Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Pociąg do kina

  • Średnia ocena: 5.9
  • Pozytywnych recenzji: 59%
  • Liczba recenzji: 111 w tym 111 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 66
  • Liczba recenzji negatywnych: 45
  • Średnio ocenia: 0.7 niżej niż inne źródła
  • Poziom ocen: 28% wyżej, 42% niżej, 30% tak samo jak inne źródła
  • Najwyższa ocena: 9.0 dla Cicha noc
  • Najniższa ocena: 1.5 dla Botoks
  • Najbardziej odrębna ocena: 2.0 dla Królewicz Olch

Recenzje

  • 4.1
    4.0

    Winchester. Dom duchów 2018

    Durnowaty punkt kulminacyjny przelał czarę goryczy, zmuszając mnie do postawienia krzyżyka na "Winchesterze", który definitywnie przegrał walkę o namiastkę mojego uznania.
  • 8.2
    8.5

    Niemiłość 2017

    Pozbawiona fałszu i głupkowatości "Niemiłość" od pierwszej minuty zachwyca autentyzmem, nie dając widzowi żadnych szans na skuteczną ucieczkę przed emocjonalnym zaangażowaniem.
  • 7.3
    8.0

    Kształt wody 2017

    Niezwykle intrygująca i wciągająca mieszanka gatunków, obdarzona wyjątkowym klimatem, nieprzeciętną scenografią i ujmującą ścieżką dźwiękową.
  • 8.5
    6.0

    Trzy billboardy za Ebbing, Missouri 2017

    Obraz na szczęście uratowała znakomita Frances McDormand, która w pełni zasłużyła na drugiego w karierze Oscara. Jej nieprzeciętna gra w połączeniu z solidnym drugim planem męskim i sprawną narracją uczyniły film na tyle zjadliwym, że uczucie rozczarowania nie odniosło miażdżącego zwycięstwa.
  • 8.7
    7.5

    Coco 2017

    Diametralna zmiana nastąpiła w drugiej połowie seansu, kiedy to z lekka męcząca bajeczka ewoluowała w niezwykle wciągającą, mądrą, wzruszającą i pełną niespodziewanych zwrotów akcji opowieść o tym, co w życiu jest najważniejsze.
  • 6.6
    5.0

    Czas mroku 2017

    Wobec tego "Czas mroku" można traktować wyłącznie jako przerysowaną i przesiąkniętą patosem bajeczkę o legendarnym polityku, który okazał się idealnym wodzem na ciężkie czasy.
  • 7.6
    7.0

    Dusza i ciało 2017

    Osoby mdlejące na widok lejącej się hektolitrami krwi powinny poważnie rozważyć usunięcie "Duszy i ciała" z grafiku najbliższych seansów. Osobiście polecam jednak zaciśniecie zębów i skuszenie się na obejrzenie tego wysublimowanego dramatu, który ku mojemu zaskoczeniu naszpikowany był solidną dawką absurdalnego poczucia humoru.
  • 6.1
    6.0

    Wszystkie pieniądze świata 2017

    Mało optymistyczny początek produkcji charakteryzuje się dość poszarpaną fabułą, co nie daje wielkich nadziei na zakwalifikowanie czasu spędzonego w kinie jako niezmarnowanego. Ostatecznie jednak zniechęcenie przegrywa rywalizację z rosnącą wciągalnością, zapewniającą rozrywkę na przyzwoitym poziomie.
  • 3.5
    6.5

    DJ 2018

    Słabsze strony filmu to umiarkowana banalność dialogów i brak wyróżniających się ról drugoplanowych. Wszystko to jednak pozostaje w cieniu intrygującej warstwy wizualno-muzycznej, która w żadnym wypadku nie pozwala uznać czasu spędzonego w kinie za zmarnowany.
  • 2.9
    3.0

