Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Gra o wszystko 2017

Była narciarka Molly Bloom zakłada najbardziej ekskluzywny, nielegalny klub pokerowy w USA. Pewnego dnia do drzwi bohaterki pukają agenci FBI.
  • Reżyser: Aaron Sorkin
  • Scenariusz: Aaron Sorkin
  • Ostatnia aktywność: 17 stycznia 2018 (wczoraj)
  • Premiera w Polsce: 5 stycznia 2018 (13 dni temu)
  • Premiera na świecie: 8 września 2017 (132 dni temu)
6.7 10.0 0.0
  • Polecany przez krytyków
  • Pozytywnych recenzji: 89%
  • Liczba recenzji: 33 w tym 28 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 25
  • Liczba recenzji negatywnych: 3
  • Najlepszy film w 2018: #4
  • Najlepszy film w nowościach: #26
  • Najpopularniejszy film w 2018: #1
  • Najpopularniejszy film w nowościach: #14

Recenzje

  • 7.0
    Ma nie tylko tempo, ale i dobrych aktorów.
  • 6.0
    Debiut reżyserski Aarona Sorkina można zaliczyć do udanych - świetne dialogi, porządnie skonstruowany portet psychologiczny bohaterki - ale trzeba przyznać, że za mało tu emocji i napięcia, które często charakteryzują filmy przez niego napisane.
  • 7.0
    Dzięki sprawnej narracji "Gra o wszystko" potrafi zainteresować widza niedostępnym światem wielkiego hazardu, gwarantując emocje przy oglądaniu kolejnych pokerowych potyczek.
  • 7.0
    Pomijając pewne słabości, Gra o wszystko to znakomicie napisana biografia filmowa. Pełen wzlotów i upadków życiorys Molly Bloom bawi, emocjonuje i też w pewien sposób motywuje do działania i otwartości na to, co może niespodziewanie może przynieść los.
  • 7.0
    Jest filmem stworzonym dla fanów scenarzysty "Moneyballa", to niezaskakująca produkcja serwująca więcej tego samego, co zwykle.
  • 7.0
    Porządny kawał udanego filmowego rzemiosła. Film, który ma swoje wady, lecz potrafi je ukryć pod licznymi zaletami.
  • 8.0
    Świetnie zrealizowany obraz, który zdecydowanie jest wart poświęconego mu czasu. Jest intrygujący, wartki, wciągający oraz rewelacyjnie napisany.
  • 7.0
    Jest w "Grze o wszystko" całe mnóstwo elementów, które pozwoliłyby temu filmowi pozostać na dłużej w głowie. A jednak tak się nie dzieje, co uważam za rozczarowanie.
  • 6.0
    Pod koniec seansu odczuwałam już lekkie znużenie od nieprzerwanego potoku informacji i braku niedopowiedzeń, tak czasami potrzebnych w kinie. Jednak Aaron Sorkin może uznać swój debiut reżyserski za całkiem udany i gdy z czasem nabierze dystansu do własnej twórczości, będzie tylko lepiej.
  • ?
    Można obejrzeć i całkiem dobrze się bawić na seansie. Jest tu wiele zbędnych wątków i dziwne zagmatwanie niedopowiedzeń, ale ogólnie, tak jak napisałam wcześniej, wszystko zostało przyjemnie, gładko i dynamicznie opowiedziane.
  • 8.0
    Aaron Sorkin po raz kolejny udowadnia, że w scenariuszowym fachu mało kto może mu dorównać. A Jessica Chastain ma piękny dekolt i do tego potrafi grać.
  • 6.7
    Większość krupierów i graczy w pokera w tym filmie to zawodowcy, którzy za 12 godzin profesjonalnego obracania żetonami i kartami dostawali na planie tylko 90 dol.
  • ?
    Choć kinowy debiut reżyserski Sorkina jest filmem świetnie zrealizowanym, to jednak manifest feministyczny z niego marny.
  • 7.0
    Można mieć poczucie niedosytu, że z historii Molly Bloom nie wyciśnięto całego emocjonalnego i moralnego potencjału, ale "Gra o wszystko" broni się jako wizualno-literacki majstersztyk, pełen ostrych dialogów, trafnych zbitek montażowych, znaczących ruchów kamery i przemyślanych aktorskich gestów.
  • 7.0
    Świetny film zaglądający za kulisy wielkiego świata i jeszcze większych pieniędzy z kapitalną Jessica Chastain w roli głównej.
  • 5.0
