Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Pełna sala

  • Średnia ocena: 6.3
  • Pozytywnych recenzji: 67%
  • Liczba recenzji: 131 w tym 131 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 88
  • Liczba recenzji negatywnych: 43
  • Średnio ocenia: 0.5 niżej niż inne źródła
  • Poziom ocen: 37% wyżej, 35% niżej, 28% tak samo jak inne źródła
  • Najwyższa ocena: 10.0 dla Serce z kamienia
  • Najniższa ocena: 1.0 dla Catalina
  • Najbardziej odrębna ocena: 2.0 dla Podwójny kochanek

Recenzje

  • 7.6
    5.0

    Good Time 2017

    Nie oferuje niczego więcej, poza oglądaniem zabawy w policjantów i złodziei. Jawi się jako eskapistyczna podróż do zatopionego w morzu świateł lunaparku, oferującego kilka chwil zapomnienia, które miną od razu po jego opuszczeniu.
  • 7.0
    5.0

    Happy End 2017

    Haneke przytłacza ilością podejmowanych zagadnień, którym nie daje w odpowiedni sposób wybrzmieć.
  • 7.0
    5.0

    Król rozrywki 2017

    Zdecydowanie nie jest filmem dobrym, jednak pomimo bardzo licznych wad, z których część wymieniłem w tym tekście, wciąż dość przyjemnie się go ogląda.
  • ?
    5.0

    Droga 318 2017

    Tak jak nie jestem fanem widoku porzuconych motorów i spędzania wieczorów przy ognisku, tak nie stałem się fanem "Drogi 318". Zachwalane widoki przyrody nie zwróciły mojej szczególnej uwagi.
  • ?
    5.0

    Kobieta spod 23B 2016

    Można obejrzeć jako ciekawostkę, szczególnie jeśli ma się słabość do prostych jak drut inicjacyjnych historyjek lub świetnej roboty operatorskiej.
  • ?
    5.0

    Stacja przesiadkowa 2017

    Niestety, gdzieś od połowy zaangażowane społecznie arthouse'owe kino przeobraża się w ckliwy romans. Aż trudno uwierzyć, jak dużo zastosowano tu klisz i zagrywek rodem z podrzędnych melodramatów.
  • ?
    5.0

    Zorza polarna 2017

    Była szansa na powtórzenie sukcesu "Pogorzeliska" traktującego o podobnych poszukiwań. Szczególnie kulminacyjna scena w klasztorze wydaje się dopisana na siłę i wyrwana z taniej powieści dla pensjonarek.
  • ?
    5.0

    Nowość 2017

    Ciężko zaangażować się w załamywanie rąk nad pustką w życiu milenialsów i wpływem nowych technologii nad relacje międzyludzkie.
  • 5.6
    5.0

    Wyznanie 2017

    Po wybitnych "Mandarynkach" Urushadze stworzył dzieło co najwyżej poprawne.
  • 6.1
    5.0

    Pewnego razu w listopadzie 2017

    Uwielbiam twórczość Jakimowskiego, więc ten film był dla mnie sporym rozczarowaniem, całe szczęście chociaż jedno się nie zmieniło, reżyser wciąż potrafi niesamowicie opowiadać obrazem, a z każdego kadru wyciągać piękno w najczystszej postaci.
  • ?
    5.0

    Bomba 2017

    Zdecydowanie brakowało mi w nim wprawnego montażu, dobrego udźwiękowienia jak i większej spójności przy pisaniu scenariusza. Mnóstwo wątków prosi się o rozwinięcie, którego nigdy nie otrzymuje. "Bomba" to film, który miał potencjał, ale ewidentnie zabrakło mu zasobów.
  • ?
    5.0

    Julia jest 2017

    Elena Martín nie musi specjalnie wstydzić się swojego fabularnego debiutu, choć wnioski, do których ostatecznie dochodzi nie są zbyt odkrywcze. Podobnych historii było już na pęczki.
  • ?
    5.0

    Medea 2017

    Przedstawiona opowieść jest bardzo przewidywalna, brakuje tu również zrozumienia dla postaci, świetnie zagranej przez Lilianę Biamonte.
  • ?
    5.0

