Jesteś Tomek Ciesiółka? Możesz przesłać nam swoje zdjęcie na kontakt.

Tomek Ciesiółka

  • Średnia ocena: 5.6
  • Pozytywnych recenzji: 47%
  • Liczba recenzji: 19 w tym 19 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 9
  • Liczba recenzji negatywnych: 10
  • Średnio ocenia: 1.4 niżej niż inni krytycy
  • Poziom ocen: 5% wyżej, 68% niżej, 26% tak samo jak inni krytycy
  • Najwyższa ocena: 8.5 dla Baby Driver
  • Najniższa ocena: 3.0 dla Personal Shopper
  • Najbardziej odrębna ocena: 4.0 dla A Ghost Story

Recenzje

  • 6.3
    4.0

    W starym, dobrym stylu 2017

    Jeżeli znajdziecie kiedyś ten film w koszu w supermarkecie za pięć złotych, kupcie go. To idealny film do kotleta. Ale proszę nie idźcie na to do kina.
  • 7.5
    4.0

    A Ghost Story 2017

    Zawodzi swoja drżącą i niekompletną formą a także marnymi środkami filmowymi. W tym filmie jest dużo ciszy. Pewnie jak uważnie się wsłuchacie usłyszycie echo odbijające się w pustce tego obrazu.
  • 7.8
    8.5

    Baby Driver 2017

    Gdyby był zrealizowany bardziej kameralnie, mógłby posłużyć jako wyraz głosu pokolenia. Mimo tego i tak w filmie wybrzmiewa ten kontekst. Baby niczym każdy nastolatek z słuchawkami na uszach, ucieka i szuka swojego miejsca. Widz w fotelu kinowym ucieka wraz z nim, w krainę napakowaną testosteronem i oryginalnym pastiszem kina akcji. Cudowna jazda.
  • 7.8
    6.5

    Strażnicy Galaktyki vol. 2 2017

    Jak każdy inny sequel dużego blockbustera ma swoje problemy. Jednak nadal jest on dobrym filmem rozrywkowym. Wszelkie niedoskonałości tuszuje luz, który czasem mimo swojego wymuszenia działa.
  • 4.9
    3.0

    Personal Shopper 2016

    Jest dziwnym tworem. To film pisany na kolanie. Promują go tylko głośne nazwiska i selekcja do złotej palmy. Gwarantuje, że nic ciekawego poza tym tutaj nie znajdziecie.
  • 5.1
    3.0

    Amok 2017

    Nie ma nic gorszego niż tak zwany przeterminowany film. Obraz, który stosuje chwyty gatunkowe, które były niemodne już kilka lat temu. Tego typu dzieła to przewlekłe nowotwory kina gatunkowego. Niestety Amok jest jednym z nich.
  • 6.9
    5.0

    Piękna i Bestia 2017

    Daleko mu do szmiry, ale jest on obecnie zbyteczny. Wygenerowany komputerowo Mercedes, który ma mienić oczy widzom.
  • 6.2
    6.0

    Pokot 2017

    Nietypowy. Kuszący swoją strukturą, wywołujący dyskusje, krążący wokół ważnego tematu. Jednocześnie jest to film niepełny, czasem szarżujący, gubiący tempo wątpiący w swoją moc.
  • 7.6
    5.0

    Moonlight 2016

    Skromny, ale i bezpieczny. Jest to wada. Ten film powinien gryźć wściekle, rozpalać do czerwoności, zadawać pytania. Zamiast tego mamy uproszczony dramat jednostki, który zmierza donikąd.
  • 8.6
    8.5

    Manchester by the Sea 2016

    Film na pierwszy rzut oka niedostępny, oklepany i niespecjalnie angażujący po głębszym poznaniu okazuje się być znakomitym filmem. Dojrzałym emocjonalnie, koncertowo rozegranym i odegranym, a także zrealizowanym w stylu Mike'a Leigh pierwszorzędnym dramatem.
  • 6.8
    5.0

    Jackie 2016

    Interesująca stylistycznie biografia, której obecnie mało w kinie popularnym. Stuprocentowo skoncentrowana na swojej bohaterce, jednocześnie naprawdę oryginalna pod względem wykonania. Jednocześnie jest to obraz nijaki, bezpłciowy o którym nie będę długo pamiętał.
  • 8.2
    7.5

    La La Land 2016

    Jako reanimacja gatunku naprawdę martwego spisuje się fantastycznie. Jest też najładniejszym hołdem dla magii kina w tej dekadzie.
  • 5.7
    3.0

    Pasażerowie 2016

    Z chęcią obejrzałbym tą dwójkę w jakiś innym filmie. Inteligentnym, szanującym widza, przemyślanym i interesującym filmie. Wszystkie te określenia niestety nie pasują do "Pasażerów", który okazał się być komercyjnym chłamem z znanymi twarzami na plakacie.
  • 8.1
    7.5

    Paterson 2016

    Mógłbym co prawdy narzekać, że cały ten rytm życia jest jednak sztucznie pozorowany, że czasem wkrada się banał, a czasem robi się zbyt ironicznie. Ale nie potrafię. Potrzebujemy takich filmów. Potrzebujemy filmów, które swoją oczywistością zachwycają.
  • 6.1
    6.0

    Sprzymierzeni 2016

    Jeżeli kochacie filmy z przełomu lat 40. i 50. XX wieku to gwarantuje wam, że docenicie ten film. Z kolei jeżeli nie przepadacie za tego typu kinem, to wciąż zostaję wam strawne romansidło bez tanich chwytów. To całkiem sporo jak na dzisiejsze standardy.
  • 8.1
    6.0

    Nowy początek 2016

    Rozwieszony pomiędzy familijnym kinem, klasycznym amerykańskim kinem katastroficznym i Kubrickowskim spojrzeniem poza gwiazdy. Wbrew pozorom to film bardzo niepewny swojej tożsamości gatunkowej.
  • 8.2
    8.0

    Syn Szawła 2015

    Wielkie kino.
  • 8.0
    5.0

    Pokój 2015

    Dziwny eksperyment. Formalnie przerasta autora, tak o dwa metry. Pozostaje nam do oglądania słodka wydmuszka, która nieustannie robi duże płaczliwe oczy do widza.
  • 4.9
    4.0

    Łowca i Królowa Lodu 2016

    Do bólu odtwórczy, bazujący na schematach i pozbawiony własnej tożsamości.