    Próbuje sprzedać energię, której nie ma i głębię, która jest pozorna.
  • 6.0
    Choć wiele do wizyty w kinie zniechęcało - od nudnych zwiastunów, do okropnego plakatu z siedzącą nonszalancko na banknotach Jessicą - to ludzi z sercem pełnym miłości do sorkinowskiego geniuszu w kinie zawód na pewno nie spotka. "Feministyczny Wilk z Wall Street" okazuje się być bowiem mniej strasznym, niż go malują.
  • 6.0
    Niestety rozczarowuje. Aaron Sorkin nie zdał egzaminu i szkoda, że zmarnował całkiem niezły, choć niepozbawionych rażących błędów scenariusz i nie przekazał go komuś bardziej doświadczonemu na stołku reżyserskim.
  • ?
    Film kończy się nieprawdopodobnie naciąganym zwrotem akcji, po którym następuje etatowe hollywoodzkie katharsis - ewidentnie pisana pod Oscary "szczera" rozmowa dwojga bohaterów, tak niebywale pompatyczna, że ocierająca się o autoparodię. I choć Oscary zapewne będą - znaczy, blef się udał - to poza Jessiką Chastain nikomu tu się nie należą.
  • 5.0
    Umiejętnie gra dynamicznym montażem, podbijając nerw pokerowych rozgrywek. Igra teledyskowymi cięciami, szczególnie przydatnymi przy tworzeniu atmosfery luksusu. Jednakże skłonność do moralizowania i bezzasadna długość całości otwierają drogę ku nudzie.
  • 8.3
    Jeśli film musi już mieć narratora, to niech to będzie narracja prowadzona zza kadru tak, jak w "Grze o wszystko". Debiut reżyserski znanego scenarzysty Aarona Sorkina jest pod tym względem wzorem do naśladowania. Idealnie trafia też w swój czas: pokazuje mikrokosmos patriarchalnego społeczeństwa.
  • 8.0
    Fascynująca opowieść o kobiecie, która w krótkim czasie stała się królową nielegalnych rozgrywek pokerowych.
  • 7.0
    Na szczęście "Gra o wszystko" nie sprowadza się do opowieści o tym, że za każdą inteligentną, wygadaną i odnoszącą sukcesy kobietą stoi jakiś facet, najczęściej jej ojciec. Chastain daje zbyt wielowymiarowy występ, by dać się zamknąć w podobnej szufladce.
  • 7.0
    Świetnie opowiedziana i rewelacyjnie zagrana prawdziwa historia Molly Bloom, przedsiębiorczej organizatorki pokera dla elit. Aaron Sorkin udanie debiutuje jako reżyser, ale nie bez potknięcia.
  • 6.0
    Jak na Sorkina niczym nie zaskakuje. Ogląda się przyjemnie, z czasem jednak, gdy wydarzenia zaczynają na siebie nachodzić zaczyna wiać nudą, ale aktorstwo w dużym stopniu rekompensuje czas spędzony przy filmie.
  • 7.0
    Grą o wszystko Aaron Sorkin udowodnił, że w przyszłości być może będzie nie tylko wybitnym scenarzystą, ale też dobrym reżyserem.
  • 6.7
    Ma energię i mistrzowskie dialogi.
  • 4.0
    Niestety, film jest nie tylko literacki, ale i literalny. Elokwentni bohaterowie nadgorliwie wyjaśniają wszelkie zawisłości i podteksty ekranowej intrygi. Nawet w szkolnych czytankach można znaleźć więcej niedopowiedzeń.
  • 8.0
    Scenariuszowo bezbłędna produkcja, dobrze zagrana i poprawnie nakręcona ma szansę otworzyć drugą karierę scenarzysty.
  • ?
    Można określić jedynie jako dobry. Co nie znaczy, że nie ogląda się tego z przyjemnością i zaciekawieniem historią.
  • ?
    Niewątpliwie jest to film sprawnie zrealizowany, z sugestywną, a czasem wręcz nienaturalnie podkręconą dramaturgią, z udziałem dobrych aktorów i z ciekawą fabułą, więc pomimo moich narzekań na konstrukcję scenariusza, wielu widzom może się on wydać interesujący i atrakcyjny.
  • 6.0
    Forma jest smaczna, ale nie jest to temat z ostatniej chwili, raczej powtórka z rozrywki.
  • 6.0
    Opowiada na podziemiu hazardu zorganizowanym przez kobietę, ale o wiele bardziej interesuje go przeszłość i rodzicielskie relacje Molly. Zabrakło nutki ryzyka i postawienia wszystkiego na jedną kartę.

Aktywne