Recenzje filmowe

Ocena Film Recenzja Krytyk
8.3
Zwyczajna dziewczyna (2016) Będziecie się śmiać przez łzy.
Pełna recenzja 5/6
Karolina Pasternak, Newsweek
8.0
Obcy: Przymierze (2017) Nie jest to film, który wnosi cokolwiek nowego, ale w związku z tym, że jest dynamiczny, świetny wizualnie i rewelacyjnie nakręcony nie nudziłam się ani przez minutę, i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że mnie nie rozczarował.
Pełna recenzja
Paulina Pilecka, Życie Bez Reszty
8.0
Uciekaj! (2017) Bardzo dobrze nakręcony thriller, inteligentny i wciągający.
Pełna recenzja 8/10
Michał Zacharzewski, Z dala od polityki
8.3
Song to Song (2017) Jest to kino niszowe. Bardzo trudne w odbiorze. Jak raz dacie się jednak porwać Malickowi, to będziecie wracać do jego kościoła. Gwarantuję.
Pełna recenzja 5/6
Łukasz Adamski, wPolityce.pl
4.0
The Circle. Krąg (2017) Jeżeli oparty na powieści Dave'a Eggersa "The Circle. Krąg" miał być przestrogą, wydaje się mocno spóźniony. Jeżeli zaś obserwacją rzeczywistości, to naiwną, pełną scenariuszowych mielizn i nie traktującą widza zbyt poważnie.
Pełna recenzja 4/10
Kuba Armata, WP
4.0
The Circle. Krąg (2017) O ile sam pomysł nosił jeszcze znamiona intrygującego to jego realizację ciężko nazwać satysfakcjonującą, gdyż przez większość seansu z ekranu aż bije sztucznością, która w połączeniu z głupotą i naiwnością stanowi gwarancję co najmniej lekkiego rozczarowania wizytą w kinie.
Pełna recenzja 4/10
Dawid Kmieć, wkinach.blog.pl
6.0
The Circle. Krąg (2017) Przyzwoicie zrealizowany film, ale raczej dla mniej wymagającego widza, którego zadowoli prosto opowiedziana historia, ładne zdjęcia i sympatyczne grono znanych i lubianych aktorów.
Pełna recenzja
Iwona Pacholec, Wizerunek Kobiety
3.0
Song to Song (2017) Ani nie jest filmem pozbawionym fabuły, ani nie trzyma widza za gardło atmosferą - jest natomiast intelektualnym bełkotem reżysera, który wybrał sobie za perspektywę sztuczną sytuację festiwalu muzycznego, dobrał do tego a priori muzykę i... w dość oczywisty sposób nie wiedział co z tym dalej zrobić.
Pełna recenzja
Maciej Stasierski, WatchingClosely
6.0
Obcy: Przymierze (2017) Ja jestem zadowolony. Ba, chcę wiedzieć, gdzie ta historia wywędruje następnym razem.
Pełna recenzja
Adam Piechota, Polygamia
8.0
Uciekaj! (2017) Ciężko mi ukryć fakt, że jestem bardzo mile zaskoczony tą produkcją. Nie widziałem zbyt wielu horrorów w ostatnich latach, ponieważ świadomie omijam filmy z tego gatunku szerokim łukiem, lecz gdyby wszystkie były tak dobrze skonstruowane jak "Uciekaj!" musiałbym zmienić zdanie.
Pełna recenzja 8/10
Maciek Trojanowicz, Troyann
5.0
Song to Song (2017) Nowy Malick to kino monumentalne, ale i oczywiste, wyniosłe i dumne, wymagające od widza pełnego poddania się filmowej materii, przyjęcia z całym dobrodziejstwem inwentarza, i zarazem bez żadnej dozy krytycyzmu, wszystkiego tego, co w obecnych czasach anachroniczne i przebrzmiałe. Trudne, żeby nie powiedzieć - niemożliwe.
Pełna recenzja 5/10
Bartosz Szarek, Sądeczanin
5.0
Song to Song (2017) Obraz pełen sprzeczności, z jednej strony przepełniony banałem, quasi filozoficznymi wywodami o sensie życia i miłości, który irytuje, razi swoją pretensjonalnością i niezamierzanie śmieszy, a z drugiej - szczególnie w warstwie wizualnej - sprawia, że nie potrafię przejść obok niego obojętnie, a zdjęcia, kostiumy, scenografia oraz strona muzyczna sprawia, że mnie ten projekt fascynuje.
