Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
? 10.0 0.0 1
Oczekuje na przynajmniej 3 oceny krytyków
?
Oczekuje na przynajmniej 3 oceny użytkowników

Trwa festiwal muzyki klasycznej. Kamera zagląda za kulisy, przygląda się ostatnim próbom, podpatruje pracę ekipy technicznej, szykowanie garderoby czy przekomarzanie się śpiewaczki z pianistą. W kuluarach fani zbierają autografy i robią sobie zdjęcia z artystami. Przed nami festiwalowy mikrokosmos widziany z każdej możliwej strony. Scena wydaje się pozostawać gdzieś daleko, bo ważniejszy jest sam proces rodzenia się muzyki i towarzyszące mu zamieszanie.

  • Recenzje krytyków

    • Oglądając mistrza aktorstwa, baletnicę czy pianistę, widzom wydaje się, że wykonawca nie wkłada w kreowane widowisko trudu - obserwator nie skupia się na fizycznej stronie wystąpienia, lecz na grze, tańcu, dźwięku. Wolskiemu i Gawlicie udała się rzecz niezwykła, gdyż w żaden sposób nie odzierając muzyki z owej magii, dodali jej ciężkości fizycznego aspektu wykonania.

      Więcej