Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Gra o wszystko 2017

Była narciarka Molly Bloom zakłada najbardziej ekskluzywny, nielegalny klub pokerowy w USA. Pewnego dnia do drzwi bohaterki pukają agenci FBI.
  • Reżyser: Aaron Sorkin
  • Scenariusz: Aaron Sorkin
  • Ostatnia aktywność: 17 stycznia 2018 (wczoraj)
  • Premiera w Polsce: 5 stycznia 2018 (13 dni temu)
  • Premiera na świecie: 8 września 2017 (132 dni temu)
6.7 10.0 0.0
  • Polecany przez krytyków
  • Pozytywnych recenzji: 89%
  • Liczba recenzji: 33 w tym 28 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 25
  • Liczba recenzji negatywnych: 3
  • Najlepszy film w 2018: #4
  • Najlepszy film w nowościach: #26
  • Najpopularniejszy film w 2018: #1
  • Najpopularniejszy film w nowościach: #14

Recenzje

  • 6.7
    Większość krupierów i graczy w pokera w tym filmie to zawodowcy, którzy za 12 godzin profesjonalnego obracania żetonami i kartami dostawali na planie tylko 90 dol.
  • 6.7
    Ma energię i mistrzowskie dialogi.
  • 6.0
    Debiut reżyserski Aarona Sorkina można zaliczyć do udanych - świetne dialogi, porządnie skonstruowany portet psychologiczny bohaterki - ale trzeba przyznać, że za mało tu emocji i napięcia, które często charakteryzują filmy przez niego napisane.
  • 6.0
    Pod koniec seansu odczuwałam już lekkie znużenie od nieprzerwanego potoku informacji i braku niedopowiedzeń, tak czasami potrzebnych w kinie. Jednak Aaron Sorkin może uznać swój debiut reżyserski za całkiem udany i gdy z czasem nabierze dystansu do własnej twórczości, będzie tylko lepiej.
  • 6.0
    Choć wiele do wizyty w kinie zniechęcało - od nudnych zwiastunów, do okropnego plakatu z siedzącą nonszalancko na banknotach Jessicą - to ludzi z sercem pełnym miłości do sorkinowskiego geniuszu w kinie zawód na pewno nie spotka. "Feministyczny Wilk z Wall Street" okazuje się być bowiem mniej strasznym, niż go malują.
  • 6.0
    Niestety rozczarowuje. Aaron Sorkin nie zdał egzaminu i szkoda, że zmarnował całkiem niezły, choć niepozbawionych rażących błędów scenariusz i nie przekazał go komuś bardziej doświadczonemu na stołku reżyserskim.
  • 6.0
    Jak na Sorkina niczym nie zaskakuje. Ogląda się przyjemnie, z czasem jednak, gdy wydarzenia zaczynają na siebie nachodzić zaczyna wiać nudą, ale aktorstwo w dużym stopniu rekompensuje czas spędzony przy filmie.
  • 6.0
    Forma jest smaczna, ale nie jest to temat z ostatniej chwili, raczej powtórka z rozrywki.
  • 6.0
    Opowiada na podziemiu hazardu zorganizowanym przez kobietę, ale o wiele bardziej interesuje go przeszłość i rodzicielskie relacje Molly. Zabrakło nutki ryzyka i postawienia wszystkiego na jedną kartę.

Aktywne