    Escape Room 2017

    Pozbawiony jest logicznej i wciągającej fabuły, a dialogi oscylują wokół poziomu urągającego przeciętnej inteligencji. Co gorsza, ilość drewna aktorskiego na dużym ekranie przechodzi najśmielsze oczekiwania, powodując niemałe zniesmaczenie.
  • 5.6
    5.0

    Pomniejszenie 2017

    Niewielka w tym jednak wina azjatyckiej aktorki, która podobnie jak reszta obsady dostosowała się do poziomu mizernego scenariusza.
  • 7.7
    7.0

    Atak paniki 2017

    Ogólnie w komedii tej aż roiło się od zabawnych i udanych scen, ale ostatecznie nie utworzyły one wystarczająco intrygującej całości.
  • 7.9
    7.5

    Tamte dni, tamte noce 2017

    Ten poruszający, wciągający i hipnotyzujący melodramat nie sprawił, że spadłem z krzesła, ale skłamałbym mówiąc, że ostatnia scena nie wpłynęła w jakikolwiek sposób na stan moich w miarę ustabilizowanych emocji.
  • 4.8
    5.5

    Naznaczony: Ostatni klucz 2018

    Jak na odgrzewany kotlet przystało czwarta odsłona "Naznaczonego" nie zachwyca, ale też daleka jest od filmowego dna. Ogólnie produkcja wypadła umiarkowanie przekonująco, choć nie obyło się bez kilku scen, zakwalifikowanych przeze mnie jako niezamierzona parodia gatunku.
  • 7.3
    7.0

    I tak cię kocham 2017

    Pierwsze minuty seansu zapowiadały głupkowatą komedię, dlatego też trzymając kurtkę w rękach byłem gotów do szybkiego opuszczenia sali kinowej. Tymczasem niespodziewanie z każdą kolejną sceną film ewoluował w kierunku inteligentnej rozrywki, wywołując szczery śmiech.
  • 6.9
    5.0

    Party 2017

    Bez wątpienia w głowie scenarzysty zrodziła się ciekawa koncepcja na klimatyczny i groteskowy obraz, ale gdzieś po drodze zabrakło pomysłu na rozwinięcie skrzydeł w celu usatysfakcjonowania widza.
  • 6.7
    7.0

    Gra o wszystko 2017

    Dzięki sprawnej narracji "Gra o wszystko" potrafi zainteresować widza niedostępnym światem wielkiego hazardu, gwarantując emocje przy oglądaniu kolejnych pokerowych potyczek.
  • 7.0
    7.5

    Król rozrywki 2017

    Być może "Król rozrywki" niejednokrotnie ocierał się o kiczowatość i niebezpiecznie zmierzał w kierunku sztucznego kreowania emocji, ale w ostatecznym rozrachunku odniósł pewne zwycięstwo w walce o moje uznanie.
  • 5.7
    6.0

    Dżungla 2017

    Wprawdzie nie obyło się bez licznych scenariuszowych usterek, ale summa summarum nie przeszkodziły mi one w przetrwaniu umiarkowanie emocjonującego seansu, który poza ostatnim kwadransem utrzymywał się na przyzwoitym poziomie.
  • 6.4
    4.0

    Gotowi na wszystko. Exterminator 2017

    O ile pierwsza część filmu miała jeszcze w sobie elementy dobrego i klimatycznego kina, okraszonego absurdalnym poczuciem humoru, o tyle druga część kompletnie posypała się scenariuszowo, a poziom dialogów wołał o pomstę do nieba.
  • 8.1
    5.0

    The Florida Project 2017

    Ciekawy materiał na solidny życiowy dramat został wykorzystany tylko w nieznacznej części, przez co uczucie rozczarowania towarzyszyło mi przez większą część przedświątecznego seansu. Film okazał się potwornie męczący, bo ileż można patrzeć na biegające i wydzierające się dzieci, które specjalizują się w jedzeniu lodów?
  • 7.3
    5.0

    Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi 2017

    W najnowszych "Gwiezdnych wojnach" najbardziej rozczarował mnie poziom dialogów i potężna dawka patosu, która w połączeniu z wypitą przeze mnie kawą spowodowała, że w pewnym momencie zrobiło mi się najzwyczajniej w świecie niedobrze. Fabule nie można zarzucić ślamazarności, ale wszystko to nakręcone zostało według utartego schematu, który nawet nie starał się zrobić na mnie wrażenia.
  • 5.8
    4.5

    Wojna płci 2017

    Poza dobrymi kreacjami aktorskimi Emmy Stone i Austina Stowella, a także w miarę emocjonującą częścią sportową nie umiem wskazać innych plusów tego komediodramatu, który od pierwszej minuty robił wszystko, abym opuścił kino rozczarowany. Bez wątpienia biały sport zasługuje na dużo lepszy film.
  • 6.6
    4.0

    Morderstwo w hotelu Hilton 2017

    Przesiąknięta przypadkowością nielogiczna fabuła, usypiający brak napięcia przez większą część filmu oraz niemała ilość ocierających się o parodię scen sprawiły, że mikołajkowa wyprawa do kina studyjnego zakończyła się klapą.
  • 7.4
    4.0

    Serce miłości 2017

    Po znakomitej "Wieży. Jasnym dniu" i jeszcze lepszej "Cichej nocy" poprzeczka w polskim kinie zawisła na tyle wysoko, że okazała się nie do przeskoczenia dla niejakiego Łukasza Rondudy, którego filmową propozycję zapamiętam jako oryginalną, lecz nieudaną próbę dokonania wiwisekcji miłosnego związku dwojga "artystów".
  • 7.4
    7.5

    Zabicie świętego jelenia 2017

    Po niemrawym początku film osiągnął wysoki poziom wciągalności, zapewniając mi solidną dawkę emocji i metafor.
  • 5.6
    4.0

    Morderstwo w Orient Expressie 2017

    Poza niezłą środkową częścią kryminał ten pozbawiony był klimatu i odpowiedniego napięcia, a poziom dialogów pozostawiał wiele do życzenia.
  • 6.4
    3.0

    Kobieta, która odeszła 2016

    Liczba zbędnych scen była nieproporcjonalnie wysoka w stosunku do temperatury panującej na sali kinowej. Poza niezłym początkiem filipiński obraz okazał się nudny, męczący i co gorsza treściwie pusty.
  • 6.4
    8.0

    Ciambra 2017

    Niezwykle klimatyczny i wciągający obraz.
  • 6.1
    6.0

    Pewnego razu w listopadzie 2017

    Poza kilkoma oderwanymi od rzeczywistości scenami film wypada autentycznie i przejmująco, w czym spora zasługa świetnej Agaty Kuleszy i partnerującego jej psa, który nie znalazł zrozumienia w noclegowniach dla bezdomnych. W warstwie fabularnej zabrakło jednak odpowiedniej spójności, zaś scenariusz pozbawiony był fajerwerków, które zastąpiono racami i petardami odpalanymi przez osobników zwanych homo idiotus.
  • 6.2
    6.0

    Śmierć nadejdzie dziś 2017

    Z lekka irytujące dialogi i pozbawiony nieco logiki scenariusz nie zniechęciły mnie do wielokrotnego świętowania wyjątkowo krwawych urodzin głównej bohaterki.
  • 6.5
    8.0

    Mother! 2017

    Kapitalny horror psychologiczny z biblijnym podtekstem w tle. Film ogląda się znakomicie, a przerost formy nad treścią jest stosunkowo niewielki.
  • 7.6
    8.0

    A Ghost Story 2017

    Bardzo depresyjny, ale też piękny wizualnie i skłaniający do refleksji obraz, który idealnie wprowadził mnie w klimat listopadowych Zaduszek.
  • 4.5
    6.0

    Piła: Dziedzictwo 2017

    Być może zadziałało prawo sentymentu, ale obiektywnie rzecz ujmując w kategorii kina rozrywkowego "Piła: Dziedzictwo" spełniła oczekiwania. Wprawdzie nie brakowało sztampowych scen z mocno irytującymi postaciami, ale twórcom należy się mała pochwała za ciekawy i niebanalny pomysł na fabułę.
  • 7.2
    5.5

