Recenzje filmowe

Ocena Film Recenzja Krytyk
3.5
Pierwszy śnieg (2017) Bez wątpienia lepiej obejrzeć pierwszy śnieg zza okna niż w sali kinowej.
Pełna recenzja 3.5/10
Dawid Kmieć, wkinach.blog.pl
5.5
Pierwszy śnieg (2017) Biorąc jednak pod uwagę montażowe i castingowe wpadki, rozmywające się gdzieś tempo opowieści i karykaturalne zakończenie, trudno wróżyć "Snowmanowi" kontynuację, na którą z pewnością po cichu liczą twórcy.
Pełna recenzja 5.5/10
Tomasz Zacharczuk, Trojmiasto.pl
?
Twój Vincent (2017) Wzruszający, pełen emocji spektakl w fantastycznej oprawie artystycznej, jednocześnie przybliżając postać słynnego malarza.
Pełna recenzja
Stanisław Rohnka, Srebrny ekran
8.5
Twój Vincent (2017) To nie jest zwykły film. To produkcja powstała z miłości do artysty oraz będąca niesamowitym hołdem dla jego twórczości, oraz wpływu na późniejsze generacje malarzy. Tę miłość i poświęcenie widać oraz słychać w każdej klatce obrazu.
Pełna recenzja 8.5/10
Piotr Jamrozik, Silver Screen
2.0
Pierwszy śnieg (2017) Bogactwo wyjściowe, twórcze i obsadowe, oraz zmarnowany potencjał.
Pełna recenzja 2/10
Bartosz Szarek, Sądeczanin
5.0
Pierwszy śnieg (2017) Wypada blado pod niemal każdym względem. Poprawnie wykonuje większość elementów thrillera, ale niektóre z nich zdaje się ignorować.
Pełna recenzja 5/10
Tomek Alicki, PS Site Polska
3.0
Pierwszy śnieg (2017) Miał ambicje stać się na kryminałem z najwyższej półki, ale twórcy chcieli przy pierwszym spotkaniu Harry'ego Hole'a z szeroką publiką upchać zbyt wiele, na czym ucierpiały poszczególne wątki, z głównym śledztwem na czele.
Pełna recenzja 3/10
Radosław Krajewski, Prosto z kina
4.0
Pierwszy śnieg (2017) Twórcom Pierwszego śniegu udało się coś niesamowitego - mieli w rękach znakomite elementy, które połączyli w fatalną, rozczarowującą całość.
Pełna recenzja 4/10
Jędrzej Dudkiewicz, PPE
9.0
Brawl in Cell Block 99 (2017) Rozrywający dramat miażdżący jak imadło w rękach niewprawnego operatora, który nie zna się na tym, więc kręci w nierównym rytmie robiąc niejednokrotnie przystanek na papierosa, ale wraca do roboty i zaciska dalej.
Pełna recenzja 9/10
Patryk Karwowski, Po napisach
6.0
The Meyerowitz Stories (2017) Sandler i Stiller przyzwoicie odrabiają zadaną pracę domową, dzięki czemu nietrudno utożsamić się z nieporadnymi życiowo bohaterami, wciąż walczącymi między sobą o uwagę oraz miłość. Warto zatem chociaż dla nich obejrzeć tę produkcję, ponieważ takich metamorfoz potrzebuje kino.
Pełna recenzja 3/5
Marcin Kempisty, Pełna sala
8.0
Twój Vincent (2017) Prawdziwa uczta dla oczu, ale też najbardziej zapadający w pamięć tegoroczny obraz z uwagi na finezję i wirtuozerię wykonania.
Pełna recenzja 8/10
Marcin Andrys, Paradoks
?
Pierwszy śnieg (2017) Okazuje się niczym innym, jak rozczarowującym przykładem zmarnowanej okazji.
Pełna recenzja
Dominik Jedliński, Onet
3.0
Pierwszy śnieg (2017) Jest całkowicie pozbawiony napięcia, interesującej fabuły i ekscytujących dialogów.
Pełna recenzja 1.5/5
Maciej Cichosz, Okiem Krytyka
1.0
Emotki. Film (2017) "Emotki" obrażają inteligencję tego starszego widza, ale przede wszystkim tego młodszego. Jeśli chcecie sobie zrobić z mózgu papkę, to idźcie na ten film.
