
StVincent
Użytkownik-
7
Kameralny i naturalny. Uspokaja w fałszywym poczuciu bezpieczeństwa, następnie powoli, tragicznie łamie serce. Film mnie zaskoczył, a końcówka bardzo subtelna.
-
4
Fabuła kroczy powoli, donikąd i nagle przechodzi w ostatni akt, który jest jeszcze bardziej frustrująco bezcelowy. Film, o którym zapomni się po tygodniu.
-
5
Poza świetnymi rolami i kilkoma cytatami, w tym filmie nie ma nic nadzwyczajnego. Nawet kiedy wplątano morderstwo, to twórcy maskują to przez połowę filmu.
-
8
Dobrze wykorzystano relacje międzyludzkie, by zaangażować w niesprawiedliwość polityczną i społeczną, która stała się trwałą częścią współczesnej historii. Marka Ruffalo jako geja totalnie nie kupuję, natomiast jako aktywistę już tak.
-
7
Spektakularny jest moment katharsis - całego bólu, radości, ucisku i erotyzmu. Film o chłopcu w letargu, jednak nie brakuje tutaj energii.
-
6
Zaskakująco dobrze poprowadzone studium postaci, gdzie spotykają się dwa pokolenia. Wydawało się, że zakończenie było trochę nagłe, ale w dobrym momencie.
-
7
Mam wrażenie, że filmy o kobiecej seksualności są mniej rozpoznawalne niż te o męskiej. "Złe wychowanie Cameron Post" jest filmem autentycznym i w tym tkwi moc
-
6
Mocne przesłania, jednak kiedy łączysz kropki, to nic konkretnego z tego nie wychodzi. Mimo tego, seans uważam za przyjemny.
-
6
Wystarczyło powierzyć Hugh Jackmanowi rolę w tym filmie, aby okropna i przebiegła osoba wydawała się urocza oraz sympatyczna, a przy okazji zrobić dobry film.
-
5
Najmocniejszym punktem filmu jest obsada. Historia Agnis była o wiele bardziej interesująca i wolałbym żeby ten film był o niej.
-
8
Bardzo udany film z typu guilty pleasure i cholernie sentymentalny, ale w takim dobrym znaczeniu. Główne bohaterki to wielowymiarowe postacie i nie opierają się na żadnych stereotypach, które zwykle widzimy w filmach szkolnych.
-
6
Dobrze zredagowany, nie popada w skrajne głupotki i jest utrzymany w dobrym tempie. Nie tyle film naukowy, co poprawnie ukazujący psychologię tłumu.
-
2
Samoświadoma anty-komedia. Kiedy Billa Murray powiedział „Cholera, nie mogę już tego znieść!”, to był moment, w którym utożsamiłem się z tym bohaterem. Mam wrażenie, że film jest wyżej oceniany przez pryzmat reżysera, który uchodzi za nowatora, jednak w tym przypadku nie wyszło.
-
6
Najlepsza jest sekwencja kulminacyjna podczas gry w baseball, głównie dlatego, że jest oryginalna i wyszła najlepiej. Nielsen jest niezawodny w tej roli.
-
8
Podoba mi się, że każda z postaci ma przypisaną rolę społeczną i na tym polu rozgrywa się cała intryga, oraz przekaz, który wybrzmiewa na końcu.
-
6
Najlepszą rzeczą w tym filmie jest to, jak każda postać sprzeciwia się naszym oczekiwaniom od pierwszych wrażeń. Kobiece "Stowarzyszenie umarłych poetów".
-
2
Oceniając ogólnie ten film nie jest turbobeznadziejny, ale oglądanie go boli prawie w każdej minucie..
-
3
XXI wiek nie jest dobrym czasem dla polskich dramatów historycznych. "Kamerdyner" to mdła wydmuszka, którą ciężko się ogląda.
-
5
Myślę, że reżyserka miała coś ważnego do powiedzenia na temat społeczeństwa i kapitalizmu, jednak nie potrafiła tego przekazać. Wiele się tu dzieje tematycznie: choroba psychiczna, chęć zniesienia systemu, obowiązki rodzinne, ale efekt końcowy nie zadowala.