    Borg/McEnroe. Między odwagą a szaleństwem 2017

    Sprawna reżyseria i udana ścieżka dźwiękowa sprawiły, że nie było nudno, co nie zmienia faktu, iż po zakończonym seansie na mojej twarzy pojawił się lekki grymas rozczarowania. Scenarzysta popełnił zbyt wiele niewymuszonych błędów.
  • 5.0
    4.0

    Ach śpij kochanie 2017

    Niewykorzystany materiał na doskonałe kino.
  • 4.4
    3.5

    Pierwszy śnieg 2017

    Bez wątpienia lepiej obejrzeć pierwszy śnieg zza okna niż w sali kinowej.
  • 7.3
    6.0

    Fantastyczna kobieta 2017

    Reżyserowi udała się sztuka wyeksponowania społecznego wyobcowania, z którym na co dzień zmagają się osoby transseksualne. Nie ma w tym filmie żadnej propagandy, czy też przerysowanego problemu, tym niemniej pod względem fabularnym hiszpańsko-chilijska produkcja okazała się tylko niezła.
  • 8.0
    6.5

    Twój Vincent 2017

    Jakkolwiek doceniam oryginalny pomysł i niemały wysiłek malarzy, to przez większą część seansu nie mogłem oprzeć się wrażeniu, że całe to przedsięwzięcie jest nieco "przepędzlowane".
  • 8.2
    7.0

    Blade Runner 2049 2017

    Bardzo udana kontynuacja legendarnego "Łowcy androidów". Fani kina science-fiction powinni być zachwyceni.
  • 2.8
    1.5

    Botoks 2017

    Zlepek kuriozalnych i niezwykle mocno przerysowanych scen, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.
  • 3.5
    2.0

    Linia życia 2017

    Dno Rowu Mariańskiego to właściwe określenie dla jakości nowego amerykańskiego "dzieła", które od pierwszej do ostatniej minuty jest wcieleniem wszystkiego, co najgorsze w kinie.
  • 6.9
    5.5

    Mięso 2016

    Niespełniona, choć intrygująca mieszanka kilku gatunków, po której pozostaje lekki niesmak.
  • 3.5
    4.0

    Czuwaj 2017

    Zabrakło odpowiedniego realizmu i napięcia, które pozostały w cieniu sztuczności i parodii.
  • 7.4
    7.0

    Najlepszy 2017

    Pozycja obowiązkowa i murowany hit jesieni w polskich kinach.
  • 5.9
    2.5

    Zgoda 2017

    Całkowicie niepotrzebna produkcja, którą najlepiej podsumowuje goły tyłek głównego bohatera wystawiony w stronę widzów.
  • 7.9
    9.0

    Cicha noc 2017

    W kapitalny sposób działa na emocje widza, osiągając poziom wciągalności porównywalny z czarnymi dziurami.
  • 6.5
    7.5

    Człowiek z magicznym pudełkiem 2017

    Bardzo udany i niezwykle klimatyczny obraz science-fiction.
  • 6.9
    6.5

    Dzikie róże 2017

    Po niemrawym początku film z każdą kolejną minutą nabierał rumieńców, co ostatecznie doprowadziło do emocjonalnego zaangażowania po mojej stronie.
  • 8.0
    8.0

    Wieża. Jasny dzień 2017

    Perfekcyjne budowanie napięcia, ogromny niepokój i oczywista nieoczywistość zakończenia gwarantują brak obojętności po wyjściu z sali kinowej.
  • 8.1
    6.0

    The Square 2017

    Bardzo nierówne dzieło, które najpierw ubawi, a następnie zanudzi prawie na śmierć.
  • 6.4
    5.0

