktorskich, mnóstwo nic nie wnoszących scen. Nie warto.

  • 1

    Razi sztucznością i spektakularnym położeniem praktycznie każdego elementu. Może zainteresować fanów złych filmów, bo ma mnóstwo niezamierzonych momentów komediowych. Ale generalnie, to nawet Teatry Telewizji mają o niebo wyższy poziom.

  • 2

    Jedyne co zagrało w tym filmie to świat i budująca go scenografia (takie retro z lat 80). Reszta to tragedia: wygląda jakby połowa historii była wycięta (często w bardzo nielogiczny sposób), bohaterowie i narrator, którzy bez przerwy tłumaczą widzom fabułę, tandetne efekty specjalne, które były przestarzałe już w czasie powstawania tego filmu. W przypadku tego filmu nowa wersja jest wielce pożądana.

Najlepsze recenzje

  • 9

    Świetne kino wojenne. Zachwyca przede wszystkim zdjęciami i świetnym oddaniem klimatu I wojny światowej. Zrobione tak, jakby film był kręcony bez cięć - z jednej strony jest to ciekawy zabieg (ma się wrażenie wędrowania razem z bohaterami), ale z drugiej wprowadza czasem drobne dłużyzny.

  • 5

    Pod koniec filmu jest nawet ciekawie i wszystko zaczyna się składać. Ale do tego czasu byłem już tak wymęczony pierwszą częścią filmu, że trudno było czerpać z tego przyjemność. Mimo ciekawego pomysłu i świetnej realizacji wizualnej - film średni.

  • 8

    Aktualny i dobrze zbudowany film. Udaje mu się zbudować napięcie - zwłaszcza w finałowych momentach. Szkoda tylko, że postacie nie są lepiej napisane - większość z nich jest komicznie przerysowana (więc ciężko w nie uwierzyć). Główny bohater zyskałby, gdyby był choć trochę zniuansowaną postacią, a nie jednoznacznie klinicznym przykładem psychopaty.

  • 10

    Świetna - bardzo zabawna i trochę wzruszająca - satyra na systemy totalitarne. Choć twórcy nie ogarnęli tak świetnych motywów, jak swastyki z wafelków.

  • 7

    Film o XIX-wiecznej aferze Dreyfusa z bardzo aktualnym odwołaniem współczesność. Na największą pochwałę zasługują drobiazgowe dekoracje i kostiumy. Dobre aktorstwo (Louis Garrel w roli Dreyfusa). Przydługi początek filmu długo się rozkręca (jest potrzebny do zrozumienia późniejszych wydarzeń) - ale od II aktu robi się coraz ciekawiej. Film zrealizowany w starym stylu (dużo dialogów, długie sceny, zwłaszcza na sali sądowej) - nie dla każdego, ale miłośnicy filmu historycznego na pewno docenią.

Średnio ocenia o 0.4 wyżej niż inni użytkownicy