Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Konrad Szlendak

  • Średnia ocena: 7.9
  • Pozytywnych recenzji: 100%
  • Liczba recenzji: 23 w tym 23 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 23
  • Liczba recenzji negatywnych: 0
  • Średnio ocenia: 0.5 wyżej niż inni krytycy
  • Poziom ocen: 70% wyżej, 5% niżej, 25% tak samo jak inni krytycy
  • Najwyższa ocena: 9.0 dla Zadanie specjalne
  • Najniższa ocena: 6.0 dla Miles Davis i ja
  • Najbardziej odrębna ocena: 9.0 dla Personal Shopper

Recenzje

  • ?
    9.0

    Zadanie specjalne 1980

    Mieszanka mroku, erotyki S&M, przemocy i fleszy portretujących wewnętrzne życie psychopaty, który okazuje się prowadzić na co dzień normalne życie, wciąż pozostaje niezwykle sugestywna.
  • 7.3
    8.0

    Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi 2017

    Bardzo dobrze zrealizowany obraz, który powraca do klasycznego leitmotifu zmagań ciemnej i jasnej strony mocy, sukcesji i walki pokoleń, a także determinacji obywateli Galaktyki do walki z tyranią i niesprawiedliwością.
  • 7.1
    9.0

    Mudbound 2017

    To zarówno porywająca saga rodzinna, solidne kino społeczne oraz wnikliwy dramat wojenny z naciskiem na psychologię weteranów.
  • 7.6
    8.0

    Wind River 2017

    O sile Wind River stanowią dwie rzeczy: posiłkowanie się nieśmiertelnymi westernowymi motywami, oraz eksponowanie ludzkiego czy też egzystencjalnego wymiaru charakterów zaangażowanych w tę historię.
  • 6.7
    7.0

    Na pokuszenie 2017

    Zaletą obrazu Coppoli są doskonałe role żeńskie. Kidman bryluje jako wyniosła, ale wyrachowana pani Farnsworth, która pożąda kaprala, ale dba przede wszystkim o zachowanie statusu.
  • 5.8
    7.0

    Outsiderka 2016

    Kanibalistyczny Dirty Dancing, który posiada swój abstrakcyjny urok, odrzucający twardą narrację na rzecz fantazji. I nawet jeśli niektóre motywy nie mają żadnego sensu, nie niszczy to absolutnie przyjemności oglądania.
  • 7.9
    7.0

    Baby Driver 2017

    Ogląda się go bardzo przyjemnie, bo reżyser/scenarzysta zadbał o coś poza strzelaninami i pościgami samochodowymi przez środek miasta.
  • 5.0
    9.0

    Personal Shopper 2016

    Może być wyzwaniem dla fanów bardziej konkretnych filmów gatunkowych, w których akcja ma swoje silne punkty i prowadzi do jasnego rozwiązania.
  • 6.9
    8.0

    Mięso 2016

    Artystyczna siła Mięsa bierze się przede wszystkim z tego, że to bardzo udana hybryda, będąca po części czarną komedią, po części dramatem, po części body horrorem, a po części solidnym filmem społecznym.
  • 8.9
    8.0

    Brawl in Cell Block 99 2017

    Bardzo oszczędny w zasadzie obraz, będący jednak wyjątkowym głosem we współczesnym kinie.
  • ?
    7.0

    Green is Gold 2016

    Dobry komentarz na temat marihuanowego podziemia, który nie popada w absurd.
  • 7.5
    8.0

    Moonlight 2016

    Siłą Moonlight jest doskonały scenariusz, piękne zdjęcia i ciekawa reżyseria, która przywodzi na myśl styl Paola Sorrentina, a w dalszej kolejności klasyków kina europejskiego i powab azjatyckich mistrzów.
  • 8.2
    9.0

    The Love Witch 2016

    Ten erotyczno-psychologiczny tour de force może was całkowicie powalić z nóg, jeśli lubicie mierzyć się z nieoczywistym pod powierzchnią oczywistego.
  • 8.0
    8.0

    Służąca 2016

    Może to nie Imamura, ale nie jest to też film, który należy pominąć przy oglądaniu nowych niezależniaków ze Wschodu.
  • 7.6
    8.0

    Łotr 1. Gwiezdne wojny - historie 2016

    Próbuje być czymś więcej, niż próbą wyciągnięcia pieniędzy z portfela i w pełni zasługuje na uwagę wszystkich fanów Gwiezdnych wojen, którzy znajdą w nim poza nowymi także dobrze znane przez siebie charaktery.
  • 7.0
    9.0

    American Honey 2016

    W ten prosty sposób zawiązuje się akcja dzieła Arnold, łączącego klasyczne kino drogi z filmem o dorastaniu, w którym nie brakuje dymiących bongów, butelek taniej whisky i namiętnych scen seksu.
  • 6.4
    6.0

    Miles Davis i ja 2015

    Należy się raczej skupić na najmocniejszych stronach filmu, szczególnie milesowskich tekstach i manieryzmach, które gwarantują dobrą zabawę wszystkim fanom muzyka, a zapomnieć o artystycznym oberwaniu chmury.
  • 7.3
    8.0

    Każdy by chciał!! 2016

    Król amerykańskiego kina niezależnego kontynuuje piękną passę, oferując prawdziwy powrót do korzeni w formie studenckiej komedii o drużynie baseballowej, która jeszcze nie zaczęła roku akademickiego, ale już uskutecznia nowe podboje łóżkowe.
  • 8.3
    7.0

    Młodzi przebojowi 2016

    Sing Street błyszczy zresztą świetnymi dialogami, które często unoszą go nieco wyżej. Gdyby tych małych konkluzji nie było, akcja wydawałaby się pewnie nieco monotonna i widz cierpiałby na silny ból lewego nadgarstka, a tak daje radę i nawet wyczekuje tego zakończenia, odsłaniającego Conora w próbie przechytrzenia przeznaczenia.
  • ?
    8.0

    Into the Inferno 2016

    W ostatecznym rozrachunku, to połączenie wątków naukowych, duchowych i politycznych w pełni zdaje egzamin, udowadniając talent Herzoga do objawiania rzeczy nieoczywistych w ramach monumentalnej narracji.
  • 7.6
    8.0

    Wyznania nastolatki 2015

    Do silnych stron tego zachwycającego filmu należy również bardzo dobra obsada - Bel Powley jest fantastyczna jako Minnie, Alexander Skarsgård jako Monroe, a Kristen Wiig jako Charlotte i nawet epizodyczna rola Christophera Meloniego jako Pascala, tradycjonalistycznego ojca Minnie, zasługuje na uwagę - która w połączeniu z osobistą narracją w pierwszej osobie, ładnym oświetleniem nadającym obrazowi pastelowych barw, naturalnym językiem i świetną muzyką kreują wysokiej klasy widowisko audiowizualne.
  • 7.5
    8.0

    Nienawistna ósemka 2015

    Jakkolwiek byśmy nie chcieli jednak spojrzeć na nowe dzieło Tarantino, jest to film absolutnie fascynujący!
  • 7.9
    7.0

    Mustang 2015

    Nie jest przesycony festiwalowym artyzmem, ale nie proponuje też w zamian jakiegoś wysoce oryginalnego języka autorskiego. Materiał bez wątpienia oscarowy, ale mało w swojej formie rewolucyjny. Prosta historia z łatwym do odczytania przekazem.