    Odwet 2016

    Reżyser od samego początku karmi nas niemałą ilością banalnych i nieangażujących emocjonalnie scen, które nierzadko sprawiają wrażenie ciut przerysowanych. Intrygujący jest dopiero ostatni kwadrans, ale jak na pełnometrażowy film to chyba jednak odrobinę za mało na oklaski.
  • 6.1
    7.0

    Powiernik królowej 2017

    Oczywiście można przyczepić się nieco do końcowej fazy filmu, czy też niewystarczającego wyeksponowania postaci Abdula, ale w ostatecznym rozrachunku wszelkie mankamenty zostają w pełni zrekompensowane koncertem gry aktorskiej w wykonaniu byłej szefowej Jamesa Bonda.
  • 7.7
    4.0

    To 2017

    Przeciętnej jakości film dziecięcy z mocno poszarpaną fabułą i średnio udanymi dialogami, a wszystko to zwieńczone zostało kuriozalnym zakończeniem.
  • 6.7
    6.0

    Na pokuszenie 2017

    Miał być klimatycznym thrillerem i był, ale tylko przez ostatnie pół godziny. Wcześniej córka legendarnego twórcy "Ojca chrzestnego" złożyła nam propozycję nie do odrzucenia, zmuszając do prowadzenia walki z sennością.
  • 5.9
    3.0

    Valerian i Miasto Tysiąca Planet 2017

    Mocna kawa z przeciekającego kubka oraz nadzieja na obejrzenie w przyszłości dobrego filmu pozwoliły mi przetrwać seans "Valeriana". Obraz ten aspirował do miana wakacyjnego hitu, a tymczasem nie osiągnął nawet poziomu przystawki obiadowej zwanej mizerią.
  • 7.1
    7.0

    Sława 2016

    Solidne i wciągające kino społecznie zaangażowane z niekoniecznie wesołą puentą. Po obejrzeniu tego filmu dwa razy zastanowicie się, zanim wezwiecie policję po znalezieniu reklamówki z milionem złotych.
  • 6.6
    6.0

    Podwójny kochanek 2017

    François Ozon udowodnił, że w jego bogatej reżyserskiej wyobraźni nie brakuje miejsca na erotyczne szaleństwo. "Podwójny kochanek" to niezwykle intrygujące i zmysłowe doznanie, ale w większości pozbawione fabularnego sensu.
  • 7.7
    8.5

    Frantz 2016

    Niezwykle przejmująca opowieść o ludziach zmagających się z powojenną traumą. Wciągająca fabuła, kapitalny klimat i wiarygodna gra aktorska uczyniły z kameralnego dramatu wielkie kino.
  • 4.1
    6.0

    Dom wygranych 2017

    Mimo scenariuszowego chaosu "Dom wygranych" skutecznie obronił się jako odmóżdżająca komedia, dzięki której powiększymy swoje zmarszczki śmiechowe.
  • 5.9
    5.0

    Paryż na bosaka 2016

    W pierwszej połowie absurdalna konwencja filmu zdaje egzamin, dopieszczając widza kolejnymi oryginalnymi scenami, które gwarantują świetną rozrywkę w trakcie seansu. Druga połowa to już niestety spore rozczarowanie i zarzut w kierunku scenarzystów, którzy wykazali się kompletnym brakiem pomysłu na rozwinięcie i zakończenie interesującej historii.
  • 6.7
    8.0

    Gra cieni 2016

    Film ogląda się w pełnym napięciu, a chwilowe tylko przestoje w akcji nie pozwalają na opuszczenie kina z uczuciem rozczarowania.
  • 6.0
    7.5

    Annabelle: Narodziny zła 2017

    Pozbawiony jest większości wad, będących cechą charakterystyczną dzisiejszych "straszaków". Fantastyczny klimat i brak irytującego pastiszu sprawiają, że "Annabelle: Narodziny zła" w swoim gatunku bije na głowę współczesne produkcje o demonach.
  • 4.4
    5.5

