
Lucas22
Użytkownik-
219obejrzanych
-
166recenzji
-
218ocen
-
174pozytywne
-
44negatywne
-
71punktów
-
7.2średnia
-
80%pozytywnych
-
1.2odrębność
Gatunki, kraje i dekady
Ostatnio obejrzane
-
6
Podobnie jak "Green Book", przykład poczciwego/dobrodusznego filmu na ważny temat. Zupełnie niczym się nie wyróżnia i nie ma większych ambicji (chyba, że bait na Oscary). Oczywiście jest smutna muzyczka, są smutne przemowy. No dość tanie granie na emocjach, a pod tym wszystkim jest tylko solidna rzemieślnicza robota.
-
8.5
Klasyczny melodramat, opowiadany poprzez kształtujące się wspomnienia. Wyniszczające, stracone uczucie i wielkie niespełnienie. Opowieść o stracie, trochę jak z jakiejś baśni Andersena.
Najwyżej ocenione
-
10
Trzy ścieżki filmowe: metaforyczna próba kontaktu z Bogiem, epicka poetyckość obrazu i dramat rodzinny o dwóch obliczach. Wyżyny filmowych możliwości. 20/10
-
10
Upiorny dramat rodzinny i okultystyczny horror w duchu Romana Polańskiego. Bogaty w symbolikę i nie traktujący widza jak idiotę. Przejmujący fatalizm.
-
10
Poetycka i pełna wrażliwości kameralna opowieść o samotności z dużym podłożem emocjonalnym, a równocześnie pełen ironii romans. Wspaniały Adam Sander.
-
10
Fantastyczne kino w którym chłopcy z ferajny przestali być uroczymi draniami, a stali się bezbronni wobec upływającego czasu, który na końcu pozostawia tylko pustkę. Całość bardzo spokojna, wyciszona i na swój sposób przejmująca. Panowie grają fantastycznie, szczególnie genialny jest Pesci. Realizacja na wysokim poziomie a CGI, które może nie zachwyca to jednak zbyt mocno nie przeszkadza. Po "Chłopcach" i "Kasynie" Martin domyka nieoficjalną trylogię i stawia gatunkowi kropkę.
-
10
Rozmyte interpretacje błądzą po Paryżu z bohaterem. Wszystko i tak jest żartem a życie nie ma większego sensu. Wszyscy gramy jakieś role, kino również.
Najniżej ocenione
-
1
To chyba najgorzej zrealizowany dokument jaki kiedykolwiek oglądałem. Mistrz Latkowski z ciekawego tematu, zrobił publicystyczny syf.
-
1.5
Jakikolwiek brak spójności historii, kuriozalne strzępki wątków, chodzenie na skróty. Twórcy nawet nie potrafią (albo im się nie chciało) zapanować nad tempem fabuły. O Zenku ale prawie w ogóle bez muzyki Zenka. Pogłębienia relacji i motywacji też tu nie uświadczymy. Zabrakło mi w tym wszystkim tylko Milowicza ale finał z Limahlem przezabawny. Zając jest ok.
-
2
BARDZO smutny Will Smith w BARDZO smutnym filmie o BARDZO smutnych ludziach. E tam, idę oglądać "Maczetę".
Odrębnie ocenione
-
2
BARDZO smutny Will Smith w BARDZO smutnym filmie o BARDZO smutnych ludziach. E tam, idę oglądać "Maczetę".
-
4
Norton jest świetny, a realizacja bardzo ładna. Cała reszta jest naiwna, psychologicznie płytka i niewiarygodna z absurdalnie koszmarnym finałem mającym ma siłę wyłudzić łzy od widza.
-
9.5
Kino niczym korespondencja sztuk, ukazane na kształt wyblakłych pocztówek. Próba wyrażenia własnej artystycznej duszy. Wspaniały kinofliski masochizm. I ten barokowy przepych, to jak genialnie Hogg komponuje przestrzenie i podgląda bohaterów zza luster.
-
10
Monster Movie, dramat rodzinny, satyra na politykę i kapitalizm, ekologiczne przesłanie, a to wszystko z masą absurdu i komedii w konwencji kina klasy Z(!!!). Bong wie, że kino nie ma granic.
Najlepsze recenzje
-
7
Zamiast na przesadny dramat i demonizowanie bohaterów, stawia na refleksje orax zwiększa nacisk na poruszanie obecnych problemów społecznych, przemycając szczyptę optymizmu. Znakomite aktorstwo.
-
7
Baczna obserwacja naszej rzeczywistości, choć często też powierzchowna i przesadnie dosadna. Komasa to przede wszystkim reżyser aktorów, świetny Musiałowski.
-
9.5
Otchłań szaleństwa, przesądów i pijackich pieśni powoli wtapiających się w realną i przy tym baśniową grozę. Film o mocy młota uderzającego z całej siły w głowę widza który tego filmu nie zapomni. Wielki Dafoe, wybitny Pattinson. Muzyka! Zdjęcia! Scenografia! A ilość filmowych i literackich odwołań fascynuje. Arcydzieło współczesnego horroru.