Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Król rozrywki 2017

Historia amerykańskiego artysty, P.T. Barnuma, założyciela cyrku z trzema arenami, który przyniósł mu sławę.
  • Reżyser: Michael Gracey
  • Scenariusz: Jenny Bicks, Bill Condon
  • Ostatnia aktywność: 18 stycznia 2018 (wczoraj)
  • Premiera w Polsce: 29 grudnia 2017 (21 dni temu)
  • Premiera na świecie: 20 grudnia 2017 (30 dni temu)
7.0 10.0 0.0
  • Polecany przez krytyków
  • Pozytywnych recenzji: 88%
  • Liczba recenzji: 27 w tym 25 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 22
  • Liczba recenzji negatywnych: 3
  • Najlepszy film w 2017: #85
  • Najlepszy film w nowościach: #23
  • Najpopularniejszy film w nowościach: #23

Recenzje

  • 6.7
    Cieszy oczy i uszy. Prosta historia o akceptacji i odnajdywaniu tego, co w życiu najważniejsze dobrze wpasowuje się w pozbawioną intelektualnych pretensji widowiskowość obrazu.
  • 6.5
    Choć więc Król rozrwyki ​jest typową historią od zera do showmana, to trudno nie zakochać się w tym filmie. Zaraża pozytywną energią i sprawia, że aż chce się wyrwać do tańca.
  • 6.0
    Świetny Hugh Jackman, imponujące choreografie taneczne oraz wpadające w ucho piosenki ratują "Króla rozrywki" przed artystyczną klęską.
  • 6.0
    Chociaż Król rozrywki ma sporo wad, to stanowi jednak lekką, niegłupią rozrywkę, a wielowątkową fabułę udaje się śledzić dzięki szybkiemu, ale miarowemu rytmowi.
  • 6.0
    Oparty na faktach sympatyczny musical, którego największą wartością są piosenki, a słabością scenariusz.
  • 6.0
    Pozostawia widza z pozytywnymi odczuciami. Jednak po "La La Land" od musicali wymaga się obecnie więcej, szczególnie pod względem fabularnej konstrukcji.
  • 6.0
    Wypełniony scenicznym światłem, śpiewem i choreograficznymi popisami "Król rozrywki" ma wiele z oryginalnego teatru osobliwości Phineasa Taylora Barnuma. Dostarcza kilku zachwytów, uśmiechów i wzruszeń, długi czas skutecznie maskując wrażenie, że jego przepych i ekscytacja niecodziennościami jest wyłącznie grubym przypudrowaniem braków w dramaturgicznej części opowieści.