    Mroczna wieża 2017

    Nieobowiązkowa, ale w miarę interesująca propozycja na wieczorny seans w trwającym przecież nadal sezonie ogórkowym.
  • 6.1
    2.0

    Królewicz Olch 2016

    Pseudointeligenckie kino artystyczne, które dość mocno obraża intelekt widzów.
  • 6.6
    6.5

    Atomic Blonde 2017

    Pomimo średniej jakości scenariusza film zaskarbił sobie moją sympatię dzięki intrygującej warstwie wizualnej oraz kapitalnej ścieżce dźwiękowej, oddającej klimat końca lat 80-tych.
  • 7.7
    4.0

    Kedi - sekretne życie kotów 2016

    Film przeznaczony przede wszystkim dla miłośników czworonożnych pociech z wąsem. Pozostałe osoby mogą zaś potraktować ten dokument jako niezawodny środek nasenny. W moim przypadku częstotliwość ziewania w trakcie seansu była wprost proporcjonalna do ilości bezpańskich kotów błąkających się po Konstantynopolu (obecnie Stambuł).
  • 8.1
    7.5

    Dunkierka 2017

    Spektakularne widowisko wojenne z niezwykle mrocznym i niepokojącym klimatem, wgniatające w fotel już od pierwszej minuty seansu. Nie zawiódł reżyserski warsztat Nolana, albowiem poszczególne sceny charakteryzuje olbrzymi realizm, działający mocno na emocje widza.
  • 7.8
    7.0

    Wojna o planetę małp 2017

    Angażuje emocjonalnie, zaś jego klimat hipnotyzuje niczym wzrok Cezara. "Wojna o planetę małp" to wakacyjna niespodzianka, dla której warto uszczuplić swoje konto i pomaszerować do multipleksu.
  • 4.7
    3.0

    Volta 2017

    Zamiast powrotu króla wyszła zwykła błazenada, która przejdzie do historii jako wyjątkowo nieudana krzyżówka "Vabanku" z "Vinci".
  • 7.3
    8.0

    To przychodzi po zmroku 2017

    Nie od dzisiaj wiadomo, że nie ma dobrego horroru bez odpowiedniego klimatu i napięcia. Najnowsza propozycja zza oceanu spełnia te warunki w stopniu niepozwalającym na spokojne wyczekiwanie zmroku po zakończeniu seansu.
  • 7.4
    9.0

    Lady M. 2016

    Debiutancki obraz Williama Oldroyda ma wiele wspólnego z astronomią, gdyż pod względem poziomu "wciągalności" mógłby śmiało rywalizować z czarnymi dziurami.
  • 7.9
    7.0

    Baby Driver 2017

    To coś dużo więcej niż zwykły film akcji. Oczywiście nie brakuje w nim pościgów, strzelanin i trupów, ale najważniejsze są muzyka, absurdalne poczucie humoru i niezwykle smakowity klimat.
  • 8.1
    8.0

    Aquarius 2016

    Nie była to wymarzona uczta, tym niemniej "Aquarius" okazał się na tyle sytym filmem, że napiwek dla reżysera byłby wskazany.
  • 6.3
    4.0

    Historia pewnego życia 2016

    Stéphane Brizé, czyli reżyser filmu poszedł w ślady głównej bohaterki i wykazał się wyjątkowym nieróbstwem. Film od samego początku ma na celu doprowadzenie widza do irytacji i zniecierpliwienia, co udaje mu się znakomicie.
  • 5.6
    4.0

    Lekarstwo na życie 2017

    Od samego początku film ogląda się całkiem nieźle, a do głowy co chwilę przychodzą nowe pomysły na rozwiązanie zagadki. Gore Verbinski dopuścił się jednak reżyserskiego oszustwa, albowiem przez większą część filmu mami nas wciągającym klimatem, obiecując gruszki na wierzbie, a tymczasem w ostateczności zamiast gruszek otrzymujemy kopa w tyłek.
  • 7.2
    9.0