    Szachowa zagrywka 2017

    Chodzą, rozmawiają, grają w szachy i przeżywają niezbyt porywające i słabo poprowadzone perturbacje życiowe. Po seansie największą zagadką filmu pozostaje pytanie: czemu wszystkie kobiety chcą się przespać z wyglądającym jak Metyl z pierwszego "PitBulla", głównym bohaterem.
  • ?
    5.0

    Nina 2017

    Ani to specjalnie odkrywcze ani zajmujące. Prosty film, który wyleci z pamięci za kilka dni.
  • 7.7
    5.0

    Atak paniki 2017

    Szkoda, że tak zaangażowana w projekt obsada nie dostała lepszego scenariusza, a sam Paweł Maślona nie przemyślał trochę dłużej swojego filmu. Dobre segmenty niestety zostają tu oszpecone tymi beznadziejnymi, a nad wszystkim unosi się smród pustki i zasłona dymna montażowego efekciarstwa.
  • 7.4
    5.0

    Serce miłości 2017

    Dla miłośników twórczości Bąkowskiego i Bartoszek jest to pozycja obowiązkowa, swego rodzaju pean ku chwale prezentowanych artystów. Dla osób spoza tego kręgu może to być jednak obraz trudny do przetrawienia.
  • 7.9
    5.0

    Cicha noc 2017

    W efekcie dostaliśmy swoistego potwora Frankensteina. Z jednej strony pokazującego nam rodzinny komediodramat z mrugnięciami do widza, nachalnym krzyczeniem: "To tak jak w twoim domu, widzu!" i plejadą postaci wyjętych z "Poradnika małego scenarzysty". A z drugiej błąkanie się po błocie, wiszące na ścianach strzelby i leżące w kątach pokoi siekiery i zakrzykiwanie wszelkich subtelności próbą budowania całkowicie niepasującego tu thrillerowego napięcia.
  • ?
    5.0

    Zapiski z przyjaźni 2016

    Nie zdziwię się, jeśli ten szantaż zostanie odebrany pozytywnie, bo obie aktorki wychodzą z siebie, żeby uprawomocnić wymuszone zabiegi skryptu.
  • 6.6
    5.0

    Słudzy diabła 2017

    Pasjonaci reżysera także winni zerknąć jak rozwija się on formalnie. Obawiam się, iż większość potwierdzi smutny wniosek - to najsłabszy jego film.
  • 7.4
    5.0

    Łagodna 2017

    Piękna i bolesna metafora społeczeństwa, które straciło wiarę i pogrąża się w wieczystej stagnacji.
  • 5.8
    5.0

    Park 2016

    W warstwie fabularnej w filmie debiutującej w pełnym metrażu Sofii Exarchou dzieje się tak naprawdę niewiele.
  • 6.2
    5.0

    Kingsman: Złoty krąg 2017

    Problem polega na tym, że "Kingsman: Złoty krąg" nie oferuje niczego nowego względem pierwszej części. Te same chwyty montażowe oraz nieróżniące się niczym choreografie walk nie robią już takiego wrażenia, jak za pierwszym razem. Brakuje im świeżości i elementu zaskoczenia.
  • 6.7
    5.0

    Na pokuszenie 2017

    Feministyczny manifest girl power z przymrużeniem oka, gryzący się stylistycznie ze skrupulatnie budowanym wcześniej napięciem i oniryczno-baśniową atmosferą. Zabieg, który pasuje do tarantinowskiego "Death Proof", tutaj nie zdaje egzaminu.
  • 6.0
    5.0

    Annabelle: Narodziny zła 2017

    Cierpi na podobne bolączki jak poprzedni film reżysera. Nadmiar, eksces i wyskakujące licho potrafią zepsuć każde horrorowe widowisko. Pozostaje wierzyć, że Szwed nauczy się z czasem, że kino jak zemsta smakuje lepiej na zimno i że minimalizmem można ugrać dużo więcej niż się wydaje.
  • 8.2
    5.0

    Dunkierka 2017

    Ma formę ponad półtoragodzinnego zwiastuna, a że zawsze przychodzę na seans 15 minut po wyznaczonej porze, zdecydowanie nie są to wrażenia jakich poszukuję w kinie.
  • 7.4
    5.0

    Lady M. 2016

    Nie czuję nawet, by William Oldroyda można było nazwać "nadzieją reżyserii". Swe sceniczne inspiracje zaadaptował na srebrnym ekranie poprawnie, acz to żaden powiew świeżości, zwłaszcza w brytyjskim kinie.