Pełna recenzja 5/10
Krzysztof Połaski, Telemagazyn
4.0
Jutro będziemy szczęśliwi (2016) Mam duży problem z "Jutro będziemy szczęśliwi", gdyż nie widzę tutaj dobrego filmu, a jedynie produkcję, która dobrą udaje. Ten film jest dla mnie oszustwem i tworem od początku do końca nastawionym na łzy widzów. I nie byłoby niczego złego, gdyby do wzruszeń dochodziło naturalnie, za pomocą małych bodźców, a nie za sprawą dużych szpilek wbijanych w nasze emocje.
Pełna recenzja 4/10
Krzysztof Połaski, Telemagazyn
3.0
The Circle. Krąg (2017) Okropne. To pierwsze słowo, które miałem w głowie zaraz po opuszczeniu sali kinowej.
Pełna recenzja 3/10
Krzysztof Połaski, Telemagazyn
7.0
Obcy: Przymierze (2017) Na status kultowego chyba nie ma szans i raczej nie będę do niego wracał równie chętnie jak do pierwszych trzech, ale tym razem z kina wyszedłem znacznie bardziej zadowolony niż po "Prometeuszu".
Pełna recenzja
Wojtek Żuchowski, Stilus Fractus
3.0
Uczeń (2016) Temat i forma filmu zdradzają duży potencjał na ciekawą fabułę, jednak został on zrealizowany w bardzo znikomym stopniu. Większość scen z życia bohaterów jest absurdalna lub żenująca.
Pełna recenzja
Stanisław Rohnka, Srebrny ekran
8.0
Song to Song (2017) Choć jest kinem trudnym i wymagającym, to jednak jest zdecydowanie wartym uwagi. Potrafi nas niesłychanie zaintrygować i zmusić do refleksji.
Pełna recenzja 8/10
Piotr Jamrozik, Silver Screen
7.1
Obcy: Przymierze (2017) Produkcji daleko do jakości "Ósmego pasażera Nostromo", ale fakt, że jest to zdecydowanie lepszy film niż "Obcy 3" i "Obcy: Przebudzenie" powinien być już wystarczającym pocieszeniem. Nie zmienia to jednak faktu, że po odbytym seansie czuć niedosyt.
Pełna recenzja 7.1/10
Piotr Jamrozik, Silver Screen
7.5
Strażnicy Galaktyki vol. 2 (2017) Przypadnie do gustu wszystkim fanom pierwszej części, bo bierze z niej wszystko to co najlepsze.
Pełna recenzja 7.5/10
Tomasz Błoński, reviews.blox.pl
6.7
Butterfly Kisses (2017) Nie ma tu tez, ani odkryć. Są pytania: niepokojące, ale stawiane z czułością i zrozumieniem dla każdego bohatera. To w końcu symfonia o mrokach dojrzewania, które przeszedł każdy.
Pełna recenzja 4/6
Ian Pelczar, Radio RAM
4.0
The Circle. Krąg (2017) Jest niewymagającym, niestawiającym żadnych pytań kinem rozrywkowym, przykładem produkcji, o której zapomina się zaraz po wyjściu z kina.
Pełna recenzja 4/10
Radosław Krajewski, Prosto z kina
3.3
The Circle. Krąg (2017) Niewiele w tej ponurej przepowiedni zdrowego rozsądku.
Pełna recenzja 2/6
Urszula Schwarzenberg-Czerny, Polityka
6.7
Song to Song (2017) Najnowsza impresyjna fabuła Malicka "Song to Song", osadzona w Austin w stanie Teksas, gdzie obecnie artysta mieszka, to najlepsza rzecz, jaką ostatnio nakręcił. Ale, niestety, potwierdza dobitnie słabość reżysera do efektownej, popkulturowej estetyki kosztem prawdy psychologicznej.
Pełna recenzja 4/6
Janusz Wróblewski, Polityka
7.0
Song to Song (2017) Gwiazdorska obsada, dobra muzyka, modny temat, znakomity operator, co mogło pójść nie tak? Zdecydowanie coś nie wyszło, bo w połowie seansu salę opuściło kilkanaście osób, a po zakończeniu projekcji usłyszałam oddechy ulgi. "Song to Song" z pewnością nie trafi do każdego.
Pełna recenzja
Diana Szwajcer, Plaster Łódzki
8.0
Jutro będziemy szczęśliwi (2016) Wywołuje śmiech przez łzy i łzy przez śmiech. To film z gatunku afirmujących. Tytułowe poczucie szczęścia pozostaje z nami jeszcze długo po projekcji. Jutro również będziecie się uśmiechać.