    Serce z kamienia 2016

    Rewelacyjne zdjęcia to tylko jeden z wielu elementów, które spowodowały, że "Serce z kamienia" na bank podbije nawet najbardziej skamieniałe serca w sali kinowej. To niezwykle szczery i prawdziwy obraz dorastania z nadspodziewanie autentycznymi rolami głównych bohaterów.
  • 5.7
    6.0

    Przyrzeczenie 2016

    Oczekiwania wobec filmu były spore, dlatego też po zakończeniu seansu pozostał pewien niedosyt. Poza cenną lekcją historii "Przyrzeczenie" okazało się bowiem nieco kulawym pod względem scenariuszowym melodramatem, który potrafi zarówno wstrząsnąć jak i znużyć.
  • 7.3
    7.0

    Sama przeciw wszystkim 2016

    Od początku trzyma całkiem przyzwoity poziom, zaś jego zakończenie śmiało można ocenić jako znakomite.
  • 8.5
    6.0

    Sieranevada 2016

    Rumuńska wersja Big Brothera w familijnym wydaniu z solidną dawką inteligentnego poczucia humoru.
  • 6.0
    2.0

    Song to Song 2017

    Nie mogę powiedzieć, że jestem rozczarowany, gdyż idąc na "Song to Song" doskonale zdawałem sobie sprawę z tego, że jest to film wyreżyserowany przez twórcę "Drzewa życia". Oba te filmy mają jedną wspólną cechę, a mianowicie brak fabuły. Ponieważ zaś jestem w miarę wymagającym widzem to same zdjęcia mi nie wystarczają.
  • 4.3
    4.0

    The Circle. Krąg 2017

    O ile sam pomysł nosił jeszcze znamiona intrygującego to jego realizację ciężko nazwać satysfakcjonującą, gdyż przez większość seansu z ekranu aż bije sztucznością, która w połączeniu z głupotą i naiwnością stanowi gwarancję co najmniej lekkiego rozczarowania wizytą w kinie.
  • 5.5
    7.0

    Obcy: Przymierze 2017

    Ogląda się naprawdę dobrze, a mroczny, niepokojący klimat i pełna niespodziewanych zwrotów akcji fabuła sprawiają, że nawet ciągłe przemarsze z sali kinowej do toalety osób, których pęcherze nie wytrzymują nadmiaru czarnego odrdzewiacza nie są w stanie popsuć przyjemności z patrzenia w duży ekran.
  • 4.7
    4.0

    Gwiazdy 2017

    Szereg przypadkowo wybranych i zmontowanych scen tworzy bezpłciową produkcję, aspirującą bardziej do miana parodii niż do poważnej filmowej biografii. Niezły jest tylko ostatni kwadrans ale to zdecydowanie za mało, aby zatrzeć negatywne wrażenie.
  • 5.2
    7.0

    Bikini Blue 2017

    Charakteryzuje się niezwykłym klimatem, który został osiągnięty dzięki kapitalnej ścieżce dźwiękowej i wpadającym w oko zdjęciom. Ogromną zaletą filmu jest również aktorstwo, gdyż obok wspomnianego już Kota świetnie wypada jego filmowa żona, w którą wcieliła się Lianne Harvey.
  • 7.5
    6.0

    Uciekaj! 2017

    Pomimo wielu plusów nie można jednak oprzeć się wrażeniu, że film nie wykorzystał w pełni swojego potencjału, gdyż w ostatecznym rozrachunku otrzymujemy nieco schematyczny i dość przewidywalny obraz, który trochę postraszy ale i ubawi. Poprawnie zrealizowane kino rozrywkowe, przed którym nie trzeba uciekać.
  • 6.1
    4.0

    Wybawienie 2016

    Parodia kryminału z religijną propagandą w tle, a udane sceny w filmie można zliczyć na palcach jednej ręki.
  • 7.0
    7.0

