Agent specjalny Vogel zostaje wysłany do górskiego miasteczka, aby rozwiązać sprawę zaginięcia szesnastoletniej dziewczyny.
- Aktorzy: Toni Servillo, Alessio Boni, Lorenzo Richelmy, Galatea Ranzi, Michela Cescon i 15 więcej
- Reżyser: Donato Carrisi
- Scenarzysta: Donato Carrisi
- Premiera kinowa: 20 kwietnia 2018
- Premiera światowa: 26 października 2017
- Ostatnia aktywność: 21 października 2023
- Dodany: 25 listopada 2017
-
Oceny krytyków
-
Oceny użytkowników
-
Recenzje krytyków
-
Bardzo brutalnie przypomina do czego może doprowadzić pycha oraz nadmierna pewność siebie, a wszystko zrobione z klimatem, głową oraz kilkoma przewrotkami po drodze. Fincher byłby dumny.
-
Finał Dziewczyny we mgle sprawia wrażenie odrobinę przeszarżowanego lub zbyt pogmatwanego, jednak jako całość prezentuje się nadspodziewanie udanie, ociekając duszną atmosferę noir oraz dostarczając zapadające w pamięci kreacje aktorskie.
-
Każdy, kto uważał, że wybiera się na pełen napięcia włoski thriller będący godnym następcą "Czystej formalności", srogo się rozczaruje. Zamiast tego obejrzy ładnego, zgrabnie poprowadzonego i momentami poruszającego ważne aktualnie tematy odgrzewanego kotleta.
-
Solidny, wciągający kryminał nie tylko dla fanów gatunku.
-
Mimo kilku uchybień, "Dziewczyna we mgle" to sprawny, ciekawy film, który warty jest poświęconego mu czasu.
-
Ma zarówno coś z kryminalnego giallo, jak i filmowego noir.
-
Solidne kino, ale Carrisi to nie David Fincher.
-
-
Recenzje użytkowników
-
Reżyser a zarazem twórca powieści-rzadko bywa,aby pisarz sam realizował swoje dzieła.I tu chyba wyszło to na plus.Film jest ciekawie osadzony w czasoprzestrzeni,nie jest to może nic wybitne,ale z pewnością zasługuje to na wyróżnienie.To dobry thriller kryminalny,posiadający ciekawych i wyrazistych bohaterów.Nie ukrywam,że domyśliłem się kim był tytułowy "za mgłą" to jednak rewolty sprawiały podczas seansu,że gdzieś zdarzało mi się odrzucać mój konspekt przyczynowo-skutkowy.Duży plus.Mocne 7.
-
Ma bardzo fajny setting, niejednoznaczne i intrygujące postaci oraz ciekawą fabułę. Mimo, że punkt wyjścia wydaje się wręcz oklepany, to Carrisi wybiera takie rozwiązania, że widz wcale nie musi czuć się zmęczony oglądaniem po raz kolejny tego samego. Boli, że mimo fajnego wyczucia, reżyser posłużył się kilkoma tanimi pomysłami w końcówce, a w szczególności ostatnim twistem, który obniżył ostateczną ocenę tego filmu.
-