Jesteś Jarosław Loretz? Możesz przesłać nam swoje zdjęcie na kontakt.

Jarosław Loretz

  • Średnia ocena: 5.4
  • Pozytywnych recenzji: 47%
  • Liczba recenzji: 30 w tym 30 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 14
  • Liczba recenzji negatywnych: 16
  • Średnio ocenia: 0.4 niżej niż inni krytycy
  • Poziom ocen: 35% wyżej, 27% niżej, 38% tak samo jak inni krytycy
  • Najwyższa ocena: 9.0 dla Siedem minut po północy
  • Najniższa ocena: 2.0 dla Aplik@cja
  • Najbardziej odrębna ocena: 3.0 dla Anomalisa

Recenzje

  • 5.2
    3.0

    Hel 2015

    Marniutka krajowa podróbka kina Davida Lyncha.
  • 5.4
    4.0

    Obcy: Przymierze 2017

    Uczta dla oczu, interesująca przekąska dla ducha, a dla umysłu horror.
  • 4.2
    3.0

    The Circle. Krąg 2017

    Pretensjonalna wydmuszka, w której kunsztownie ozdobiono skorupkę nie spostrzegłszy, że ktoś w międzyczasie wyssał ze środka zawartość...
  • 5.6
    5.0

    Głosy ze ściany 2017

    Kino całkiem ciekawe i szalenie klimatyczne. Ale żeby je docenić, nie można nastawiać się na horror.
  • 6.1
    6.0

    Life 2017

    Ogląda się przyjemnie, bez spoglądania na zegarek, chwilami nawet z dreszczykiem emocji i lekkim niepokojem o losy ludzkości.
  • 7.9
    9.0

    Siedem minut po północy 2016

    Uczta dla oczu, ale i strawa dla ducha.
  • 8.2
    9.0

    Blade Runner 2049 2017

    Niesamowity film, zrealizowany z ogromnym poszanowaniem pierwowzoru.
  • 7.4
    6.0

    The Void 2016

    Jest zrobiony bardzo porządnie i proponuje posępny, wręcz fatalistyczny klimat, aczkolwiek - to prawda - chwilami szwankuje w nim psychologia postaci, a sama mitologia jest nadmiernie enigmatyczna i zwyczajnie mętna.
  • ?
    6.0

    Here Alone 2016

    Ładny, spokojny film, zdecydowanie bliższy postapokaliptycznemu sf niż horrorowi.
  • ?
    7.0

    Viral 2016

    Świetnie zrealizowany, przyjemnie kameralny film katastroficzny z mocnymi akcentami horroru.
  • ?
    7.0

    2:22 2016

    Jest zrobiony nadzwyczaj kulturalnie i spokojnie, ze zdarzeniami podawanymi w sposób wyważony, z sympatycznymi, normalnymi bohaterami, a przede wszystkim z cudownie klimatyczną, melancholijną muzyką Lisy Gerrard. Dzięki temu "2:22" przypomina w odbiorze liryczną suitę, w której większe znaczenie ma warstwa wizualna i uczuciowa niż sama treść.
  • ?
    7.0

    Mine 2016

    Ma bardzo dobre zdjęcia, rozsądny scenariusz i charyzmatycznego bohatera, któremu kibicujemy do ostatnich chwil. A to całkiem spore dokonanie jak na produkcję, która - de facto będąc kinem wojennym - musi sobie radzić bez rozbuchanych efektów, pędzącej akcji, hałd trupów i sikającej na wszystkie strony krwi.
  • 3.1
    4.0

    Rings 2017

    Takich szablonowych kryminałów i horrorów, w których duch podtyka palcem kolejne tropy, jest obecnie na pęczki i trzeba być nie lada wirtuozem, żeby nakręcić historię wybijającą się ponad pulpę. Gutiérrez wirtuozem jednak nie jest, więc i film wyszedł przeciętny.
  • 2.8
    2.0

    Aplik@cja 2016

    Co z tego więc, że technicznie "Aplik@cja" jest bez zarzutu, skoro próżno szukać w niej sensu...
  • 6.8
    5.0

    Wonder Woman 2017

    W "Wonder Woman" próżno szukać cudowności. Na tle poprzednich porażek DC film ogląda się nieźle, ale to trochę za mało, żeby obwołać renesans uniwersum.
  • 8.4
    8.0