    W sieci 2016

    Sprawnie nakręcony obraz trzyma w napięciu od pierwszej do ostatniej minuty, pozwalając widzowi chociażby w minimalnym zakresie dostrzec ogromną przepaść jaka dzieli obie Koree oraz dramat zmanipulowanych mieszkańców totalitarnego kraju rządzonego przez Kim Dzong Una.
  • 8.0
    9.0

    Klient 2016

    Perfekcyjnie zrealizowany thriller psychologiczny.
  • 4.5
    2.0

    Ostatnia klątwa 2016

    Fatalne aktorstwo, irytujący montaż oraz pozbawiony wszelkiego sensu scenariusz nie pozwalają na wykrztuszenie z siebie choć kilku pozytywnych słów o najnowszym horrorze w reżyserii Simona Rumleya.
  • 7.0
    7.0

    American Honey 2016

    Ja odnalazłem w nim przede wszystkim chwilę na oderwanie się od rzeczywistości i rozmyślanie o tym, jak cudownie byłoby wyjść tylnymi drzwiami ze swojego życia i istnieć przez chwilę w pełnej beztrosce.
  • 5.1
    7.0

    Amok 2017

    Mroczny i dobrze zagrany kryminał z intrygującymi elementami kina artystycznego.
  • 7.2
    7.0

    Zło we mnie 2015

    Wymarzona propozycja na nocny seans dla osób o mocnych nerwach i spragnionych prawdziwego kina grozy.
  • 7.4
    5.0

    Captain Fantastic 2016

    Poza kilkoma zabawnymi i przesiąkniętymi absurdem scenami najnowszy film Matta Rossa jawi się jako kuriozalna, pełna sprzeczności i mało przekonująca forma protestu przeciwko konsumpcyjnemu stylowi życia i wszechobecnemu podporządkowaniu możnym tego świata.
  • 7.9
    5.0

    Logan: Wolverine 2017

    Fani gatunku powinni być zatem usatysfakcjonowani. Osobom zaś niesympatyzującym z tego rodzajem kina zaleca się raczej daleko idącą powściągliwość w wyborze "Logana" na wieczorny seans.
  • 6.2
    8.0

    Praktykant 2016

    Dzięki znakomitym kreacjom aktorskim, umiejętnie prowadzonej narracji oraz świetnemu i niejednoznacznemu finałowi otrzymujemy film spełniony, po zakończeniu którego staniemy przed koniecznością udzielenia odpowiedzi na pytanie dotyczące wyboru dokonanego przez głównego bohatera oraz próby postawienia się w jego sytuacji.
  • 6.2
    5.0

    Pokot 2017

    Przyjemne dla oka zdjęcia, energiczne "Raz dwa raz dwa" Maanamu oraz dobre role Agnieszki Mandat, Jakuba Gierszała i Andrzeja Grabowskiego w żaden sposób nie uchroniły filmu przed nijakością.
  • 7.5
    5.0

    Moonlight 2016

    Poza nielicznymi przebłyskami najnowsza produkcja Barry'ego Jenkinsa to nieudana próba stworzenia psychologicznego portretu czarnoskórego homoseksualisty, która niestety bardziej śmieszy niż porusza.
  • 6.9
    6.0

    Milczenie 2016

    Pomimo pięknych zdjęć i dobrej gry aktorskiej Garfielda nie można jednak oprzeć się wrażeniu, że momentami fabuła stoi w miejscu przez co każda kolejna minuta seansu niebezpiecznie przybliża nas do stanu zwanego znużeniem i zniecierpliwieniem. Na szczęście ostatni akt filmu wypada zadowalająco, a poruszające, niejednoznaczne zakończenie skłania widza do refleksji i opuszczenia sali kinowej w milczeniu.
  • 7.3
    6.0

    To tylko koniec świata 2016

    Największymi problemami filmu okazały się być dość uciążliwa narracja i niekoniecznie udane dialogi, które swoją chaotycznością sprawiają, że w niektórych momentach seans przemienia się w psychiczną torturę. Tym niemniej trzeba przyznać, iż w filmie nie brakuje ambitnych scen.