Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Robert Birkholc

  • Średnia ocena: ?
  • Pozytywnych recenzji: ?
  • Liczba recenzji: 9 w tym 0 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 0
  • Liczba recenzji negatywnych: 0
  • Średnio ocenia: ?
  • Poziom ocen: ?
  • Najwyższa ocena: ?
  • Najniższa ocena: ?
  • Najbardziej odrębna ocena: ?

Recenzje

  • 6.7
    ?

    Rodzina na sprzedaż 2017

    Lerman udowadnia, że formuła jego kina, polegająca na zgrabnym łączeniu wątków psychologicznych ze społecznymi i świetnym zespoleniu formy z treścią, może dawać znakomite rezultaty.
  • 6.6
    ?

    Manifesto 2015

    Przykuwa bowiem uwagę, ale nie porywa, jest ironiczny ale nie śmieszny do rozpuku, krytyczny ale nie zjadliwy. Widocznie wyposażony w ponowoczesną wrażliwość reżyser nie chciał przyjąć poetyki manifestów, które zazwyczaj były radykalne i trochę efekciarskie - ale też i bardziej chwytliwe.
  • 6.2
    ?

    Pewnego razu w listopadzie 2017

    Samo otwarcie się na aktualia jest oczywiście gestem godnym pochwały, jednak próba połączenia kina autorskiego ze społecznym niestety się nie powiodła. Poczciwe i dobrotliwe postaci ze świata Jakimowskiego nie wydają się bowiem dobrymi przewodnikami po meandrach polskiej współczesności, a czarno-biała historia ze szlachetnym przesłaniem jest w tym wypadku zwyczajnie zbyt prosta.
  • 5.9
    ?

    Zgoda 2017

    Chciałoby się powiedzieć, że "Zgoda" to obraz twórczo wykorzystujący tradycję polskiej szkoły filmowej, ale dzieło Sobieszczańskiego, choć poprawne, nie wnosi wiele nowego do polskiego kina historycznego. Przełamywanie stereotypów jest tu bowiem nazbyt stereotypowe.
  • 8.1
    ?

    The Square 2017

    Nie jest to najlepszy film reżysera, ale z pewnością bardzo udana synteza jego twórczości, wzbogacona o zupełnie nowe wątki.
  • 7.7
    ?

    Frantz 2016

    Z pewnością przypadnie do gustu wielbicielom spokojnego, delikatnego, poetyckiego kina. Nie zmienia to jednak faktu, że Ozon nie wychodzi poza prawdy powszechnie znane: ani nie tworzy szczególnie oryginalnej "herstory", ani nie mówi nic odkrywczego o obecnej sytuacji politycznej.
  • 4.8
    ?

    Piękne dni 2016

    Niestety, adaptacja sztuki Handkego nie przełamuje złej passy reżysera, który od lat nie stworzył udanego filmu fabularnego. Całości nie ratuje nawet piękna, kojąca sceneria, która mogłaby się świetnie sprawdzić np. w reklamie funduszu emerytalnego. Szkoda, że spokój i wyciszenie nie są w "Pięknych dniach" świadectwem artystycznej dojrzałości, ale twórczego uwiądu.
  • 6.0
    ?

    Song to Song 2017

    Ogląda się z dużo większą przyjemnością niż chociażby "Drzewo życia". Z pewnością spora w tym zasługa ścieżki dźwiękowej: rockowe utwory, takie jak "Runnaway" Dela Shannona, dynamizują opowieść i trochę zmniejszają jej patos.
  • 6.8
    ?

    Chevalier 2015

    Warto zobaczyć, chociażby dla kilku scen, dowcipnie i celnie ukazujących współczesny kryzys męskości.