-
6
Bywały lepsze animacje, ale też i gorsze. Ten leży pośrodku, z tym że nie dał ani chwili znudzenia, dzięki czemu zapewnił lepszą rozrywkę niż typowy średniak.
-
1
Nie potrafię napisać nawet krótkiej recenzji, ponieważ to nie jest film. Ogromne rozczarowanie, pierwsza część była nawet zabawna...
-
7
Angelina Jolie odkupia swoje winy jako reżyserka prezentując widzom ten film. To osobista historia, która jest wyraźnie dziełem życia, lecz po prostu nie sposób się w nią zanurzyć. Czy w tym wypadku to źle? Według mnie nie, ponieważ nie miał być to wyciskacz łez, i nie musiał, bo jest prawdziwy. Po prostu bardziej działa zdumiewająco niż rozczulająco.
-
7
"Nieracjonalny mężczyzna" jest jednym z najbardziej zaskakujących filmów Woody'ego. Allena. Mimo podniosłego tonu sporo w nim akcji. Film zapewnia świetne dialogi i urzekające aktorstwo Emmy Stone, i koniec końców dostajemy także klasycznego Allena.
-
7
S1- 7.8 | S2- 7.8 | S3- 6.4 | S4- 5.4 | Ciekawy, alternatywny sitcom. W trakcie S3 czuć już zmęczenie materiałem, chociaż nadal pojawia się wiele plot twistów.
-
3
Absurdalne podejście do slashera. Po tylu dobrych opiniach spodziewałem się czegoś, co przełamuje pewne schematy, przebija balonik strachu i potrafi zabłysnąć przemyconym humorem (np. jak w "Krzyku"), a zawiodłem się. Mógłby być traktowany jako laurka dla kina gatunkowego, jednak reżyser nie prezentuje niczego nowego, czego widz wcześniej by nie widział. A wiele scen to istna zrzynka z "Drogi bez powrotu", "Wzgórza mają oczy", czy "Toporu".
-
7
Znając dorobek Spielberga, można zobaczyć, że ten film obejmuje obawy i inne elementy, które powracają w jego karierze. Fenomenalny sukces "Szczęk" pozwolił Spielbergowi zrealizować głęboko odczuwalny, osobisty projekt.
-
9
S1- 8.5 | Niewiarygodne jak wiarygodny był ten serial. Bardzo przytłaczający klimat, świetnie ukazane przeprowadzenie śledztwa. Bardzo dobra produkcja Netflixa.
-
9
S1- 7.8 | S2- 8.3 | Moje największe, pozytywne zaskoczenie jeśli chodzi o seriale. Idealny typ humoru, absurdalne sytuacje i przerysowane postaci. Uwielbiam.
-
8
„Midnight Express” w punkt przedstawia popadanie w obłęd. Reżyser pokazuje, że będąc w pewnej społeczności, jest się bardzo samotnym.
-
8
"Niewidzialny człowiek" opowiada o klasycznym stworze, kierując energię z minionej epoki w coś istotnego dla współczesności. W nadmiarze remake'ów jest to bardzo świeże spojrzenie na kino grozy. Kreacja Elisabeth Moss świetnie dawkuje napięcie, ponieważ towarzyszy widzowi przez cały seans.
-
7
Historia opowiadana jest z perspektywy prawnika, a mimo to mamy możliwość poczucia więzi emocjonalnej z pozostałymi bohaterami. To co mi się podoba, to fakt, że nie ma wyraźnej linii postaci. Drugoplanowe wybrzmiewają jako pierwszoplanowe bądź odwrotnie, co nadaje im pełnego wymiaru.
-
7
Ile bym filmów nie obejrzał, to Clint Eastwood wygląda tak samo. Wiecznie żywy, z korzyścią dla wszystkich. Świetnie zagrany film.
-
8
"Emma" wybrzmiewa przede wszystkim nastrojową muzyką i czarującymi bohaterami. Film odbieram jako prześmiewcze dzieło na temat nadmuchanego wizerunku arystokratów. To połączenie ponadczasowej książki Jane Austen ze świeżym spojrzeniem reżyserki Autumn de Wilde.