Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Wyznania mordercy 2017

  • 22-nenme no kokuhaku: Watashi ga satsujinhan desu
  • Thriller
  • Japonia
  • 118 min
Młody policjant Wataru Makimura bezskutecznie usiłuje złapać seryjnego mordercę. Gdy sprawa zostaje zamknięta, zabójca wydaje książkę, w której pisze o dokonanej przez siebie zbrodni.
  • Reżyser: Yû Irie
  • Scenariusz: Kenya Hirata, Yû Irie
  • Ostatnia aktywność: 17 stycznia 2018 (2 dni temu)
  • Premiera w Polsce: 12 stycznia 2018 (7 dni temu)
  • Premiera na świecie: 13 kwietnia 2017 (281 dni temu)
6.3 10.0 0.0
  • Polecany przez krytyków
  • Pozytywnych recenzji: 67%
  • Liczba recenzji: 8 w tym 6 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 4
  • Liczba recenzji negatywnych: 2
  • Najlepszy film w 2018: #8
  • Najlepszy film w nowościach: #38
  • Najpopularniejszy film w 2018: #12
  • Najpopularniejszy film w nowościach: #65

Recenzje

  • 10.0
    Stanowi doskonałą okazję, aby zasmakować w produkcjach, reprezentujących właśnie szeroko pojęte kino Azji. Dzięki niemu widz ma okazję do wielopłaszczyznowych doznań: mam tu na myśli nie tylko doznania stricte filmowe, ale także te związane z możliwością zetknięcia się z odmienną kulturą i nieco innym podejściem to tworzenia kina.
  • 6.0
    Japońskie produkcje goszczą w polskich kinach zdecydowanie zbyt rzadko. Szkoda, że kiedy już do tego dochodzi, dostajemy film po prostu przeciętny.
  • 6.0
    Irie przygotował kilka ciekawych zwrotów akcji, pociągnął niespodziewanie za kilka sznurków, zmieniając nasze oczekiwania. Jednak nie do końca udało mu się ujarzmić formę całej opowieści.
  • 6.0
    W większości udana historia, zrobiona poprawnie, ale bez fajerwerków, czy dekonstrukcji gatunkowych definicji. Aż tak daleko się nie wychyla, ale do przyzwoitego kryminału, z momentami gorzkimi, zamachami na kino noir, dosięga.
  • 5.0
    Z mrocznego thrillera film zamienia się w epilogu dość łzawą, sentymentalną historię o wybaczeniu, wyjściu z traumy i pójściu dalej.
  • 5.0
    Intrygująca historia w nieznośnym stylu.
  • ?
    Kawałek porządnego, dalekowschodniego kina kryminalnego.
  • ?
    Zgrabne połączenie kryminału z thrillerem, które zadowoli fanów gatunku. Ta japońska produkcja celnie punktuje też absurdy prawne, z którymi współczesne społeczeństwa mogą się zmagać.

Aktywne