Ostra noc (2017)

4.6 10.0 0.0
  • Niepolecany przez krytyków
  • Pozytywnych recenzji: 31%
  • Liczba recenzji: 19 w tym 16 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 5
  • Liczba recenzji negatywnych: 11

Szczegóły

Striptizer umiera w letniskowym domku w Miami podczas wieczoru panieńskiego.
  • Reżyser: Lucia Aniello
  • Scenariusz: Lucia Aniello, Paul W. Downs
  • Premiera w Polsce: 16 czerwca 2017 (129 dni temu)
  • Premiera na świecie: 14 czerwca 2017 (131 dni temu)

Rozkład ocen

  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
    5
  • 5
    4
  • 4
    3
  • 3
    3
  • 2
    1
  • 1

Recenzje

  • 6.5
    Zmieni znaczenie słów "zwariowana komedia". To produkcja zupełnie pozbawiona hamulców, wulgarna i obrzydliwa. A równocześnie - dobrze przemyślana, drobiazgowo zaplanowana i świetnie zagrana.
  • 6.0
    Nie ma wątpliwości, że "Ostra noc" jest filmem głupim, w którym większość wykorzystanych pomysłów skądś już znamy, w którym trafiło się kilka sucharów, a całość nie wybiega poza letni schemat, lecz kiedy bezpowrotnie wyłączymy myślenie, okaże się, że film sprawi nam frajdę większą niż niejeden blockbuster nakręcony za setki milionów dolarów.
  • 6.0
    Niegroźny film z głupawym założeniem, ale nakręcony przez Aniello bez większych pretensji. Specjalistą nie jestem, ale potrafię sobie wyobrazić gorszy wieczór panieński.
  • 6.0
    Spełnia swoją podstawową funkcję, czyli interwałów dla przepony. Pomimo paru potknięć debiut Lucii Aniello wpisze się do kanonu amerykańskich komedii.
  • 6.0
    Istna komediowa opera chaosu. Nawet jeśli nie wszystko działa tu jak należy, to spełnia swoje zadanie i jest przyzwoitą rozrywką, podczas której najgłośniej śmiać się będą kobiety.
  • 5.3
    Jasne, że część humoru była przegięta, ale nie w ten niesmaczny, a raczej żałosny ton. Jest więc kilka szczególnie kiepskich fragmentów, ale jako że całość podparta jest nośną, zabawną fabularną osią, to seans mija bez większego bólu.
  • 5.0
    Film nie niepozbawiony wad, a imprezowe przyjaciółki dość często wpadają w ograne schematy. Jednak przy tym pozostawiono sporo miejsca na dobrą zabawę, choć nie tak częstą jakby się chciało.
  • 5.0
    Pozostaje o kilka długości za "Kac Vegas", które wyznaczyło kanon dla filmów tego typu. Jak na niegrzeczną, z założenia bzdurną komedię sprawdza się jednak zupełnie przyzwoicie i nawet zapewnia trochę zabawy.
  • 5.0
    Średnio udana komedia. Zgoda, sądząc po reakcjach na sali, niektórych rozbawi. Dla innych widzów będzie po prostu chwilami tak głupia, że aż śmieszna. Ci pierwsi wyjdą z seansu zadowoleni, reszta raczej z poczuciem zażenowania.
  • 4.0
    Rozczarowuje. Pomimo kilku dobrych żartów w pozostałych scenach irytuje naiwnością i żenadą. Świetnie pokazuje poziom amerykańskiego kina komediowego, które zdecydowanie potrzebuje ratunku.
  • 4.0
    To jedynie zbiór mało śmiesznych klisz i sztucznych pomysłów, które zestawiono ze sobą w toporny, mało przekonywujący sposób. Zupełnie jak w polskich komediach!
  • 4.0
    Prócz SNLowskiej gwiazdy Kate McKinnon, żadna z towarzyszących jej aktorek ze Scarlett Johansson na czele, nie dysponuje wystarczającym vis comica by na swych barkach pociągnąć komediowa atmosferę filmu dłużej niż przez kilka chwil. Jasne, czarny i mocny humor ścieli się tu równie gęsto co ścieżki koki w dyskotekowych toaletach, lecz to obowiązkowe przystanki na drodze do przewidywalnego finału.
  • 3.0
    To bez wątpienia próba stworzenia damskiego "Kac Vegas", ale niestety bez polotu i odrobiny godnego uwagi humoru.
  • 3.0
    Miała być "Ostra noc", Scarlett Johansson miała szaleć, a Miami miało zostać zniszczone, a zamiast tego otrzymaliśmy film siłujący się z dawno ogranymi motywami, przepełniony marnymi żartami, których nie powstydziłyby się polskie kabarety, gdzie heheszki wywołuje maska z penisem zamiast nosa. Przydałoby się trochę polotu i finezji w tym smutnym jak sami wiecie co filmie.
  • 3.0
    Przed totalną katastrofą ratują aktorzy, którzy starają się w swoje postaci tchnąć odrobinę życia.
  • 2.0
    Jest zbyt soft na czarny humor i zbyt hard na produkcję do obiadu dla całej rodziny. Zamiast celnych dialogów twórcy postawili na dowcip sytuacyjny - polegli na każdym polu.
  • ?
    Jeden z tych filmów, które w procesie produkcyjnym były zapewne świetną zabawą dla ekipy, a które jako efekt finalny nie są już żadną zabawą dla widza.
  • ?
    Komediowy średniak - do klasyki na pewno nie przejdzie, ale też siedzimy w kinie bez przesadnego zażenowania.
  • ?
    Bardzo nieprzyzwoita i bardzo zabawna.