Ukryte piękno (2016)

5.6 10.0 0.0
  • Niepolecany przez krytyków
  • Pozytywnych recenzji: 47%
  • Liczba recenzji: 22 w tym 19 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 9
  • Liczba recenzji negatywnych: 10

Szczegóły

Osobista tragedia sprawia, że pewien nowojorski specjalista od reklamy popada w głęboką depresję. Jego znajomi opracowują niekonwencjonalny plan, by wyleczyć go z choroby.
  • Reżyser: David Frankel
  • Scenariusz: Allan Loeb
  • Premiera w Polsce: 25 grudnia 2016 (241 dni temu)
  • Premiera na świecie: 14 grudnia 2016 (252 dni temu)

Rozkład ocen

  • 10
    1
  • 9
  • 8
    1
  • 7
    2
  • 6
    5
  • 5
    5
  • 4
    2
  • 3
    3
  • 2
  • 1

Recenzje

  • 10.0
    Wzrusza i porusza do głębi. I nie są to tylko kuglarskie sztuczki reżysera i montażysty, ale mądry i ciepły film, który każdemu można polecić.
  • 8.0
    Oczekiwać możecie jedynie wzruszającej, mądrej, ciepłej opowieści o próbie uporania się z własnym cierpieniem, o tym, że prawdziwe dobro i szczęście jest niewidoczne dla oczu, ulotne i łatwe do przeoczenia, a także pokazującej godny naśladowania wzór przyjaciół gotowych wiele poświęcić by ratować kogoś bliskiego...
  • 7.0
    Elektryzująca obsada, dobra muzyka i odrobina magii.
  • 7.0
    Jeśli jednak przymkniemy oko na dziury w scenariuszu, spędzimy przyjemne półtorej godziny z wzruszającym i ciepłym filmem pokazującym przede wszystkim, że pomoc i nadzieję możemy znaleźć nawet tam, gdzie nigdy byśmy ich nie szukali.
  • 6.7
    Obraz skłania do refleksji nad tym, co w życiu najważniejsze.
  • 6.0
    Ciepły, rodzinny, wzruszający i zmuszający do zastanowienia się nad życiem.
  • 6.0
    Bardzo sprawnie ukazana została skala bólu jakiej doświadcza rodzic w takich przypadkach. Pokazane jest to na tyle zręcznie, że film podszyty jest pewną dozą optymizmu, o czym świadczy już sam tytuł.
  • 6.0
    Jeśli jesteśmy w stanie przełknąć łopatologiczne rozwiązania, świąteczne wzruszenie gwarantowane.
  • 6.0
    Reżyser Diabeł ubiera się u Prady z wprawą pociąga za wszystkie sznurki, choć każdy z bohaterów próbuje uszczknąć coś dla siebie. Takie rozdzielenie uwagi nie do końca służy całej opowieści i sprawia wrażenie smutnej kalkulacji. Mimo wszystko Ukryte piękno to subtelne kino o godzeniu się z losem.
  • 5.5
    Sztampowy, ale strawny, nieco zbyt łzawy, typowo amerykański dramat.
  • 5.0
    Will Smith po raz kolejny perfidnie atakuje aktorskiego Oscara przez co, mimo łzawej historii, trudno się tutaj wzruszyć.
  • 5.0
    Mimo znakomitej obsady, film jest obliczony na wywoływanie wzruszeń a przez to mało wiarygodny i nieznośnie kiczowaty.
  • 5.0
    Jeżeli chcecie zobaczyć coś ckliwego to nie zwlekajcie. Historia może nie jest górnolotna, ale przynajmniej odrobinę stara się wyjść z utartego już szlaku.
  • 5.0
    Jeden z tych filmów, który lepiej obejrzeć w domu na kanapie niż w sali kinowej.
  • 4.0
    Przez długi czas film większych błędów nie popełnia. Jasne, to nadal przeciętna rozrywka, ale jeśli zanadto nie przeszkadzają ci smutne twarze, można wybaczyć.
  • 4.0
    Jest filmem nieudanym, który miał potencjał, patrząc na wyśmienitą obsadę, ale jak w wielu przypadkach bywa, nazwiska nie grają, gdy historia nie jest w stanie wykrzesać z widza tych podstawowych uczuć.
  • 3.3
    Mnie ta historyjka nie rusza, została nakręcona bez krzty ekranowej magii czy uczucia.
  • 3.0
    Rozczarowuje na każdym kroku od scenariusza przez reżyserię, a na grze aktorskiej kończąc. To perfekcyjnie skrojony pod względem marketingowym produkt, który okazał się niezjadliwą pulpą komunałów.
  • 3.0
    Ekranowe konflikty są grubo nakreślone i choć filmowy świat zaludniają ciekawe postaci, ich wątki sprawiają wrażenie dopisanych na kolanie, służą jedynie odwracaniu uwagi od wątłej opowieści o Howardzie.
  • ?
    Sporo w tym filmie uproszczeń i sentymentalizmu, nie mówiąc już drętwych, sztucznych dialogach. Ale te mankamenty w dużej mierze wynagradza widzowi obsada. Taką plejadę gwiazd rzadko spotyka się razem na ekranie.
  • ?
    Choć całość również jest dobra, to niestety nie wychodzi poza ramy tego określenia.
  • ?
    Z jednej strony to bezlitosny, stuprocentowy, dobrze zagrany dramat. Z drugiej zaś - widoczna farsa, po której widz może czuć się emocjonalnie zmanipulowany.