Pełna recenzja
Maciej Kędziak, Onet
7.0
24 tygodnie (2016) Za ten film należą się Niemcom wielkie brawa, gratulacje, szacunek. W 103 minutach opowiedzieli o najtrudniejszym z ludzkich problemów, przed jakimi może stanąć człowiek.
Pełna recenzja
Maciej Kędziak, Onet
8.0
Zwyczajna dziewczyna (2016) Nieoczywisty przypadek kina rozrywkowego, które w równym stopniu bawi i daje do myślenia. I to nie na zasadzie lekkostrawnych formułek gotowych do przełknięcia, a zaproszenia do głębszej refleksji.
Pełna recenzja
Ewa Szponar, Onet
7.0
Gdzie jest Dory (2016) Nie tylko satysfakcjonująca kontynuacja, ale też wzruszająca animacja.
Pełna recenzja 3.5/5
Maciej Cichosz, Okiem Krytyka
6.0
Autopsja Jane Doe (2016) Jeden z najlepiej wykonanych horrorów. André Øvredal świetnie buduje początkowe napięcie wciągającą zagadką.
Pełna recenzja 3/5
Maciej Cichosz, Okiem Krytyka
6.0
Zakładnik z Wall Street (2016) Solidna reżyseria Foster trzyma w napięciu cały film. Dodatkowo całkiem zgrabna analiza szwindlów finansowych oraz ich efektów, choć nieco wyolbrzymiona.
Pełna recenzja 3/5
Maciej Cichosz, Okiem Krytyka
7.0
24 tygodnie (2016) Przyzwoite kino społeczne, nie oceniające żadnej z postaw wobec aborcji. Wart obejrzenia i przedyskutowania decyzji bohaterów.
Pełna recenzja 3.5/5
Marta Ossowska, Okiem Krytyka
3.0
Alicja po drugiej stronie lustra (2016) Żeruje na sukcesie filmu Tima Burtona i robi to z opłakanym skutkiem.
Pełna recenzja 1.5/5
Maciej Cichosz, Okiem Krytyka
3.0
Tarzan: Legenda (2016) Miało być wskrzeszenie legendy, a wyszedł zwykły kicz i tandeta. "Tarzan: Legenda" to zwykłe obietnice bez pokrycia.
Pełna recenzja 1.5/5
Maciej Cichosz, Okiem Krytyka
4.0
Gwiazdy (2017) Pollywodzka produkcja, która z trudnej historii Jana Błońskiego próbuje zrobić tani melodramat. Można pójść do kina ironicznie ze znajomymi jak na dobrą komedię.
Pełna recenzja 2/5
Jakub Wejkszner, Okiem Krytyka
5.0
Song to Song (2017) Zawodzi niestety fakt, że film Malicka poza ładnymi - jakby wyrwanymi z ekskluzywnego magazynku dla architektów - zdjęciami Lubezkiego i dobrą, utrzymującą odpowiedni rytm, płynąca w tle muzyką, nie oferuje widzowi nic więcej.
Pełna recenzja 5/10
Konrad Zdziechowicz, Okiem Filmoholika
2.0
Szatan kazał tańczyć (2017) Szatan to z pewnością maczał palce w tej produkcji, a piekło istnieje naprawdę.
Pełna recenzja 2/10
Konrad Zdziechowicz, Okiem Filmoholika
7.0
McImperium (2016) Niemal dwugodzinna reklama McDonalda, czasem zbyt mocno skupiająca się na walorach posiłków niż na samej opowieści.
Pełna recenzja 7/10
Martyna Halbiniak, Nie Tylko Gry
7.5
Szybcy i wściekli 8 (2017) Sprawnie zrealizowany, dobrze udźwiękowiony, z dobrą obsadą i sympatycznymi bohaterami. Jego największym problemem jest jednak recykling wątków i klisz, który po kilku częściach zaczyna drażnić.
Pełna recenzja 7.5/10
Jacek Stankiewicz, Nie Tylko Gry
4.0
Obcy: Przymierze (2017) Nie rozczarowuje w jednym wypadku - kiedy nie nastawiamy się na nic.
Pełna recenzja 4/10
Anna Krystyna Misztal, Gildia Filmu
5.0
The Circle. Krąg (2017) Opowieść oparta na znakomitym pomyśle, jednak ekranizacja pozostaje zmarnowaną szansą.
Pełna recenzja 3/6
Dariusz Pawłowski, Dziennik Łódzki