Pełna recenzja 1/10
Maciej Cichosz, Okiem Krytyka
7.0
Pewnego razu w listopadzie (2017) Poprawne kino społeczne, które opiera się na obserwacji i obronie jasnych tez - w Polsce nie dzieje się najlepiej, ludzie trafiają na ulicę, biurokratyczna machina pozbawiona jest empatii, a Dzień Niepodległości staje się celebracją siły.
Pełna recenzja 7/10
Małgorzata Czop, Movieway
6.0
Pierwszy śnieg (2017) Wizualne piękno białych plenerów, na których odznacza się każda skaza, emocjonalne napięcie i ciekawa sprawa kryminalna. Choć całość jest niezwykle powierzchowna, zbudowana na uproszczeniach i przeskokach, nie można jej odmówić fascynującego klimatu poszukiwania odpowiedzi.
Pełna recenzja 6/10
Małgorzata Czop, Movieway
3.0
Pierwszy śnieg (2017) Jednowymiarowy thriller, który przeszedłby bez echa, gdyby nie nazwiska, które wokół niego zebrano. To kino bez pomysłu, jak wykorzystać ciekawą fabułę i klimat stworzony na kartach książki przez Nesbo.
Pełna recenzja 3/10
Krzysztof Strzelecki, Mechaniczna Kulturacja
1.0
Emotki. Film (2017) Pozbawiona choć odrobiny polotu filmów o LEGO pełnometrażowa reklama, nie siląca się na nic prócz zajęcie czasu niewymagającym widzom i wyłudzenie pieniędzy za gadżety.
Pełna recenzja 1/10
Maciej Karwowski, Kalejdoskop Wrocław
10.0
Blade Runner 2049 (2017) Wykwintna, smakowita, kinowa uczta, dopracowana w najdrobniejszych szczegółach, oddająca należny hołd pierwszej części, rzadki przypadek kontynuacji, która nie jest karykaturą oryginału.
Pełna recenzja 10/10
Tomasz Łapiński, Geek Factor
3.0
Pierwszy śnieg (2017) Płaskie to wszystko i kiczowate.
Pełna recenzja 3/10
Juliusz Żebrowski, Gameplay.pl
7.0
Miasto duchów (2017) Jeżeli chociaż kilku widzów poczuje, że tam, nad Eufratem, nie ma żadnych obcych, innych i niebezpiecznych, tylko te same kruche, narażone na cierpienie ciała - będzie to sukces większy niż tysiąc sensacyjnych nagłówków z tysiąca brukowców.
Pełna recenzja 7/10
Marcin Stachowicz, Filmweb
5.0
Jak rozmawiać z dziewczynami na prywatkach (2017) Są więc rozkrzyczane koncerty z jednej strony i psychodeliczne tripy z drugiej, brak jednak autentycznej, udzielającej się emocji. Film ogląda się więc na zimno - i to chyba jego największy grzech.
Pełna recenzja 5/10
Jakub Popielecki, Filmweb
9.0
Świadectwo (2017) Choć nowy film Amichaia Greenberga jest mocno osadzony w realiach Izraela i odnosi się bezpośrednio do bolesnej przeszłości narodu żydowskiego, to okazuje się być niezwykle aktualny w każdym miejscu na Ziemi, w którym nacjonalizm stara się zdobyć monopol na historię i tożsamość.
Pełna recenzja 9/10
Marcin Pietrzyk, Filmweb
8.0
Symulacja (2017) Jest na tyle rewolucyjnym filmem, że Irańska cenzura zezwoliła na jej dystrybucję w tylko 20 kinach na terenie kraju. Niestandardowa koncepcja i formuła pełna ukrytej symboliki nie spodobały się państwu.
Pełna recenzja 8/10
Łukasz Spich, Filmowicz
8.0
Super Dark Times (2017) Dwie trzecie solidnego dramatu, jedna trzecia przeciętnego horroru.
Pełna recenzja 8/10
Jarosław Kowal, Film.org.pl
3.0
Pierwszy śnieg (2017) I bez znajomości książki jest to wyjątkowo słaby film - pozbawiony sensu, tajemnicy oraz napięcia. Jeden z tych seansów, po których szkoda zmarnowanych dwóch godzin swojego życia.