    Zwierzogród 2016

    Kolejna silnie motywacyjna animacja ze studia Disneya, zrobiona jednak na tyle uroczo i tak wypchana odniesieniami do różnych filmów, a do tego okraszona dobrym humorem, podkreślonym zresztą udanym dubbingiem, oraz uciekająca schematom, że czytelne zapędy moralizatorskie twórców absolutnie nie irytują podczas seansu.
  • 3.7
    5.0

    Resident Evil: Ostatni rozdział 2016

    Całkiem udane zamknięcie cyklu, nieźle podsumowujące całokształt fabularnej wiedzy i samo w sobie stanowiące zupełnie przyzwoity film postapokaliptyczny, z logicznym zamysłem i rozbuchanym wykonaniem. Niestety, historia - może i spójna, gdyby rozpatrywać ten film jako samodzielną opowieść - stoi w sprzeczności z ustaleniami znanymi z poprzednich części, zwłaszcza tymi dotyczącymi genezy plagi.
  • 7.8
    9.0

    Strażnicy Galaktyki vol. 2 2017

    Kwintesencja kiczu i tandety, pełna rewelacyjnej muzyki ze złotych lat 1970., kosmicznych strzelanin, cementowych żartów Draxa i gremialnego deptania praw fizyki.
  • 4.7
    5.0

    Morgan 2016

    Przedziwny przypadek filmu, nakręconego zbyt porządnie w stosunku do wyczuwalnie topornego scenariusza. Trzeba jednak przyznać, że jak na proponowane ostatnimi laty sf i tak ogląda się nieźle.
  • 7.2
    7.0

    Zombie express 2016

    Świetnie wykonany i realistyczny "Zombie express" to kolejna interesująca produkcja z dalekiej Korei. Szkoda tylko, że bez głowy zmieszano ją z hollywoodzkimi wzorcami.
  • 5.1
    7.0

    Zanim się obudzę 2016

    Zaskakująco zgrabnie skonstruowany, klimatyczny film, któremu wyrządzono krzywdę przypisaniem do horroru.
  • 5.8
    7.0

    Warcraft: Początek 2016

    Doskonały przykład na to, jak w ciągu ostatnich lat efekty specjalne poszły do przodu.
  • 5.9
    5.0

    X-Men: Apocalypse 2016

    Mocno męczący w kinie ze względu na patos i rozliczne zbędne, powodujące znużenie sceny, a także przeładowanie nieudanymi próbami pogłębienia psychologii postaci, natomiast w domowym zaciszu potrafiący przynieść trochę satysfakcji, a nawet i humoru.
  • 4.7
    2.0

    Seria Niezgodna: Wierna 2016

    Żenującego spektaklu odsłona trzecia.
  • 5.4
    5.0

    Batman v Superman: Świt sprawiedliwości 2016

    Trzygodzinny, nieznośnie monumentalny kloc, fatalny do oglądania na dużym ekranie ze względu na ślimaczącą się akcję, trochę bardziej strawny w domowym zaciszu.
  • 4.5
    4.0

    The Boy 2016

    Bardzo spokojna opowieść gotycka, lekko podtopiona w dramacie obyczajowym, umiejętnie sfilmowana w nastrojowych wnętrzach i nadzwyczaj kulturalnie zagrana, bez problemu potrafi wytworzyć świetny klimat niepewności i nie do końca rozpoznanego zagrożenia.
  • 3.6
    3.0

    Bogowie Egiptu 2016

    Kolorowa, niemal zupełnie bezkrwawa sieczka, pozbawiona godnych pamiętania kreacji, na dodatek osadzona w wyssanych z palca realiach.
  • 7.5
    3.0

    Anomalisa 2015

    Rozdzierająco pusty fabularnie i zwyczajnie nudny.
  • 5.6
    6.0

    Gęsia skórka 2015

    Zaskakująco przyzwoita zbiorcza ekranizacja opowiastek R. L. Stine'a, zrobiona na dość wysokim budżecie i posiadająca kilka bardzo wyrazistych, przyjemnie dla oka zagranych postaci.
  • 4.2
    4.0

    Las samobójców 2016

    Nie sprawdza się jako horror. Ma mało scen obliczonych na straszenie, a jak już sceny takie się trafiają, to przypominają wyświechtane jasełka, zebrane trochę od sasa do lasa z różnych mniej lub bardziej znanych produkcji.

Aktywne