Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Pełna sala

  • Średnia ocena: 6.3
  • Pozytywnych recenzji: 67%
  • Liczba recenzji: 131 w tym 131 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 88
  • Liczba recenzji negatywnych: 43
  • Średnio ocenia: 0.5 niżej niż inne źródła
  • Poziom ocen: 37% wyżej, 35% niżej, 28% tak samo jak inne źródła
  • Najwyższa ocena: 10.0 dla Serce z kamienia
  • Najniższa ocena: 1.0 dla Catalina
  • Najbardziej odrębna ocena: 2.0 dla Podwójny kochanek

Recenzje

  • ?
    4.0

    Witaj w kryminale papieżu Franciszku! 2017

    Niestety Mrozowski posługuje się dość prymitywnymi środkami - kadry są niedbałe jakby kręcone przez amatora, a rama narracyjna z papieżem Franciszkiem dołączona na siłę.
  • 2.0
    4.0

    Totem 2017

    Historia bandyty-narkomana z braterskim konfliktem i porachunkami z serbską mafią w tle okazała się dużo lepszym filmem niż zakładałem. Reżyser do pewnego stopnia kontroluje co dzieje się na ekranie, choć ostatni akt wypada najsłabiej i naprawdę konia z rzędem temu, kto zrozumiał co właściwie się tam wydarzyło.
  • 6.5
    4.0

    Mother! 2017

    To najbardziej radykalne, być może najważniejsze dzieło Aronofsky'ego. Jedni dostrzegą w nim pierwiastek szalonego wizjonera, inni hochsztaplera z przerostem ambicji nad talentem. Mnie tylko mocniej utwierdził w tym drugim.
  • 5.9
    4.0

    Zgoda 2017

    Stara się wygrać na kilku frontach: włożyć kij w mrowisko wyjawiając bolesny fragment naszej historii, opowiedzieć z dystansem o zbrodniach komunistycznych, ukazać poprzez emocje trójki bohaterów, z jakim koszmarem mieli do czynienia więźniowie. Niestety żaden z tych celów nie zostaje spełniony i tylko wystarczy ubolewać, że tak doniosły temat nie dostaje odpowiedniej reprezentacji.
  • 6.9
    4.0

    Mięso 2016

    Gdyby odrzucić w "Mięsie" wstawki gore i pozostawić samo jądro problemu - ścieranie się bohaterki z budzącą się seksualnością - to pozostałby pełnokrwisty dramat zasługujący na najwyższe uznania. Tymczasem pozostaje się z wrażeniem, iż próbowano dać panu Bogu świeczkę, a diabłu ogarek.
  • 6.1
    4.0

    Powiernik królowej 2017

    Typowe kino środka, które wprawdzie zasadza się na ciekawych tematach, ale później grzęźnie na mieliznach.
  • 6.1
    4.0

    Machina wojenna 2017

    Kilka błyskotliwych puent to bowiem za mało, by poważnie traktować przesłanie tego filmu. Trudno nawet stwierdzić, dla kogo ta produkcja została stworzona. Ni to pies, ni wydra. I to jest największym grzechem produkcji Netflixa.