Pełna recenzja 3/10
Krzysztof Walecki, Film.org.pl
3.0
Krucyfiks (2017) Nawet najbardziej ograne historie i motywy można wykorzystać jako podstawę świetnego i trzymającego w napięciu filmu. Niestety, jeśli w arsenale posiada się wyłącznie przewidywalne klisze i jazgotliwe jumpscary, to cały plan spali na panewce.
Pełna recenzja 3/10
Mikołaj Lewalski, Film.org.pl
2.0
Emotki. Film (2017) Schematyczny, wtórny i zupełnie nieśmieszny.
Pełna recenzja 2/10
Damian Halik, Film.org.pl
5.0
Pierwszy śnieg (2017) Scenariusz sprowadza się do skleconego naprędce streszczenia powieści, przedstawienia podstawowych faktów, które mają posuwać mozolną akcję i pozwolić przebrnąć widzowi od zabójstwa do poznania mordercy, zatem w oglądaniu filmu nie przeszkadza brak znajomości powieści Nesbø.
Pełna recenzja 3/6
Dariusz Pawłowski, Dziennik Łódzki
?
Pierwszy śnieg (2017) Kawał słabego, drętwego kina, które trudno nazwać sensacyjnym - naprawdę dawno się tak nie zawiodłem na filmie kryminalnym.
Pełna recenzja
Olgierd Rudak, Czasopismo Lege Artis
5.0
Pierwszy śnieg (2017) Tożsamość kolejnego skandynawskiego psychopaty z rodzinną traumą szybko zaczyna zatem obchodzić tyle, co zeszłoroczny śnieg.
Pełna recenzja 3/6
Jan Bliźniak, Całe życie w kinie
2.0
Krucyfiks (2017) Seans można porównać do oglądania powtórki sylwestrowego koncertu - powtórka z rozrywki budzącej tylko zażenowanie.
Pełna recenzja 2/10
Daniel Mierzwa, Błoto Dla Zuchwałych
6.0
Pierwszy śnieg (2017) To przede wszystkim kino, któremu brakuje emocji i elementu zaskoczenia. To stosunkowo przewidywalna historia, która nie buduje napięcia, a jedynie przeskakuje pomiędzy wątkami.
Pełna recenzja 6/10
Patrycja Strempel, Błoto Dla Zuchwałych
1.0
Krwawy striptiz (2016) Podobnie jak zombiaki w nim występujące film martwy.
Pełna recenzja 1/10
Marcin Stasiowski, blog filmowy
5.0
Pierwszy śnieg (2017) Całkiem nieźle się go ogląda. Brak jest w nim aż tak widocznych przestojów, jak na kryminał, a oto właśnie chodzi, i do ostatniej chwili trudno ocenić, kto jest zabójcą.
Pełna recenzja 5/10
Marcin Stasiowski, blog filmowy
5.0
Pierwszy śnieg (2017) Z powodzeniem może posłużyć jako przykład filmu, który w spektakularny sposób zmarnował wielki potencjał. Przewrotnie, to właśnie te elementy, które miały zagwarantować sukces, okazały się ciężarami, ciągnącymi tę produkcję na dno wyjątkowo mętnego jeziora.
Pełna recenzja 5/10
Michał Piepiórka, Bliżej Ekranu
2.0
Aplik@cja (2016) Okrojony został z atmosfery niepokoju niezbędnej przy chęci zaklasyfikowania obrazu jako horror, a dodatkowo całość oparta została na kiepsko rozpisanym scenariuszu. Odbiorca z projekcji filmu nie wyjdzie przestraszony, a co najwyżej zniesmaczony.
Pełna recenzja 2/10
Maja Jankowska, AllinCard
6.0
Powiernik królowej (2017) Broni się w scenach komediowych, choćby podczas przyjęcia, na którym bohaterowie się poznają. Pokazuje dwór w sposób autentycznie zabawny, choć odziera go z jakiekolwiek splendoru.
Pełna recenzja 6/10
Michał Zacharzewski, Z dala od polityki
7.0
Kingsman: Złoty krąg (2017) Kingsman: Złoty krąg wciąż bawi.
Pełna recenzja 7/10
Michał Zacharzewski, Z dala od polityki
5.8
Dwie korony (2017) To film bardzo potrzebny i jako solidny dokument spełnia swój podstawowy cel.
Pełna recenzja 3.5/6
Łukasz Adamski, wPolityce.pl