Popularny
Polska

Człowiek z magicznym pudełkiem 2017

Adam jest posiadaczem starego radia, które umożliwia podróże w czasie. Podczas jednej z nich cofa się do 1952 roku. Kiedy nie może powrócić, na ratunek wyrusza jego ukochana.
  • Reżyser: Bodo Kox
  • Scenariusz: Bodo Kox
  • Premiera w Polsce: 20 października 2017 (34 dni temu)
  • Premiera na świecie: 19 września 2017 (65 dni temu)
  • Ostatnia aktywność: 15 listopada 2017 (8 dni temu)
6.5 10.0 0.0
  • Polecany przez krytyków
  • Pozytywnych recenzji: 78%
  • Liczba recenzji: 44 w tym 37 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 29
  • Liczba recenzji negatywnych: 8
  • Najlepszy film w nowościach: #30
  • Najpopularniejszy film: #88
  • Najpopularniejszy film w 2017: #40
  • Najpopularniejszy film w nowościach: #10

Recenzje

  • 5.0
    Ostateczna miałkość i plastikowość filmu, z jego nielicznymi przebłyskami czegoś dobrego, ostatecznie odbierają mi wszelkie argumenty na jego obronę. Był tu solidny pomysł, jednak jego realizacja pozostawia naprawdę sporo do życzenia.
  • 5.0
    Ma kilka świetnych momentów, znakomitą, dodającą głębi muzykę. Jako całość jednak się nie sprawdza.
  • 4.5
    To z pewnością nie film tragiczny lub bardzo zły, on jest po prostu nijaki. Ze względu na swą przewidywalną historię nie potrafi nią zaangażować widza, nie potrafi również oczarować go doskonałą grą aktorską.
  • 4.0
    Nie ma w sobie żadnej głębi psychologicznej, chociaż zachowuje sygnaturę Bodo Koxa ewidentnie. Film bez magicznego uczucia, mimo wielu pomysłów.
  • 4.0
    Niestety, poza walorami czysto rozrywkowymi, "Człowiek z magicznym pudełkiem" nie ma za wiele do zaoferowania. Brak jasności przekazu, anty-oryginalność i zestaw niezbyt dynamicznych dialogów to grzechy trudne do wybaczenia.
  • 3.5
    Co z tego, że Człowiek z magicznym pudełkiem to dzieło do szpiku przesiąknięte filmowymi nawiązaniami do Szulkina, Wachowskich czy Scotta, jeśli reżyser zrzyna bezrozumnie z największych mainstreamowych wytworów kina, jakby kompletnie nie rozumiejąc wydźwięku cytowanych przez siebie scen.
  • 3.0
    Najnowszy obraz Bodo Koxa niestety nie sprawi, że określenie "polski film science-fiction" przestanie być uznawane za oksymoron.
  • 3.0
    Ze wszech miar nieudany, amatorski i męczący. Kuriozalne dialogi, fatalnie napisane postacie, ciągnące się w nieskończoność dłużyzny i scenariuszowe kalki sprawiają, że wytrwanie do finału wymaga pokory i samozaparcia.

Aktywne